Hei!
Jeg er en samekvinne på 50 år. Jeg har hatt runebome og tromme som min følgesvenn i 10-15 år. For 10 år siden var jeg på en helgekurs med Ailo Gaup på Bjørnehuset i Oslo. Den gangen opplevde jeg for første gang hvor mye energi tromming og lyd kunne skape. I dag driver jeg å eksperimenterer med tromma. Har arrangert tromme-sirkler hjemme hos meg selv. Mange interessante opplevelser og "reiser". Jeg har møtt en del sjamaner som betegner meg som sjaman. Det har av og til undret meg litt at de bare kan si det. Men innerst inne vet jeg at jeg kan bruke evnene mine positivt. Har opplevd at mennesker sier at de er blitt healet av tromme-lydene og av stemmen (joik,chanting) min. Blokkeringer i chakraer har f løsnet. Må føye til at jeg ikke er helt fersk når det gjelder å jobbe med mennesker. Har hatt et yrke i 25 år hvor jeg har holdt på med samtaleterapi. Ellers så har jeg gått på coach utdanning i 11/2 år. der lærer vi energibalansering (healing), NLP, yoga, meditasjon, energiøvelser m.m. Det var litt om meg selv.
Ellers så synes Sjamansonen er en flott hjemmeside. Takk Ailo!