Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Har sett mye rart i livet mitt,som andre ikke klarer å se. ikke alt e like artig å føle.Det verste æ har opplevd va å bli slått til av noe æ ikke så,og ka gjør man da?Æ meldte pass og sa at de ikke treng være redd at æ tar hotellet fra dem. Men nu må æ spørre Ailo: va e d m mæ siden æ kan være på 2 div steder samtidig? Være hjemme,tenke hardt på en plass,og så høre av andre at de har sett mæ der???
Sensis [Crawler]
Jeg tror det er slik at vi kan projisere eller sende ut dobbelgjengeren vår til et annet sted.
Dobbeltgjengeren er vanligvis usynlig for det ordinære øye, men alle har også det sterke øye og åpent i mindre eller større grad, ingen er totalt avsperret. Om man er innstilt på det kan man i blant se dobbelgjengere dukke opp. Det kan også skje uventet og overraskende
Kanskje andre har andre erfaringer eller forklaringer å by på?
Men hvem er du, ut over dette?
Mvh. Ailo
GjenopprettetMedlem
Ailo,æ har sendt mail t dæ...Der finner du ut kem æ e.
Yahoo Slurp [Bot]
Hej Solens datter
Velkommen.
MELD ALDRIG PAS, over for dem der er usynlige og voldliige. Bed dem gå tilbage hvor de kom fra, i dette tilfælde ind i dig selv.
Hilsen Shamanen

psbot [Picsearch]
solens datter, velkommen inn i lyset.
GjenopprettetMedlem
D va nok ik nån inni mæ...
dem bruk å si: du får d du tåler= du får utdelt de evnene du e ment å klare,ik alle tåler f eks se djevelen 2 gang uten å klikke...
d va d som skjedde m mæ. ska ik tvinge nån å tru mæ,men d e faktisk ik min egen teori på synet mitt.
Anonymous
Hei solens datter, velkommen hit

Anonymous
Alla har redan sagt det men jag stämmer in i koret (fast på svensk da

: välkommen!!
Mvh,
Thomas
GjenopprettetMedlem
Får vel presentere mæ skikkelig da
blond samejente,34 år,fri som fuglen, ser ut som en engel,og e d helt til noen får fram bjørnelynnet mitt ;o)
har lenge hatt en venn,som ingen andre kan se,og han har hjulpet meg ved å gi meg styrke i motgang, har nemlig opplevd ting andre hadde bukket under for
har vært langt nede,men klatrer alltid opp,gir meg ikke før jeg ser topptrinnet,for jeg har nerver og viljestyrke av stål
har hele tiden visst at jeg ikke er "normal",at jeg ser lengre enn min nese,og ser mye annet og som ikke alltid er like hyggelig
bruker å spå venner ved å se på dem,av og til i kopp eller m vanlige kort,og gjennom drømmer, bruker også helbrede de som har trua til det
synes det er utrulig godt å ha evner
selvfølgelig har man testa de onde kreftene også,men jeg vet ikke om jeg rår over sånt,selv om jeg ønsker alt ondt til samtlige ekser
har aldri intressert meg for spiritisme,vil heller "se m mine egne øyne"