Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei alle sammen!
Det er en stund siden jeg meldte meg inn i forumet deres og jeg har lest masse av det som blir skrevet her inne. Jeg har fått vite så mye om dere gjennom innleggene deres og det er herlig å se så mange gode og kloke mennesker på ett sted. Jeg presenterte meg ikke da jeg meldte meg inn, mest fordi jeg følte at et lite menneske på nybegynner-stadiet slik som meg ikke er av særlig interesse for noen å lese om. Men det er jo ikke riktig at jeg skal få vite så mye om dere, og dere så lite om meg. Og selv om jeg har skrevet svært lite, har jeg snoket mye, og når det føles riktig kan det jo være at jeg blir litt mer deltagende også.
Jeg er 24 år og svært fersk innen alt i de ”alternative” miljøene. Imidlertid har veldig mye falt ned i hodet på meg på veldig kort tid, og det føles som om dette er noe som alltid har vært en del av meg. Mitt første møte med sjamanismen var gjennom White Cougar. Etter å ha vært på hans kurs utviklet ting seg i enorm hastighet, og en verden jeg tidligere bare hadde skimtet i det fjerne ble åpnet opp for meg og gjort til en del av hverdagen min.
Jeg blir dratt mellom to verdener som hittil ikke lar seg forene. Den ene der jeg studerer økonomi, markedsføring og ledelse, og den andre der jeg studerer naturen og søker åndelig opplysning og kontakt med universet. Jeg vet enda ikke hva som er i vente for meg, og hvordan min vei vil bli formet. Og i mellomtiden kommer jeg til å fortsette å snoke her inne.
Takk til alle dere som deltar i forumet, som deler deres liv, meninger og erfaringer, slik at vi kan lære. Håper jeg også vil være i stand til å bidra til dere.
Klem fra Alaika
Jeg er så lita
ble født i år,
Har ikke riktig hørt
hvordan den store tromma slår,
Jeg vil så gjerne
en dag vil det gå,
Men i dag som i morgen
vil ikke bli som det var i går,
Jeg hører stemmer
komme fra et tre,
Naturen synger
jeg som ikke visste det,
Vil alle mennesker en dag forstå
bli født på nytt,
Slik jeg ble i år.
Anonymous
Velkommen Alaika!
En flott presentasjon med et nydelig dikt!

GjenopprettetMedlem
Hei og velkommen til deg Alaika
Håper du vil trives her på sonen

GjenopprettetMedlem
Hjertelig velkommen hit Alaika
Diktet ditt var en nytelse å lese, vakkert og nakent
Lys & Kjærlighet
Tina
GjenopprettetMedlem
Hei, Alaika, det var en flott presentasjon og et flott dikt.
Jeg har som du kombinert ledelse og sjamanisme, og det viser seg at det er en utrolig bra kombinasjon. For det første har du redskaper til å utvikle deg som menneske, for det å være leder er å møte deg sjøl i døra hver dag. For det andre blir du mer tolerant og forståelsesfull for andre menneskers reaksjoner. For det tredje så har du en annen verden å henvende deg til for å få råd og veiledning, For det fjerde er det elementer av det alternative som du kan bruke for å inspirere andre, og dessuten kan du hente styrke og kraft fra naturen, og fra dine trommereiser.
Det er mine erfaringer - og mine ambisjoner så lenge jeg har denne jobben.
Mvh Stridshjelp
Anonymous
Hej Alaika, hälsar en färsking.
Fin dikt!
GjenopprettetMedlem
Takk,takk,takk for så fine velkomster

GjenopprettetMedlem
Løfte på hatten - Velkommen Alaika

GjenopprettetMedlem
"Alaika":
Jeg er så lita
ble født i år,
Har ikke riktig hørt
hvordan den store tromma slår,
Jeg vil så gjerne
en dag vil det gå,
Men i dag som i morgen
vil ikke bli som det var i går,
Jeg hører stemmer
komme fra et tre,
Naturen synger
jeg som ikke visste det,
Vil alle mennesker en dag forstå
bli født på nytt,
Slik jeg ble i år.
Det var et flott dikt du hadde her i hilsnen din

velkommen til deg fra sene meg
å kult bilde!
GjenopprettetMedlem
En flott presentasjon, og et vakkert dikt

Velkommen, Alaika!

GjenopprettetMedlem
Velkommen Alaika

henger meg på med ros til diktet ditt
Anonymous
En sen hilsen fra meg, som først nå ser hilsenen din.
Veldig fint å lese presentasjonen med det nydelige diktet.
Håper du fortsetter å skrive her inne.
velkommen skal du være.