Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg fant en puslespillbit – ihvertfall føles det slik.

Hmm... jeg vet ikke helt hvordan man presenterer seg og samtidig formidler at man ikke har tenkt å si et pip på lang tid. Jeg registrerer meg i første rekke for å si pent hei og for å fortelle at jeg herved er ”den nye brukeren som er medlem for å kunne bruke ”vis-nye-innlegg-knappen”. Med andre ord; bedagelig anlagt - men vanvittig nyskjerrig og vitebegjærlig. Da gjør man det enkelt for seg selv, ikke sant?  :innocent2:

Jeg kan jo fortelle dere hvem jeg er, slik at jeg ikke er en fremmed i kulissene, men i det minste en litt-kjent-sniker. Jeg er fremdeles på tyvetallet, sånn aldersmessig, men det er så vidt, så det snakker vi ikke om. :-X Jeg vandrer på de fleste alternativforum som er, men jeg føler hele tiden at det jeg leter etter ikke er på disse forumene. Den følelsen folk beskriver at de får når de leser kanaliseringer, og som jeg ikke har forstått døyten av, har slått mot meg etterhvert som jeg leser innlegg her i sonen deres. Det er en blandig av ”yes!” og euforisk glede, på samme måte som små unger – ren fryd (!) over å lese et språk jeg forstår. :wub: Hvorfor det ringer så mange bjeller hos meg vites ikke, selv om jeg har minde ideer på det som på så mye annet. 

Om jeg skal komprimere meg`et ned til et foruminnlegg så ligger mine interesser innenfor dyr, plantemedisin og healing. Ikke alltid i den rekkefølgen, men stort sett. Jeg er kurset i ymse healingformer, men etter å ha snappet opp litt info her og litt info der, så falt plutselig enda en puslespillbit på plass; det var jo kjempeenkelt! Jeg synes fortsatt at det er skummelt med ”ånder og sånn”, og spesielt når de gir meg ståpels på hele kroppen. Man blir jo litt forfengelig når man oppdager at håret i korsryggen står rett ut. Jeg har da ikke hår i korsryggen?! :o Og forøvrig så forteller vel den ”bekymringen” at jeg tilhører den feminine delen av befolkningen. Det jeg prøver å si er at ting plutselig ble enkelt – ingen regler og mystiske ritualer. Bare et reellt og ydmykt ønske om hjelp fra den andre siden til å ”fikse litt” på hva enn som er galt med mennesket/dyret – og med ett så er de der (vær snill å ha i bakhodet at dette er kortversjonen, jeg er ikke så flåsete til det jeg driver med som det kan fremstå p.r tekst akkurat nå). Plantemedisin og kraft-fra-dyr (hva heter det egentlig?) er noe jeg ikke kan, men kan. Vanskelig å forklare. Om jeg ikke prøver, så vet jeg hva jeg driver med. Om jeg prøver, og det gjelder med healingen også, så er jeg omtrent like åndelig som dagens utgave av VG.  ::)

Jeg føler på en måte at dette er litt over normalt langt – og spesielt for en skap-lusker som ikke har planer om å skrive stort på lang tid. Nå vet dere i det minste hvem jeg er når dere ser meg pålogget men uten å poste innlegg. Jeg gleder meg til å luske videre på dere, om enn noe mindre anonym nå  >:(
Anonymous
Hei og velkommen til deg  :icon_biggrin:
Anonymous
Hei!
Jeg likte virkelig måten du presenterte deg på. Enkelt, humoristisk og ærlig.
Ønsker deg velkommen og lykke til med søkingen (en spennende tid...).

Med lys og kjærlighet

-Kira-
GjenopprettetMedlem
Hei og velkommen til deg Vind.
Det du skriver kjenner jeg meg igjen i, hadde det på samme måte da jeg endelig fant sjamanismen. Lusk videre her inne, du  :w00t:  :lol:
GjenopprettetMedlem
Velkommen vind,håper du finner det du søker :wub:
GjenopprettetMedlem
Velkommen til deg!  :biggrin:
En hilsen til den luskende vinden.....  :P
GjenopprettetMedlem
Velkommen du "luskende vind" (flott navn :biggrin:)
Nye vinder er alltid bra
GjenopprettetMedlem
Velkommen hit! Jeg driver stort sett bare med lusking her inne jeg også :lol:
GjenopprettetMedlem
Tusen takk alle sammen  :icon_biggrin:
Francis [Bot]
Velkommen velkommen!!  :biggrin: :biggrin: