Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Det tog mig lige et øjeblikstid at opfange man kunne presenterer sig her :icon_redface:

Jeg blev henvist af Hege hertil, og da jeg tillid til den kvinde, tog det mig ikke lang tid at melde mig ind her.. :icon_lol:

Jeg har ikke så meget at fortælle om mig selv lige pt, det kommer nok hen ad veien....  8) Men en ting er sikkert, jeg glæder mig til at lære jer at kende.... :w00t:

ps. skulle der være nogen der i forveien har dette avatar jeg har valgt, så sig endelig til, jeg finder bare et ander der passer til mig... :eusa_pray:
Anonymous
Hei, og velkommen skal du være Aya - Maya... :w00t: :D 8)
Anonymous
Hei Aya
Velkommen hit :D
GjenopprettetMedlem
TAK.... :icon_biggrin: Hvor kom Maya fra???? :biggrin:
Anonymous
Velkommen  :eusa_clap:
*Skapheksa* :respect:
Anonymous
"Aya":

TAK.... :icon_biggrin: Hvor kom Maya fra???? :biggrin:

Fra Sør-Amerika? :lol:
GjenopprettetMedlem
Ja det ved jeg da godt, men hva har det med mig at gøre..... :w00t: Aya er quechua...inka...men ok de bor jo side omside.... :eusa_dance:

Men tak... :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Hei og velkommen Aya :D

Hilsen alabast
Yahoo Slurp [Bot]
Hej Aya  :icon_biggrin:

Velkommen til, du danske kvinde, - bedre sent end aldrig....  :lol:

Hilsen Shamanen  :icon_biggrin:
Anonymous
Välkommen Aya!

Hoppas du kommer trivas!

Mvh,
Thomas
ex-københavnare, ex-norsk vesterlänning
Francis [Bot]
Velkommen velkommen!!  :icon_biggrin: :icon_biggrin:
GjenopprettetMedlem
Tak for den varme velkomst.... ;D

ps. Thomas...har boet i Stockholm i halvandet år....heja for Sv. :eusa_dance:
Anonymous
Heia Aya!

Velkommen til forumet og jeg har også den gleden av å kjenne deg fra før av! Fint at Hege fikk gitt deg beskjeden om Sjamansonen da jeg hadde rotet vekk din nye adresse.
Håper du vil trives her inne, og gleder meg til å lese dine kloke innlegg!!  :icon_lol:

Klem fra
La Loba
GjenopprettetMedlem
Tak din skønne kvinde....hvad skete der med laloba... :w00t: Kloge inlæg.... :shyone:Ja dem glæder jeg mig også til at læse.... :biggrin:

Har allerede fundet en masse spændende stof herinde...man kan kun blive klogere... :innocent2:
Snappy [Bot]
Herlig å se deg her inne Aya-Maya!  >:(  Har savnet deg veeeeeldig!!! Akkurat nå ser jeg frem til at Pocahontas kommer hjem fra Spania hvor hun er på ferie med pappaen - da skal jeg sende deg et bilde av henne. Hører rykter om at folk der nede tror hun har spanske foreldre :lol:
GjenopprettetMedlem
Det kan jeg da godt fårstå...hun ligner jo mig....  :innocent2: Håber din tur til Oslo var super! Har lige set billede af Maeves tromme...oi den er fin hva :eusa_clap: Hun kan noe den kvinde... :icon_biggrin:

Glæder mig så meget til ferie jeg, al den clairvoyance har næsten taget livet af mig... :question:....men det er jo også sjovt :eusa_dance:
Snappy [Bot]
Har du ikke sett MIN tromme da????  :whatthef: Ja, de trommene ble fine. (Prøvde å sende deg en e-post, men fikk bare beskjed om at adressen ikke var i bruk. Kan du sende meg din nye adresse? Please???!!!) Og ja, turen til Oslo var helt topp :icon_cool: Nå drar jeg til Kiruna noen dager - så vi snakkes senere!
Anonymous
Ikke fortvil Hege, Aya får nok se din tromme også. Hun har hatt det travelt i det siste, så hun titter nok innom her igjen!! :lol:
GjenopprettetMedlem
Får jeg se din tromme snart då... :w00t: Er det min mail du ikke har eller???
Anonymous
Hej Aya,

Vekommen til  :smile:

Bedste hilsener
Hulekvinden
GjenopprettetMedlem
Tak for det cavewoman.... :icon_biggrin:
Snappy [Bot]
Oisann, så ikke dette før nå jeg! Unnskylding: "Hege er i ferie-modus!" Du kan se tromma mi på www.hegelosoa.dinstudio.se + at jeg har lagt inn mye annet rart der >:(

...Tror jeg har e-post adressen din likvel :redface: :razz:
GjenopprettetMedlem
Hei Hege Elisabeth :D

Kjempeflott tromme :w00t: og flotte bilder på hjemmesida di :icon_biggrin: De ulveøynene du har tegna var intense gitt, flott :eusa_clap:

Hilsen alabast :D
Snappy [Bot]
"alabast":

Hei Hege Elisabeth :D

Kjempeflott tromme :w00t: og flotte bilder på hjemmesida di :icon_biggrin: De ulveøynene du har tegna var intense gitt, flott :eusa_clap:

Hilsen alabast :D

Takk for det ;D Skal få tegnet flere dyr å legge inn etterhvert. Mitt felt har alltid vært portretter, men synes det er gøy å ekperimentere med litt forskjellig.
GjenopprettetMedlem
det var virkelig en kæmpe fin tromme..... :eusa_clap: Tak for billedet af Maiken......uhh hun er så smuk. Ved godt det nok lyder tosset, men jeg fik næsten tårer i øjnene da jeg så hende....hun gør enormt stort indtryk på mig hvar gang....hva er der med det pigebarn..... :wub: