Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig Ă„ logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Det Àr midvintersolstÄnd. Jag har plockat ben, samlat dem in i min grotta. Sovit, vilat och samlat krafter. Himlens fÀrger lockar mig ut, sakta tinar mina fingrar och de börjar slÄ, sakta, sakta högre högre...trummskinnet börjar dansa. och vÀrlden dansar.
FrÄn djupt inifrÄn hörs en lÀngtan och ja jag hör ekot i skogen mellan de dansande kullarna...och skelettet i grottan fÄr luft, skinn och pÀlsbit efter pÀlsbit klÀs pÄ. Hon ylar sakta för svag att orka stÄ upp men hon kallar pÄ.....snart snart ska hon fÄ ÄtervÀnda.
Tack till Smedpeter o Svov i Finland och Ailo och alla vĂ€nnerna i vĂ€rldens alla hörnÂ
Klem Loba
I am back my friends hope to share with you all again...
Anonymous
Takk for at du er kommet tilbake til sonen, for Ă„ dele dine erfaringer klem bastÂ

Anonymous
VĂ€lkommen! ....... Tillbaka?
Hm... vad hette du förut dÄ?
GjenopprettetMedlem
Hei Loba
og velkommen tilbake
Gleder meg til det kommer kjĂžtt pĂ„ beina og ulven kan stĂ„ der i all sin kraft igjen og ule mot mĂ„nenÂ

GjenopprettetMedlem

You`re back, Just love itÂ

Hooooooooouuuuuuuuwwwwllllllll...
GjenopprettetMedlem
GRATULERER MED DAGEN!
Og velkommen tilbake, selv om jeg ikke har snÞring pÄ hvem du er!

Anonymous
Men NU vet JAG vem du Ă€r... pĂ„ Tt... men inte hĂ€rÂ
Grattis pÄ födelsedagen!
GjenopprettetMedlem
Ja nu ska det dansas salsa i fullmĂ„ne till wolf-oooyyyl.Â
Jag kommer att finna Er alla borta i Norgaland...Mitt luktsinne blir bÀttre och bÀttre
En dag hör ni mina vargahonklor riva mot era fönster. Lovar ni att öppna era dörrar och samla era svansar, plocka pÄ era vingar, öppna era vackra ögon, spetsa öronen och följa med mig en svÀng... In i den daggfyllda skogen inÄt inÄt inÄt, tills vi hör blÄklockor spela, ser grangrenar rita i himlen, tallkottar dansa och vi klÀr av oss i mÄnskenet för att hungrigt blotta vÄra tÀnder
GOD jul Loba
Anonymous
La oss danse samba i sammen og medesin dansen for moder jord takk for kjĂŠrligheten klem bast.