Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
På tide å presentere en litt sjelden gjest som av og til stikker innom i døren.

Jeg kommer fra Ganddal på Sørvestlandet, bor i Oslo, nærmer meg femti, har en gutt og ei jente, og en eldre hund som jeg overtok i høst, og jobber som oversetter. Har litt erfaring med sjamanisme via kurs hos Ailo og håper å få anledning til å fortsette med det.

Skal til New Zealand i en måned fra i midten av februar for å lære mer om MA-URI-massasje. Dette er massasjeform som kommer fra Hawaii, men som jeg lærer fra Hemi og Katja Fox, han en maori fra New Zealand og hun fra Danmark. Det som har vært spennende er at møtet med denne kroppsterapien fra andre siden av verden, har resultert i et møte med meg selv og min egen norske kultur og familie på grunn av maorienes sterke fokus på forfedre. Veien hjem har nok ikke alltid vært den retteste for meg.

Takk for at jeg fikk hilse på.
GjenopprettetMedlem
God DAG!  :biggrin:

Velkommen til sonen Dag.
Den turen til New Zeeland høres spennende ut. Trenger du prøvekanin når du kommer hjem?
Melder meg jeg  :icon_razz:

Håper du vil trives her på sonen.

Samin  ;)
GjenopprettetMedlem
Hej från mig med!
GjenopprettetMedlem
Hei på deg, Dag!
Velkommen til sonen!
Åhhh, New Zeeland er et vakkert og spennende land! Og fritt for giftige ormer og eddekopper har jeg hørt...?
GjenopprettetMedlem
Hej Dag!

Til dere andre!
Jeg har hatt anledning å prøve denne massasjen fra Dag, virkelig noe å anbefalle!
Den var kjempebra for meg.
Takk igjen for den Dag

Gunilla
GjenopprettetMedlem
Hei og velkommen Dag :eusa_clap:
Sender deg ett pm vedrørende Verdenstromma nå
Anonymous
Hej och välkommen, hälsar också jag!

Jag har en syster i Oslo, som faktiskt är i stor behov av massage då hon varit i stor stress... Så behöver du fler prövekaniner, så... skriv till mig.  ;D
GjenopprettetMedlem