Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Endelig har jeg anledning til å begynne og bruke dette forumet ordentlig,- ikke bare lese andres innlegg! Jeg har bodd i utlandet og ikke hatt i-nett hjemme. På i-nettkaféene er det håpløst å sitte med forum av noe slag pga mye bråk.

Hvem er jeg,da? Som det står i overskriften er jeg en av de som har bodd på Atlantis (det er mange av oss). I tillegg har jeg bodd noen vintre på Gran Canaria nå, og det er jo midt i det store riket,dvs det er noe av restene. Noe som bl.a merkes på energiene der.

Jeg har holdt på med selvutvikling lenge, det startet da jeg fikk en skikkelig depresjon i -88. Etterpå har bøker og mennesker kommet når jeg har vært åpen for det. Jeg har gått endel kurs (Feng Shui, drømmer, Meditasjon osv), men har jobbet mest alene. Sluker bøker!

Av store opplevelser kan nevnes
* Da det gikk opp for meg at vi lever flere liv,- det var ingen som fortalte meg det, det "bare kom"
* Da jeg "oppdaget" Tibetansk buddhisme
* Healing av dyr
* Da jeg bodde på Gran Canaria og guidegruppen min ble utvidet (både med "personer" og kraftdyr), jeg hadde små opplevelser med kanalisering,jeg hadde englekontakt og healingen utviklet seg. Jeg fikk også opp flere tidligere liv i denne perioden.
* Samtale med noen få dyr,- en utrolig opplevelse!
* God respons på healing av mennesker

Mine frustrasjoner er: Jeg vil,vil,vil så gjerne jobbe med kanalisering, mediumskap og healing (dyr og mennesker). Jeg vet jo at det kommer når tiden er inne,men........

Jeg elsker å skrive og diskutere så dere kommer nok til å se meg ofte her inne i perioder  8)
Klemz fra Arkadia
Bing [Bot]
Hei!
Gleder meg til å høre mer fra deg. Og takk for en fin presentasjon!
  :)
GjenopprettetMedlem
Velkommen  :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Hei og velkommen til deg!  :)
GjenopprettetMedlem
Takk skal dere ha  :) Gleder meg til å bli kjent med der her inne. Ha en fin dag!
GjenopprettetMedlem
Hei på deg...
GjenopprettetMedlem
Velkommen til deg, Atlantis.  :biggrin:

Takk for PM, men får ikke svart deg der. Hvordan får du sendt PM? Myspace koster ingen ting!  En venn hjalp meg med siden.
Anonymous
Hei på deg

- og takk for en åpen presentasjon! Det lover jo godt at du elsker å skrive og diskutere.
Nicket ditt, arkadia, vekker assosiasjoner til et rikt indre landskap.

ha det fint!
susy guts
GjenopprettetMedlem
"Aventura":

Velkommen til deg, Atlantis.  :biggrin:

Takk for PM, men får ikke svart deg der. Hvordan får du sendt PM? Myspace koster ingen ting!  En venn hjalp meg med siden.

For å sende en PM trykker du på det som ser ut som en tegneseriesnakkeboble (hm) nederst under bildet til den du vil sende beskjed til  :)

Arkadia var navnet på den ene katten jeg har hatt (den som nå er i guidegruppen min). Arkadia henspeiler jo til et sted hvor du kan ta det med ro og ha det godt.

Regner med at dere sier i fra om jeg skriver ting som ikke passer her inne (jeg har sett anmodningen). Jeg har aldri vært på trommereise eller andre direkte sjamanrelaterte aktiviteter, men mye av det jeg opplever hører jo absolutt til emnene?
Drømmer om en gang å få bli med på en slik hendelse,men foreløpig har det ikke vært min vei.
Anonymous
hei på deg!  ;)
GjenopprettetMedlem
Velkommen arkadia  :)
Jeg likte presentasjonen din. Vi driver tydeligvis med mye de samme tingene  ;D
GjenopprettetMedlem
Så fint å høre,Vind! Etter å ha lest endel av trådene her inne, ble jeg litt redd for at jeg er på kanten av det Sjamansonen er ment til.
Jeg føler jo at jeg driver med de samme tingene men med an annen "fremgangsmåte" enn en sjaman. Men, jeg ønsker å lære og det gir meg vel også en rett til å være her,- håper jeg :)
Takk til både deg og Tourao.
Ha en fin søndag alle sammen  :eusa_dance:
AdsBot [Google]
Velkommen du dyrenes healer!
Det vekker  :wub: i meg.
GjenopprettetMedlem
Oj,takk skal du ha :wub:

