Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Sþk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig Ă„ logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Hei folkens!

31-Ärig norrlÀnning med mÄnga jÀrn i den provebriala elden. Har sjamaniserat sedan sena tonÄr sÄ det Àr naturligvis dÀr mitt huvudintresse ligger - ett naturligt fönster jag ser mitt liv genom. Makterna verkar bestÀmda pÄ att fortsÀtta in- och utveckla mig sÄ jag biter mig fast och försöker hÀnga med i svÀngarna!  :w00t:

Jag behandlar och hjÀlper gÀrna om nÄgon vill, leder ibland kurser och vill hela tiden lÀra mig mer.

Är en sĂ„n mĂ€nniska som kan en massa, men som inte Ă€r riktigt bra pĂ„ nĂ„nting. F eks; eldsprutning, shiatsu, budo, musik (didjeridu/sĂ€lgflöjt/djembe) og jonglering - pure malt whisky, vattenpipa, tv-spel och dikter. Allt mellan himmel och jord alltsĂ„.

Magen vittnar om min kÀrlek till livets goda och min kamp mot FettoÄnden fortsÀtter..  :exclaim: Liker Ä fylla stora vita ark med linjer och fÀrg; passionerad kunstner. Mindre ark fyller jag med ord og meningar; en ordknarkare/wordjunky av rang.

GÄr alltid barbeint (utom pÄ vintern i snön da!) det har blivit en livsstil jag trives med riktigt bra. PÄ www.barefooters.org kan man lÀsa mer om oss som gillar Ä gÄ barbeint.

www.sjaman.com hittade jag för nÄgra Är sedan och utvecklingen frÄn hjemmeside till forum tycker jag Àr enormt bra og ser verkligen fram emot att fÄ lÀra mig mer av Ailo pÄ noen kurs + av alla er. Utbyta tankar och Äsikter m.m. Kanske t.o.m. trÀffas!

Mvh,
Thomas
100% Svorsk

ps: Jag Àr moderator hÀr, sÄ vis du har noen spÞrsmÄl gÀllande forumet eller sÄ, tveka inte: bare spÞr! :ds
Yahoo Slurp [Bot]
Hej Trumman  :icon_biggrin:

Dejligt initiativ du har taget. Synes det er dejligt at du bÄde behandler, hjÊlper og underviser andre...  :eusa_clap: :respect: :eusa_pray:
MÄske vi kan finde ud af noget en dag  :w00t:

Hilsen Shamanen  :icon_biggrin:
GjenopprettetMedlem
alkoholen slÞver sansene og lammer Änden.
wine is fine but whisky is quicker,suicide is slow with liqckeur.
-ozzy.
Anonymous
Jovars, om man dricker för mycket ja.

Bruka, ikke MISSbruka ;)

Tack för förelÀsningen.
GjenopprettetMedlem
Hei Trumman.
HĂžres ut som om du driver med mye spennende saker.
En god presentasjon av deg sjĂžl.
Hilsen fra Tara ;D