Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Ja, her er jeg, hvorfor er jeg her, hvorfor er jeg
her, hvorfor er
jeg her, hvorfor
er jeg her, og
hvorfor er jeg her.
Ja det er jammen ikke godt å vite. hehehe... Men uansett, så er jeg her, det vet jeg, og ingen kan motbevise det, bare prøv.
Har vært innom og lest mye her de siste månedene, og på tide med en presentasjon. Jeg er en mann på 32 år som har gått gjennom en del i løpet av åra, sikkert ikke mer enn gjennomsnittet, men i løpet av årenes løp har jeg fått et ønske. Et stort ønske om fred, harmoni, kjærlighet, sannhet, forståelse og selvfølgelig litt humor blanda inn i hele spekteret. Og sikkert mye mer, som jeg ikke kommer på for øyeblikket. Hva min fortid kan si, er ikke så viktig, men en sannhet er at fortida har skapt mitt skip som jeg seiler med gjennom universets krinkelkroker. Til tider føler jeg meg ganske så fastlåst og i en forhånds-bestemt bane uten mål, og dette er nok noe av grunnen til at jeg søker meg mot sjamanistiske retninger. Hvorfor vet jeg ikke, men kanskje for å prøve å se hvor jeg skal trø neste steg.
Hvorfor skal det være så fordømra vanskelig å lage en enkel presentasjon?

Har mye bak meg som jeg prøver å trø forbi, uten at det skal bli andres spor å trø i, og er midt i en utvikling som er så vanskelig at jeg ikke aner hvor jeg skal begynne å forklare i fra. Får heller ta litt etter litt i løpet av diskusjonenene her inne.
Måtte de gudommelige universelle energiene styre meg og alle andre som vil fremover i riktig retning.

GjenopprettetMedlem
Velkommen til deg....
Det er aldri enkelt å skrive noe om seg selv. Hærlig avatar har du også....
Hilsen Silva
GjenopprettetMedlem
Åffå dådå?,åffå låter jag på detta viset?
Næmmen??
Lille gossen sitter i fønsteret!
Vælkommen Knight-Dragon.

GjenopprettetMedlem
Nightdragon Velkommen
Et magisk navn du har valgt deg.....
Forskerne har i det siste funnet ut en metode å måle mørk materie i universet.
Og også funnet ut at det er i mørket utvidelsen av universet foregår. Altså det er i mørket vi vokser.
Elin
GjenopprettetMedlem
"twisted":
Nightdragon Velkommen 
Et magisk navn du har valgt deg.....
Forskerne har i det siste funnet ut en metode å måle mørk materie i universet.
Og også funnet ut at det er i mørket utvidelsen av universet foregår. Altså det er i mørket vi vokser.
Elin
Nei! Nei! Da får de snart tak i meg! *paranoid blikk*
Hehe, nei er vel bare smitta med sjamansonen humor.
ang. nicket, jeg har tatovert en drage på ene armen, den har jeg hatt i over 10 år. Og jeg er litt fascinert av natten, det er da jeg er i slaget som regel.

GjenopprettetMedlem
Jeg også

Min favoritt-time er mellom 0200 og 0300
Da er energiene lettest å fange og insiktene klarest å se.... (for meg)
God helg
Elin
GjenopprettetMedlem
"teleterkji":
Åffå dådå?,åffå låter jag på detta viset?
Næmmen??
Lille gossen sitter i fønsteret!
Vælkommen Knight-Dragon.
:respect:
Jepp, på det bildet er jeg sikkert 3-4mnd gammel. Har forandra meg litt siden da. :w00t:
GjenopprettetMedlem
Velkommen til deg Nightdragon

Anonymous
Et varmt velkommen til deg fra Kira!

GjenopprettetMedlem
vel... velkommen skal du være sier nå jeg...

(kommer mer bare jeg får trylla i meg denne pilsen...)
Anonymous
Velkommen hit til go'sonen

GjenopprettetMedlem
Ja... der var du, ja! Velkommen hit!
Du må være en av de som er her på natten.

GjenopprettetMedlem
En fjærkledd slange rider på nattevindene. Velkommen skal du være

GjenopprettetMedlem
Hyggelig velkomst. Takker til alle. Håper jeg greier å bidra med noe her på forumet.
Nå skal jeg ha kveldsmat og se en film, det er noe jeg pleier å gjøre titt og ofte.

GjenopprettetMedlem
Hei velkommen skal du være

Bing [Bot]

Velkommen i dette gode selskab!