Ser forresten at det er flere fra Buskerud her inne :eusa_clap:
Anonymous
Velkommen hit  :)
Anonymous
Välkommen arkadia!  :)

Det Aventura skrev om att sända PM - det har blivit lite feil på den funksjonen här på sjamansonen, så de flesta av oss kan ikke gjöra det nu for tida.
GjenopprettetMedlem
Velkommen til sjamansonen, Arkadia  :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Velkommen Arkadia :respect: :icon_razz:
GjenopprettetMedlem
Vvelkommen til deg!  :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Tusen takk til dere alle  :eusa_dance:

Jeg blir nok litt av og på en tid nå. Skal bo hos en liten hund mens eierne er på ferie, og de har ikke i-nett  :(
Skal prøve å benytte anledningen til å øve meg på å snakke med henne,håper på kontakt med henne også........ Passer en katt også, så mulighetene er absolutt til stede ;)

Etterpå skal jeg bo hos en kusine mens jeg finner et sted å bo.
Noen som vet om noe i Vestfold eller Buskerud???? Har ikke noe sted nå fordi jeg har bodd 2 vintre på Gran Canaria og ikke hatt råd til 2 husleier. Ønsker helst ved sjøen. Savner den etter å ha stått og meditert med den havutsikten i 2 vintre. Men ikke noe krav. Det viktigste er et koselig sted som jeg har råd til  8)

Stoor klems fra meg
GjenopprettetMedlem
Velkommen til deg! :)
Anonymous
Hei og velkommen!
GjenopprettetMedlem
Hei og takk for flere velkomsthilsener  :respect:

Det ble dårlig med samtaler med den lille hunden jeg passet, jeg har nok vært altfor opptatt av hvor jeg skulle bo. Det har vært full jobb i hodet mitt,men nå har jeg fått meg leilighet fra september  :eusa_dance: Gleder meg, det er midt i byen her jeg bor men et stille område så jeg kan meditere,lese og drive med ting uten å bli forstyrret eller forstyrre andre.
Kanskje jeg endelig kan begynne å male igjen,- det har vært et savn.

Hadde mange spennende opplevelser under meditasjon på Gran Canaria, håper det vil skje ting nå også. Det viktigste er jo at en klarer å roe seg og samle seg. Vanskelig for hjelpere av ulike slag å hjelpe om vi ikke hører svarene.

Ser at jeg har en kjempejobb med å lese innlegg som har kommet mens jeg var hundepasser. Gleder meg!
Klemz til alle fra arkadia
GjenopprettetMedlem
Hej och välkommen från mig med...  :)
GjenopprettetMedlem
Det har vært skrevet mye om presentasjon av oss her inne nå,så jeg kan jo skrive litt til 8)

Er 52 (i hvert fall i 20 dager til :P),typisk vær,-noe noen av dere har fått merke i forhold til diskusjoner........

Er fra Buskerud, uføretrygdet,fast funksjonær i jazzfestivalen på Kongsberg siden 1992 :eusa_dance: Syr,maler,strikker,hekler++++

Har valgt et slitsomt liv med sykehusopphold fra jeg var 5 år (med medfølgende traumer til bearbeiding), mistet moren min i kreft da jeg var 14,fikk selv samme diagnosen i 1999,- men er frisk!!!
Mange rundt meg er døde så jeg har lært mye om vanskelige tider i livet. Slitt med elendig økonomi og slåss med det som nå heter NAV.
Leter nå etter et sted å bo ved kysten. Savner havet etter å ha stått og studert det hver dag i 2 deilige,lange vintre på Gran Canaria.
Skal nedover og se på 2 leiligheter i Vestfold til helga:en på et healingsenter og en hos en sjaman :wub: Spennende!

Selvom jeg hadde en slitsom barndom/ungdom så ser jeg barndommen som rosenrød. Vokste opp på et idyllisk småbruk med dyr, besteforeldre,foreldre og bror. Skogen rundt,trygt og godt. Blåbær. Markjordbær. Prestekrager. Blåklokker. Pus.

Ellers har dere jo hørt ganske mye fra meg i flere innlegg nå ;) Fint å treffe nye mennesker som både er enige og uenige i det jeg skriver om :eusa_clap: