Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg har drevet med sjamanistiske arbeider i mer enn 15 år. Runene ligger meg nært i hjertet. Allerede tidlig i barndommen lærte jeg meg om runene. Og siden den tid har deres betydninger vokst, utviklet seg og forrandret seg. Jeg benytter også mye musikk i mine sjamanistiske arbeider (tromme, joik, overtonesang, strupesang, munnharpe, didgeridoo, fele og mange andre instrumenter...) fordi musikk i seg selv er like viktig for meg som selve "sjamanismen". Dog føler jeg meg knyttet til noen spesiell tradisjon eller religion. Jeg former min egen vei, henter teknikker fra alle verdens hjørner.
Tilbringer ca. halve året i india, hvor jeg blandt annet studerer indisk klassisk musikk, spesiellt et instrument som heter sarangi (ord sammen satt av sau= ett hundre og rang=farger, se også
http://en.wikipedia.org/wiki/Sarangi) under Ustad Faiyaz Ali Khan, og dette instrumentet har blitt ett av mine nye sjamanistiske verktøy. Studerer også hindusime, tantra, meditasjon, yoga, ayurveda og mye mer når jeg er i india. Og arbeider med å lage et ashram for kunst og kunnskap i en liten landsby i nordindia.
Når jeg er i norge jobber jeg i barnehage (og andre strøjobber) og reiser rundt på vikingmarkeder i norden, som musiker og eventyrforteller.
Andre relaterte interesser:
Eventyr/myter sagn (er profesjonell eventyrforteller), urter. medisin og helbredelses teknikker, fotografi, film, friluftsliv/overlevelsesteknikker, fiske, tai-chi, shiatsu, teater, og mye mer.
fred, frihet og lykke til dere alle
gustav
Anonymous
Velkommen til sonen Gustav!
Spennende med din musikk

Anonymous
Ja det må'n si

Her var det mye spennende. Gleder meg til å høre mer fra deg. Har forresten laget mitt første rune sett. Holder på å studere de o dagen. Er virkelig en tålmodighets prøve

Kanskje du kan hjelpe meg videre? Du lager vel ikke workshops eller no? Velkommen hit

GjenopprettetMedlem
Velkommen! Det ser ut som du har mye interessant å bidra med her, og jeg håper nettsida di kommer opp snart!
Mvh Stridshjelp
Anonymous
Hei på deg, du kreative menneske.

GjenopprettetMedlem
Hei og velkommen til deg Gustav

GjenopprettetMedlem
"Magnus":
Ja det må'n si
Her var det mye spennende. Gleder meg til å høre mer fra deg. Har forresten laget mitt første rune sett. Holder på å studere de o dagen. Er virkelig en tålmodighets prøve
Kanskje du kan hjelpe meg videre? Du lager vel ikke workshops eller no? Velkommen hit 
Tålmodihet er kanskje en av de viktigste tingene å lære seg når det kommer til sjamanisme og runer.. en blir ikke runemester på en dag.. eller ett år for den saks skyld!
Jeg holder gjerne workshops i runer, shamanisme, tantra, meditasjon, div musikk, fortellerteknikk og mer, på bestillig for grupper. samt en til en sessions og opplæring. Fortell meg hva du trenger hjelp til så skal jeg se hva jeg kan gjøre for deg:)
fred, frihet og lykke til dere alle
gustav
GjenopprettetMedlem
Ojjj! Det må jeg kalle en livskunstner!

Utrolig spennende liv du fører....
Velkommen til sonen!

GjenopprettetMedlem
Velkommen til sonen Gustav

Anonymous
Hei -
I seg selv en fortelling som vitner om mangt, din presentasjon...
hilsen masha
GjenopprettetMedlem
Veelkoomen Ghozm-Baal! @ y @
(o)

GjenopprettetMedlem
Hjertelig velkommen....du høres spennende ut gitt, men din kunnskap.....

GjenopprettetMedlem
Fin presentasjon, og spennede liv
Velkommen

GjenopprettetMedlem
Hei Gustav
Velkommen - kanskje vi treffes en gang på et viking marked. Det er også noe jeg drar litt rundt på.
RITA
Bing [Bot]
Hei!
Liker fortellingen din om deg. Fint å se deg her!
GjenopprettetMedlem
Takker dere alle for varme velkomster! Får håpe fremtiden vil gi like varmt vennskap..
fred, frihet, lykke til dere alle
gustav
GjenopprettetMedlem
Opps,her er ein spennande person som eg ikkje har oppdaga før no! Velkommen!