Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Her er jeg kom som en vind  :wub: kommer til å forsvinne som en vind  :wub:
jeg er en vannmann med barnesindet med mange skrivefeil  :biggrin:
min første møte med en data etter 22 år fandt jeg shaman sonen tilfeldig er noe tilfeldig egentlig  :biggrin:
det er mange som har forlatt sonen,dette skjønner jeg, vi blir enten frustrert eller går videre en annen vei.
jeg holdt på å gjøre det selv, satt meg ned å skrive en positiv melding til ailo.
istedet takket jeg for meg. (dette er min eneste melling til han persjonelig)
ailo er en fin fyr med de riktige ord,  ;D
det viste seg å bli en makt kamp som lå foran meg, glad for ailo er som han er en mann med visdom.
shamansonen er et flott sted å møte sine egensindende,jeg takker for at jeg er en av dere,forde om jeg er bare på halv stang når det gjelder å lese om visdommen innenfor shamanismen,jeg leser kun det som mine medmennesker skriver,liker å erfare før jeg leser om ting,er det noe vi alle vet så kommer alt til sin tid, alt detter i mine hender når tiden er der,dette kunne jeg ha fremskynnet med å lese alle visdom.
skulle jeg anbefale noe er det THE SECRET som er blitt anbefalt på sonen.
Det er noe alle medmennesker burde se samme om vi vet det fra før, det er greit å få det inn med morsmelka.
Jeg vet at de gamle kommer tilbake,samtidig som nye kommer til shamansonen, den har treft mitt hjerte,har meldt meg inn i annen sone for flere måneder siden ,måtte si ifra for 2 dager siden, at tiden var ikke inne, jeg er for glad i sonen til å slippe, hvorfor skal jeg det når man føler seg en av familien.
en familie er aldri helt enig, skulle vi være det var noe galt helt klart.
Så her har dere meg som skriver det jeg tenker der å da,lever i nuet å elsker det  :wub:
glad i dere    :respect:  til dere alle bast bedre sendt en aldrig glad for all velkomst  :)
GjenopprettetMedlem
  Å Bast, du er god

alltid godt å lese dine hjertevarme ord  :wub:

glad for deg her på sonen  :biggrin: