Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Hm, jeg har vært innom dette forumet flere ganger. Tror jeg har registrert meg et par ganger og, men ikke har jeg klart å huske brukernavn, og ikke forumet.. Sannsynligvis var ikke tia inne før akkurat nå.  :lol:

Jeg er meg, uten tittelen sjaman, men jeg har opplevelser som gir meg stor glede. Og jeg har ei KOKOSNØTT, som skulle bli til ei rasle. Men den er ei kokosnøtt, fin og blank, og med akkurat like mye kraft.

Ravne ble navnet, fordi jeg har en spesiell kontakt med fugler, og fordi at hver gang noe nytt magisk er på vei inn i livet mitt så dukker ravnen opp. Siste gang i dag  :lol:
GjenopprettetMedlem
Så var endelig tiden kommet for at du skulle komme deg inn her min venn  :wub: Sikker på at kokosnøtta di kommer til å bli en nydelig rasle  :wub: (og det blir min også  :lol: :lol: :lol:) Takker for tipset forresten ;)

Stoooooooooooor klem, og velkommen hit  :wub:
Anonymous
"Alias":

Så var endelig tiden kommet for at du skulle komme deg inn her min venn  :wub: Sikker på at kokosnøtta di kommer til å bli en nydelig rasle  :wub: (og det blir min også  :lol: :lol: :lol:) Takker for tipset forresten ;)

Stoooooooooooor klem, og velkommen hit  :wub:

takk alias. Gleder meg ordentlig nå til å bli bedre kjent med dette forumet. Og kanskje kokosnøtta en dag Blir ei rasle, hehe, hvem vet  :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Kokosnøtta di blir en rasle når tiden er moden for det.  :wub:
GjenopprettetMedlem
Velkommen hit Ravne,
og måtte du få mange magiske opplevelser her
Anonymous
Hei og velkommen! :icon_biggrin:
GjenopprettetMedlem
Hei og velkommen til Sonen Ravne.  :wub:

RITA
Anonymous
"Wolf":

Velkommen hit Ravne,
og måtte du få mange magiske opplevelser her

Ja  :lol:  Magiske opplevelser, det blir som en spennende reise. Som livet selv  :innocent2:
GjenopprettetMedlem
Velkommen! :)
Anonymous
Velkommen til deg  :)
GjenopprettetMedlem
Velkommen til sonen! Ravne, flott navn..... det glemmer du nok ikke så lett.....  :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Velkommen skla du være!
Anonymous
Velkommen ravnen fløy deg til sola tilbake til oss  :wub:
Bing [Bot]
Fint at du landet her! Har du hørt historien om de syv ravnene?? Det er et vakkert lite under-eventyr, tror det står i Brødrene Grimms samlinger. Ravnene venter på gjenkjennelse i kjærlighet. :wub:
Anonymous
"tiril":

Fint at du landet her! Har du hørt historien om de syv ravnene?? Det er et vakkert lite under-eventyr, tror det står i Brødrene Grimms samlinger. Ravnene venter på gjenkjennelse i kjærlighet. :wub:

hm, kan du ikke fortelle resten og???  jeg har ikke lest det  :redface:

takk alle for kjempefin velkomst  :wub:
FAST Enterprise [Crawler]
Velkommen skal du være Ravne.
Kristine :wub:
Anonymous
Välkommen!
GjenopprettetMedlem
Velkommen Ravne  :)
GjenopprettetMedlem
Hei Ravne og velkommen til sonen  :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Hei og velkommen hit. Jeg er også "fersk", men det føles fint å være her. Så du kommer nok til å trives du og ;)
Anonymous
takker og bukker alle sammen  :respect:  jeg stortrives allerede  :wub:
Bing [Bot]
Hei Ravne, nå har jeg funnet eventyret og skal skrive det inn i løpet av kvelden. :)
Anonymous
"tiril":

Hei Ravne, nå har jeg funnet eventyret og skal skrive det inn i løpet av kvelden. :)

åh du er en engel  :innocent2:  jeg gleder meg  :wub:
GjenopprettetMedlem
Välkommen Ravne!
Bing [Bot]
Hei igjen! Jeg fant eventyret på denne adressen, da kan du se om det er noe som passer for deg i mytenes verden.
                        http://eventyrbloggen.wordpress.com/200 ... v-ravnene/
;D