Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei endelig er j. inne her sammen med dere.
Veien hit kan sies å vært kort og lang. Kort fordi min åndlige oppvåkning har skjedd i underkant av et år, lang fordi følelsen av å ikke helt falle inn har fulgt meg hele livet. Etter å ha sett meg tilbake tror j. at jeg er (desverre) en av dem som kan total blokkere viktige deler av sinnet. Grunnene for slike blokkeringer er mange, men her har det oppstått fordi jeg vil ha glemt en fortid. Slike stengsler kan vare livet ut for mange, men for noen så brytes de. Heldigvis kom jeg under noen.
Etter at jeg har blitt kjent med meg selv på en annen måte har jeg vokst som person, biter har dettet på plass. Nå er jeg i en tilstand som kalles nysgjerrig. Søker svar på det som skjer med meg. Etter å ha gått en stundt har brikker kommet. Driver nå med healing (reconnection) og har så vidt begynt litt for meg selv. Helt, helt i startfasen. Videre har tarotkort kommet inn. Det artige er, uten at jeg viste det, at mine kort er sjamantarotkort. Fikk ikke se de før etter kjøp, men det var de som ble meg gitt. Sjamanisme som begrep og som levevei har blitt mer og mer klart. Ingenting avgjort, men en start er å bli kjent med sjamanisme gjennom dette forumet og ikke minst gjennom mennesker en møter på ens vei.
Litt annen info. Jeg bor på Skedsmo har to barn og mann. Studere innefor sosiologi og er 30 år.
Stor klem fra
liv
Anonymous
Heisan liv

Velkommen håper du vil trives...

*Skapheksa*

Yahoo Slurp [Bot]
Hej liv
For det første VELKOMMEN til, jeg håber du får din nysgerrighed styrret herinde

Her finder du mange svar på mange spørgsmål og har du ikke fundet dit svar endnu, så tøv ikke med at spørge, du vil få mange fine og smukke svar.
Hilsen Shamanen

GjenopprettetMedlem
Tusen takk for koselig velkomst. Elvira mitt interesseområde kan sies å være ulikhet, spesielt på arbeidsmarkedet. Har du vært innom sosiologi??? Hehe ellers så fant jeg demografi veldig interessant. Innfor dette feltet er jeg nå litt opphengt i drømmer og drømmetyding + intensjonstrening + ....
Ja her er det mye som skal mettes vet dere, men da er det bra at en lærer så lenge enn lever.
Klem
Snappy [Bot]
Hei Liv! Hyggelig å hilse på deg! Hvilke kort har du? Selv bruker jeg Vision Quest tarot en del (sjaman kort) og Medicine Cards som handler om dyrenens medisin. Drømmetydning er også et av mine yndlingstema

GjenopprettetMedlem
Hei, Liv

og Velkommen!
Du skal vite at i nærheten av der du bor er vi mange som driver med Sjamanisme. Vi har et godt og levende miljø som jobber tett sammen. Faktisk er vi også noen som går på Saivo hos Ailo.

Du har med andre ord mange muligheter om du er klar for det.
Ta kontakt når du føler deg klar og informasjon vil bli gitt videre.
Klem

GjenopprettetMedlem
Twisted dette høres jo utenklig spennede ut. Men har du lyst (noe du gentlig foreslo) så kan du jo si litt mer konkret hva dere driver med og holder på med over en mail - jeg er interessert, men dette er nytt
Hehe!!!
Tusen takk for svar dere.
Klem
liv
Anonymous
Välkommen hit, håper du skall trives.
Bare spör vis det er noe du lurer på
Mvh,
Thomas