Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig Ă„ logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei,er 23 vintre,vestlending,har taterblod i Ärene (5.generasjon) og nyskerrig pÄ det meste.
Ble tipsa av trumman om dette forumet,sÄ tok meg en tur for Ä se hva jeg fant her inne
Har fÄtt hÞre at jeg er klarsynt,men at jeg har en sperre der,men ting som har hendt oppover Ärene tyder kansje pÄ at den har begynt Ä forsvinne,men for Ä vÊre helt Êrlig sÄ har jeg ikke peil.
"Jobber" med litt forskellig (kan ikke akkurat kalle det jobbing siden jeg ikke praktiserer sÄ veldi mye) nyskerrig pÄ det meste og liker Ä lÊre nye ting
Den fÞrste "lÊreren"/mentoren min var en indianer (gammel og ung pÄ samme tid) som besÞkte meg i drÞmme fra jeg var 16-18,har lÊrt meg mye,har siden dukket opp dann og vann,etter hva han har lystet hehe

savner han litt egentli.
(er ikke sÄ veldig flink til Ä fortelle om meg selv,sÄ bÊr over med meg)

Â
Er det noe dere lurer pÄ,er det bare Ä spÞrre

Yahoo Slurp [Bot]
Hej ThunderwolfÂ
Velkommen til denne debbat. HĂ„ber vi kan hjĂŠlpe dig med at "lĂŠre" noget din indianer ikke har nĂ„et at lĂŠre dig endnu. Med taterblod i Ă„rende, bĂžr man vĂŠre nysgerrigÂ
Dejlig at du skrev om dig selv, sĂ„ vi kan hilse ordenligt pĂ„ digÂ
Hilsen ShamanenÂ

Anonymous
Heisan..

Velkommen skal  du vÊre.........hÄper du vil trives her inne.
Mvh
*Skapheksa

GjenopprettetMedlem
takk for velkomsten begge to

Snappy [Bot]
Hei Thunderwolf og velkommen hit!Â

FAST Enterprise [Crawler]
Hei Thunderwolf og velkommen hit. HĂžres spennende ut at du har hatt en indianer som lĂŠremester. Jeg har alltid hatt en dragning mot indianere....

kanskje jeg har vĂŠrt en indianer i mitt forrige liv

. Min datter har kanalisert til meg og jeg har fÄtt vite at jeg har en indianerdame som hjelper. Snakker stadig med henne,om alt mulig, hun er blitt min trofaste fÞlgesvenn. HÄper du fÄr mere kontakt med denne lÊremesteren, har du prÞvd Ä kalle pÄ han ( snakke med han)?
Kristine
GjenopprettetMedlem
"kristine":
Hei Thunderwolf og velkommen hit. HĂžres spennende ut at du har hatt en indianer som lĂŠremester. Jeg har alltid hatt en dragning mot indianere....
kanskje jeg har vĂŠrt en indianer i mitt forrige liv
. Min datter har kanalisert til meg og jeg har fÄtt vite at jeg har en indianerdame som hjelper. Snakker stadig med henne,om alt mulig, hun er blitt min trofaste fÞlgesvenn. HÄper du fÄr mere kontakt med denne lÊremesteren, har du prÞvd Ä kalle pÄ han ( snakke med han)?
Kristine
Jepp,men det virker som han vil at jeg skal stÄ mer pÄ egne bein,istedet for Ä komme lÞpende til han hele tiden hehe
Han er i bakgrunnen et sted,kommer vel frem om det er nĂždvendig

Anonymous
Hei, vÀlkommen hit - sÄ gott att du fann din vei innom!
Mvh,
Thomas
Anonymous
Velkommen skal du vĂŠre!Â

GjenopprettetMedlem
Har ikke vĂŠrt her inne pĂ„ en veldig god stundÂ

har vĂŠrt sĂ„ mye som har skjedd at til slutt sĂ„ glemte jeg hele forumetÂ

men skal prĂžve Ă„ skjerpe meg fremoverÂ