Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei og hå dere i Sonen. Da var tiden kommet til at jeg også kom inn her til dere. Jeg har ved flere anledninger sett innom, men dóg som gjest. Nå er jeg her. Registrert, og dermed en del av innventaret ;)

Jeg har som sikkert mange flere av dere har, gått gjennom flere faser her i livet. Ikke alle faser har vært bra. Skal jeg trekke frem noe posivt fra de fasene, så må det være at jeg har lært av alt!

For å gå til en presentasjon om meg selv, så kan jeg fortelle at jeg er 38 år, og er fra Nord. Fra der Nordlyset lyser opp mørketiden. Nå skal det sies til de som ikke vet det, at det egentlig ikke er så mørkt. Snøen, stjernene, månen, Nordlyset, og ikke minst menneskene, lyser opp rundt en.

Så er vi kommet til det sikkert noen lurer på; Hva er dene karen? Kan han noe om noe som helst? La meg i så fall svare slikt; Jeg har vært mange plasser i mine reiser, og jeg har hilst på alle jeg har møtt. Jeg har bodd mange plasser gjennom livet. Én gang var det noen å stjal fra meg. Jeg sa til "mine" at de fikk gjøre det slikt at de ikke skulle få glede av det de tok, og at jeg gjerne ville ha tilbake kniven min. Så var det en morgen jeg kom ut på trappa. Der lå kniven i slira. Ikke var det en eneste skade på den heller...

Det får holde som presentasjon. Det kommer sikkert noe til etterhvert, og er det noen som lurer på noe, så er det bare å spørre.
GjenopprettetMedlem
:wub: Hællæ :wub:

Endelig kom du deg inn her.... ;) Velkommen å håper du vil trives like godt som meg ;D
GjenopprettetMedlem
Velkommen velkommen...  :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Velkommen Nordlyset,
måtte ditt lys stråle over sonen
GjenopprettetMedlem
;DHeidu :wub:
Anonymous
Hei på deg og velkommen!
Stilig...det der med kniven! :w00t:
Anonymous
Hei fra meg også
GjenopprettetMedlem
Hei og velkommen hit, Nordlyset  :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Velkomen  :lol:
GjenopprettetMedlem
Hei og velkommen til deg  :eusa_dance:
GjenopprettetMedlem
Hei og hå :-)
Hyggelig det.
GjenopprettetMedlem
Velkommen hit!  :)

Merkelig! Den historien med kniven høres kjent ut!

Mvh Stridshjelp
GjenopprettetMedlem
Velkommen skal du være!  :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Ikkje før vi hadde fått skikkelig med sne her i nord, kom nordlyset  :)

Velkommen  :wub:
Anonymous
Tuddelu :w00t: Detta blir bra se. Håper du føler deg like velkommen som jeg gjør :icon_biggrin:
GjenopprettetMedlem
"Stridshjelp":

Velkommen hit!  :)

Merkelig! Den historien med kniven høres kjent ut!

Mvh Stridshjelp

Sier ikke noe på at denne historien høres kjent ut. Det har hendt! Dette er ikke en enestående hendelse. Vet om flere som har.. eh.. bedt om å tingene sine igjen. ;)
Anonymous
Velkommen Nordlyset, et flott navn du har valgt deg  :icon_biggrin: