Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Hej!
Jag heter Lie och registrerade på mig på sjamansonen, for forste gang 2005, men glemte bort mitt nickname och fortsatte att läsa inlegg, utan att vara inloggad... Jag hade då inte så stort behov av att utbyta mina egna tankar, utan var fornöjd med att läsa om era erfaringer.   :respect:   
Under hösten 2006 gjorde jag en ny registrering och tänkte nu bli lite mer aktiv.

Jag är svensk och bor i kustlandet, precis i mitten av Sverige, där jag bor sammen med mannen jag älskat i 25 år. Min tillknytning till Norge, är bl.a. en syster som bor i Norge sedan 10 år tillbaka. 
Hvorfor jag icke har begynt att skriva om shamanism tidigare, beror på att jag varit allene i mina upplevelser och tankar, sedan barnsben och har egentligen inte haft ord för detta. I och med att jag läst här på sjamansonen och andra forum, har mina erfaringer fått ord.

Är intresserad av många ting, men ang. healing är det Reiki och Sjamanisme, som jag bruker mest.

Trevligt att endeligt vara här "på riktigt" och lära känna er andra  :eusa_dance:
GjenopprettetMedlem
En fersking ønsker deg velkommen!  :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Velkommen skal du være  :w00t:
GjenopprettetMedlem
Hei, Lie!
Velkommen til sonen  :wub:
Anonymous
Velkommen Lie  :)
GjenopprettetMedlem
Velkommen til deg Lie....Håper du vil trives  :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Velkommen til deg Lie  :wub:
Anonymous
Hei og velkommen! :)
GjenopprettetMedlem
Velkommen du søster!  :wub:
Anonymous
Tack för era välkomsthälsningar!
Jag trivs redan  ;)
GjenopprettetMedlem
Velkommen til sonen  :wub:
GjenopprettetMedlem
Velkommen til SHaman Sonen Lie! :respect:
GjenopprettetMedlem
Hei til Lie.

Veldig gode energier i blandt annet, Reiki. 

Klem, fra fargerik og velkommen
GjenopprettetMedlem
Hei og velkommen hit, Lie  :biggrin:
Anonymous
Hei Lie

Gleder meg til å høre mer fra deg!
GjenopprettetMedlem
Velkommen skal du være - gleder meg til å høre mer fra deg.
hilsen kariw