Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Rundet nettopp 50 i tyrens tegn, er selvstendig næringsdrivende innen personbefordring, reiseliv, kosthold og helse.
Er kvinne, mamma, bestemor, - frisjel ....
Født og oppvokst i nord, et naturbarn med sansen for menneskelivet, diktning, tegning og maling, dyr, planter, naturmedisin, mineraler - alt som lever...

Rebell og sånn passelig rødgrønn. Yrkesbakgrunn fra landbruk, studert historie og arkeologi, har bl.a. jobbet som journalist, særlig interessert i nordnorsk historie og kulturminnevern.
Interessen for sjamanisme er nok medfødt, - som barn var jeg en "dagdrømmer" som nok sanset mer enn de voksne ante.
Etter å ha opplevd healing av en samisk sjaman, med alle de positive effektene det dro med seg, begynte noen av de seneste puslebitene å falle på plass.

Har meditert siden tidlig ungdom, har lest masse og  opptatt av det gudommelige i menneesket og i naturen, i alt ...
Har tatt opp en familiearv som har lagt i dvale i en generasjon, men som jeg vel ennå ikke aner hvor vil bringe meg.
Jeg er underveis og har gode hjelpere. Synes dette er et herlig forum, og jeg har allerede trampet litt rundt her med "bjørnelabbene" en stund.
Takk for mange inspirerende debatter, herlig poesi og lærerike innspill...
Anonymous
hei kariw
Velkommen, det var interesant å lese om deg. :D
Yahoo Slurp [Bot]
Hej kariw  :icon_biggrin:

Dejlig præsentation, en kvinde med "go" i... :eusa_clap:
Dejligt at møde dig efter mange spændende indlæg fra dig. :wub:
Velkommen til dig

Hilsen Shamanen  :icon_biggrin:
Francis [Bot]
Velkommen! Hyggelig å lese om deg!  :icon_biggrin:
Snappy [Bot]
Hei på deg kariw :icon_razz:
Anonymous
Heisan og  velkommen.. kariw... :razz:
Mvh
*Skapheksa :P
Anonymous
Hei til deg du kvinne av jordtegn! En fin presentasjon av deg selv, og gleder meg til å lese dine andre innlegg som kommer.  :eusa_dance:
Anonymous
,
GjenopprettetMedlem
Kjekt å lese mer om deg :)
GjenopprettetMedlem
Velkommen til deg  :)!

Lille Ulv