Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Helt siden jeg var ganske så liten jente har jeg følt meg sterkt knyttet til både dyr og natur. Min intuisjon har vært veldig sterk og jeg har alltid stolt på "mavefølelsen" min. Som liten "forutså" eller følte jeg at ting kom til å skje. Jeg har alltid følt nærvær av hjelpere og nærvær av andre som ikke har gått over. Det var en periode i livet mitt – tror jeg var mellom 14 og 17 så følte jeg at det var noen rundt meg hele tiden. Jeg husker jeg lå i sengen min hjemme i mine foreldres hus og leste om kvelden og jeg hadde en intens følelse av at jeg slettes ikke var alene. Det var noen som stod å så på meg og jeg husker at jeg var redd for ”dette/denne” som så på meg. Den redselen gikk over etter hvert. Jeg har alltid hatt mange drømmer og sett mye bilder. Dette er noe som har fulgt meg i alle år og jeg husker jeg spurte min farmor (som jeg hadde stor respekt for) om hvorfor jeg følte disse tingene, drømte så mye og så så mange bilder: Hun fortalte meg at ”noen av oss har det slik Rita”. Hun var en fantastisk dame. Jeg har fortsatt mange gode samtaler med henne selv om hun døde i 1985.
For 5 år siden var jeg gjennom en skilsmisse og livet ble i grunnen litt snudd på hodet. I denne tiden kom bildene og drømmene klarere tilbake, og "mavefølelsen" ble enda sterkere enn den noen gang hadde vært.
Jeg holder på med oljer og massasje og steiner og krystaller. Jeg blander oljer selv og dyrker urter selv. Dette er enda i det små, men jeg gleder meg over våren og at jeg kan plante enda flere urter.
Familien kommer fra en finsk/samisk familie, på min fars side og fra Skjåk, på min mors side. Tradisjon og kultur har stått sterkt fra begge sider av slekt, samtidig som jeg har gjennom livet skapt min egen tradisjon og kultur.
Dette ble kanskje en litt lang presentasjon, men dere får bære over med meg.
Rita
Anonymous
Hei navnesøster!
En flott presentasjon, og velkommen hit!
Det er litt sterkt å se navnet ditt (mitt) i store bokstaver, og jeg kjenner jeg er stolt av det.
vennlig hilsen
Rita V
GjenopprettetMedlem
Takk skal du ha Lazy Gracey
Så flott at du føler deg stolt av navnet ditt (mitt) - det betyr perle.
R
Anonymous
Velkommen til deg RITA, som allrede skrevet mye kloke ting her på sonen!
GjenopprettetMedlem
VELKOMMEN Rita,
- du innsiktsfulle drømmetyder m.m.

Anonymous
Hei Rita og velkommen hit!

GjenopprettetMedlem
Velkommen
Jeg har flyttet til et hus med hage. Har lyst til å dyrke mine egne urter også...høres spennende ut.
Kanskje jeg kommer med noen spørsmål til deg etterhvert , hvis det er greit?
Klem fra Malaika

GjenopprettetMedlem
Hei Rita, og velkommen hit
Klem
Inger Lise

Anonymous
Hei!!!
Velkommen inn på gla sonen

Anonymous
Takk for en fin presentasjon.
Jeg ser at du bor på Lillehammer, der bodde jeg i ett år mitt på nittitallet. Der gikk jeg mange turer med hunden min, som ennu levde.
Spesielt godt husker jeg turen langs bekken opp mot Svarga og forbi. Jeg har sittet en del foran det lille kapellet der. Du kjenner sikkert plassen.
Artig det du skriver om perioden mellom 14 og 17 år - jeg husker lignende fornemmelser fra denne gangen.
Merkelig hva skilsmisser kan utløse...
Jeg ser frem til å lese flere av dine innlegg..
Masha
AdsBot [Google]
Velkommen fra meg også Rita!
"Masha":
Artig det du skriver om perioden mellom 14 og 17 år - jeg husker lignende fornemmelser fra denne gangen.
Merkelig hva skilsmisser kan utløse...
Ja, slik var det for meg også ...
GjenopprettetMedlem
Hei Rita
Fint at du legger din pose i sirkelen.
Takk for det og velkommen.
Villbjørn
GjenopprettetMedlem
Välkommen från mig med Rita!
GjenopprettetMedlem
Hei å velkommen Rita.
Håper du får mange gode timer her.

GjenopprettetMedlem
Bedre sent enn aldri...
Hjertelig velkommen hit til sonen!

FAST Enterprise [Crawler]
Hei, og velkommen.
Kristine

Bing [Bot]
Hei Rita!
Takk for din åpne og sterke presentasjon. Gleder meg stort over mange fine innlegg fra deg.