Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg synes det er kjeket å se at mange nye er kommet inn på sonen i det siste.  :eusa_clap: 

Så jeg vil komme med en liten oppfordring til at de som er ny legger inn en liten
uformell presentasjon av seg selv.
Det er litt kjekt å vite hvem (nick, alder og kjønn er ok) og ikke minst hvor de kommer i fra.
Utifra hvor de enkelte kommer i fra, kan jo folk treffes og lage trommesirkler.

Det kan virke litt uhøflig at noen ber om healing eller andre gjenstander på sitt første innlegg.

Så dette er bare en oppfordring  :innocent2:

Jeg mener mitt første innlegg var en presentasjon, men jeg er vel av den gamle sorten  :wink:

Velkommen til dere nye  :respect:

Samin  ;)
GjenopprettetMedlem
ENIG.  :biggrin: :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Jeg er enig, og jeg skal skrive en presentasjon nå :)

Er bare..... litt treig  :exclaim:

Takk for påminnelsen og oppfordringen, Samin!  :w00t:
GjenopprettetMedlem
Jag håller med dig!
Är även förvånad att när man går in och tittar på medlemmars profiler så står det inte så mycket.
Här borde man väl inte behöva vara rädd, för här är vi väl alla likasinnade?

PS! En fråga..., har vi medlemmar någon egen sida, (där man kan skriva lite mer om intressen, egna länkar o.s.v.) som andra medlemmar kan se, som jag inte har upptäckt?
GjenopprettetMedlem
Tjah...vi har jo kategorien "presenter deg selv", da. Der går det an å skrive mye rart der  :P  :lol: :lol:
GjenopprettetMedlem
Helt enig med deg Samin, det er både koselig og nyttig å vite litt om andre på sonen.
Sitat Samin
Det kan virke litt uhøflig at noen ber om healing eller andre gjenstander på sitt første innlegg.

Det kan jo være at enkelte er "bristeferdige" for å få hjelp. Og synes at denne sonen virker så givende og inkluderende at de bare spør med en gang, for her er det jo mange som er villig både til å gi og til å dele. Samt at enkelte kanskje må bli litt varm i trøya før de endelig forteller om sin egen historie- Åndelig oppvåkning begynner jo av og til som sår/traumer, eller iallefall kan de virke sånn. Å presenteres er for enkelte derfor en prosess som må modnes.
Det er jo endel som har bedt om hjelp tidlig, og uten og presentere seg.
Og jeg vil bare si at jeg synes på ingen måte har "tråkket i salaten", selv om det som sagt hadde både vært koselig og nyttig å vite litt om alle de andre på sonen slik som Samin kommer med i oppfordringen sin.
Dette var bare en liten nøyanse jeg ville ha frem, i en ellers veldig bra oppfordring
Varme tanker
Anonymous
helt rett samin
det kan da være mange som bor i nærheten av hværandre og da kan en jo treffes til sirkler,
snakke sammen ,
kansje skape noe posetivt i de ombråder , så hvem vet,
kansje flere kommer til , da kan det bli en bølge som går ,
lys å varme til dere alle dær ute
GjenopprettetMedlem
Kan ikke annet enn å si meg enig med dere. Det er alltid kjekt å se hvem folk er, danne seg et inntrykk av personen  :icon_biggrin:

Varme tanker fra Laila :wub:
GjenopprettetMedlem
"vejla":

PS! En fråga..., har vi medlemmar någon egen sida, (där man kan skriva lite mer om intressen, egna länkar o.s.v.) som andra medlemmar kan se, som jag inte har upptäckt?

Hei, vejla  :)

Nei, en slik side finnes ikke. Man må legge inn sine interesser når man presenterer seg under tråden:  "Presenter deg selv".
Og forslag om lenker man vil anbefale kan man legge inn under "Forslagskassen".

"Inger Lise":

Tjah...vi har jo kategorien "presenter deg selv", da. Der går det an å skrive mye rart der  :P  :lol: :lol:

Ja det vet jeg at vi har, men det ser ut til at denne tråden er oversett av mange nykommere.

Samin  ;)
GjenopprettetMedlem
Ålesund neste?Ørnen kan fly dit når det passer.Du er en grepa kar Samin. :wub:
GjenopprettetMedlem
Hei, tar utfordringen din og skriver om hvem jeg er.
fargerik
GjenopprettetMedlem
"ørnen":

Ålesund neste?Ørnen kan fly dit når det passer.Du er en grepa kar Samin. :wub:

Takk Ørnen  :wub:  du har et godt hjerte selv  :respect: 

Da får jeg sette opp lavvoen, og fyr opp bålet  :w00t: 

Hei, tar utfordringen din og skriver om hvem jeg er.
fargerik

Flott fargerik, det skal bli kjekt å lese litt om deg og få "plassert" deg  :wub: 
GjenopprettetMedlem
Dytter opp  :innocent2:

Welcome  :wub:
GjenopprettetMedlem
Legger denne tråden øverst i bunken igjen  :w00t: 

Det er jo ikke farlig å presentere seg  :shyone: 
Anonymous
Hei samin, god dag, god dag, hyggelig å hilse på deg.  :w00t: :biggrin:
GjenopprettetMedlem
"Fønix":

Hei samin, god dag, god dag, hyggelig å hilse på deg.  :w00t: :biggrin:

Ja, men det var ikke det jeg mente,
men litt ironi må man vel tåle  :shyone:
Anonymous
Ja, skjønner at du ikke mente det. Det er ikke ironi, jeg tuller bare med deg. Er bare fint at du tar frem den tråden  :icon_biggrin:
GjenopprettetMedlem
Din Tullsjur  :biggrin:
Anonymous
:biggrin: