Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
hei hei alle sammen, har egentlig allerede introdusert meg selv her men lurer veldig på om det er noen som er fra sørlandet her, eller er de fleste fra øst og vest?
ville vært greit å vite for føler lissom at erfaringen blir større hvis man kan dele den med folk man er i nærheten av.-

ellers takk :) :)
GjenopprettetMedlem
Bor i midt Norge :wub:
GjenopprettetMedlem
det var en begynnelse iallefall :) så får jeg håpe flere sier ifra så kanskje jeg finner en i nærheten..hehe
GjenopprettetMedlem
Ellers kan man jo gå på profilene til folk og sjekke...de som vil oppgi hvor de kommer fra, har som oftest lagt det inn på  profilen sin  ;)
Anonymous
Det jeg har  merket meg er at ut fra  enkelte nick er  veldig vanskelig og  vite om det er  kvinne eller  mann.. :o
Jeg har forståelse for at  enkelte  ønsker og være mer annonyme enn andre, men  det kunne  vært greit og  vite når man svarer  på et innlegg om det er mann eller  kvinne.. :wub:
GjenopprettetMedlem
ja dere har vel rett begge to..hehe
er jo en del fordommer for slike ting som sjamanismen så er vel ikke alle som liker at folk kan få all verdens info om dem, personlig så blåser e i slikt, folk får mene det de vil og kan de ikke respektere min/våres vei kan de bare dra te blokksberg.. hehe ;)
men for all del, hvis noen er fra sørlandstraktene sier e ikke neitakk til å få vite det..hehe
GjenopprettetMedlem
Hey Tigerseye. Æg æ frå Ogna på Jæren,å kjenne en sjaman-kamerad i nærheden,så hær æ me to entusiasta mæ bagøve-fleis.

Han he ei goe sjaman-hytta,å æg helle hus mæ havet,der æ dæ nærme te å gå fine tura te både strand å hei. :respect:
GjenopprettetMedlem
det hørtes jo topp ut, det er noen som er heldige-.. hehe :)