Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous

Han eller hun hørtes veldig skummel ut. Hvem kan det være mon tro?

:whatthef:

Kom frem fra ditt vedskjul og hvisk inn i mitt øre hvem du er.

GjenopprettetMedlem
Som man roper i skogen, får man svar
Anonymous
"CraftWolf":
Som man roper i skogen, får man svar
Stemmer det. Svaret kommer nok i form av E K K O.....fra de dypeste skogene.

GjenopprettetMedlem
Øøøøh, trollene så vel det ja

Det er bare den mellomste bukken (eller er det kukken?) bruse som står på administratorbrua, for den minste bukken bruse har allerede dratt over til Andessetrene selv om han sitter her inni meg!
Hvorfor har mange sjamaner og sjamanspirer schizofrene tendenser med multiple personligheter og brukernavn? Jeg liker å tro at det har sammenheng med utslettelse av ego, empati og personlig historie, men vi kan jo bare være fullstendig CRAZY...
Hilsen en spire
GjenopprettetMedlem
Det er en utfordring å holde styr på dem, hvis man ikke har schizofrenien under kontroll.
Sensis [Crawler]
Dette er ikke noe mystisk. Lasse opprettet denne adressen så jeg kunne gi moderatorrettigheter til en ny moderator.
Det er så at Trumman skal til fjells på sommerferie, Lasse er bortreist, som jeg også er det stort sett hele juli og halve august.
I denne ferietiden har dsjaman sagt seg villig til å være moderator. Takk for det.
Så for sikkerhets skyld, om Lasse ikke fikk overført fikk moderatorrettigheter til dsjaman før Lasse dro, ble denne adressen opprettet.
OK?
Ailo