Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei ,
Jeg er også ny på sonen....
Har vært intressert i sjamanisme i mange år, men ikke gjort noe med det.
Er utdannet regresjonsterapeut og gått diverse kurs innom mye forskjellig annet.
Når jeg begynte med meditasjon for noen år siden, merket jeg fort at jeg liksom fløy avgårde- over hav og fjell...og skjønte ikke så mye av det da.
Også første gang jeg ga healing ( gikk på Reiki kurs ), tok jeg den personen i hånda og fløy avgårde med henne.
Det var litt merkelig , synes jeg ...men sånn var det hver gang.
I min utdanning som regresjonsterapeut, opplevde jeg flere tidligere liv og fikk mer og mer svar på ting jeg hadde opplevd men ikke forstått.
Som f.eks at jeg var allerede sjaman , men måtte lære forskjellige teknikker på nytt igjen dette livet...noe jeg har lest andre har også nevnt inne på sonen..
Håper nå på at jeg kan komme litt nærmere den kunnskapen her inne....og lære av dere som er her

Anonymous

Halloisen og velkommen hit:) Jeg er ganske ny her selv og får all hjelpa(pluss litt til) jeg trenger til å komme meg videre på min åndelige vei. Lykke til

GjenopprettetMedlem
Velkommen skal du være Malaika

Anonymous
Hei og velkommen til deg, Malaika!

Anonymous
Hej Malaika och välkommen hit!

Anonymous
velkommen

Anonymous
Hei og velkommen til deg!

Anonymous
Velkommen hit

GjenopprettetMedlem
Takk alle sammen !
Virkelig deilig med en hjertelig velkomst

GjenopprettetMedlem
Hej och välkommen från mig med!

GjenopprettetMedlem
Hei, Malaika, og velkommen. Du har allerede bidratt med mye bra her på sonen, så fortsett med det.
Jeg hører liksom en sang i hodet som heter Malaika. Stemmer det?
Mvh Stridshjelp
GjenopprettetMedlem
Hei !
og takk for det Stridshjelp...
jeg tror jeg skjønner hvilken sang du mener...hihi...
men dette navnet kom jeg på et annet sted...
det er swahili
jeg liker godt hvordan du tenker , har lest mye bra innlegg fra deg her...
gleder meg til å lese masse mer !

Anonymous
God kveld, Malaika,
så langt har jeg klart å følge med i samtlige av dine 18 innlegg, tallet vokser fort, og
det er fint å bli kjent med dine tanker.
Masha
GjenopprettetMedlem
God kveld til deg og Masha!
..ja det har blitt endel innlegg...
jeg er ikke vant til å dele disse typer tanker med så mange...og blir kanskje litt for ivrig
hehe...
Anonymous
Hei fra meg også.
...og blir kanskje litt for ivrig
NEI!!!
AdsBot [Google]
Malaika betyr engel på swahili

Velkommen du velskrivende engel
GjenopprettetMedlem
takk igjen alle ...

GjenopprettetMedlem
Hei, Malaika
Og velkommen til sonen

GjenopprettetMedlem
Velkommen skal du være.....

GjenopprettetMedlem
Hei du, Malaika. Velkommen til sonen!
(Trodde jeg hadde ønsket deg velkommen.... var det i en annen tråd tro...? Eller i drømme...?)
SEO Crawler
Velkommen!
Swahili er språket til en av mine musikalske inspirasjonskilder, Hukwe Zawose fra Tanzania.
Det er musikk for å fly over savannene, åndesang og strupesang, repetisjon, sirkler, suggesjon, medisin.
Musikk fra bushen forankret i animismen, dvs det opprinnelige Afrika før kristendom og islam.
GjenopprettetMedlem
Å Afrika!
Så vakkert og vilt
så ødelagt .
Føler meg absolutt velkommen her ja ...
Har begynt å skrive dikt igjen...etter 15 års stillhet
Takk og takk!

GjenopprettetMedlem
Hei igjen, Malaika. Velkommen :-)
Jeg fikk såvidt en liten smak av Regressjonsterapi fra en venninne da hun studerte dette i Sverige, men jeg tror jeg "bare" opplevde noe fra tidlig i dette livet før tårene ga tegn til at noe dypt frigjordes. Jeg må finne ut mer om hva det egentlig er. Gleder meg til å lære fra deg også.