Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei, hei..

Endelig kom jeg hit, til denne møteplassen i ingenmannsland.
Jeg har lyst til å forstå mer om stien jeg vandrer på. Jeg søker hjelp til dette.

Sjelereisene tar meg med til det levende og det vakre. Jeg har spilt trommer i fra barndommen av, hvorfor har jeg ikke hørt om trommereiser før nå? Er det hva jeg har opplevd uttallige ganger, når landskap åpenbarer seg under øyelokkene mine?

Langt inne er det et håp, men det brenner svakt.
Et håp om en ny vår, full av kjærlighet og glede i kosmos.
GjenopprettetMedlem
Hei Grasrota!  :biggrin:

Velkommen til sonen! Håper du vil trives her. Liker bildet ditt! Japansk vannhage?
GjenopprettetMedlem
Hei Grasrota
Velkommen til Sonen
Veldig fin avatar  ;)

RITA :wub:
GjenopprettetMedlem
Takker for det!

Hagen det er bildet av heter "Den ydmyke administratorens hage" og ligger i byen Sozhou, i Jiangsu provinsen, Kina.
Det var vanlig for pensjonerte statsmenn å male kalligrafi, skrive dikt og praktisere hagekunst. Hagemotivene var ofte hentet fra scener i kjente dikt.. Så de beleste gjestene fikk seg da en hyggelig overraskelse da de vandret rundt i hagene for første gang.

Det skal sies at denne avgåtte administratoren kanskje ikke var så ydmyk, når hagen måler rundt 52 000 kvadratmeter! Det er uansett god arealforvaltning spør du meg. Idag er dette en viktig attraksjon, og en påminnelse om at det "enkle" ofte er det beste... he he

:eusa_pray:
GjenopprettetMedlem
Velkommen hit  :)
GjenopprettetMedlem
  Velkommen  :biggrin:
Anonymous
Hej och välkommen  :)
GjenopprettetMedlem
Hei og velkommen til deg!  :)
GjenopprettetMedlem
Velkommen til bålet

Vi har pakket blåbær, men RITA sa rommen måtte ligge igjen hjemme....
GjenopprettetMedlem
Velkommen til sonen, grasrotfrø...  :biggrin:

Håper du vil trives her, vi har fylt opp ingenmannsland med mye "ingenting" og "tomhet" her...  :razz:
GjenopprettetMedlem
Velkommenhilsen til deg!  :)
GjenopprettetMedlem
Velkommen til Sonen :wink:
GjenopprettetMedlem
Takk, takk! :)
GjenopprettetMedlem
Velkommen :eusa_clap:
Anonymous
Velkommen til Sonelandet  :)
GjenopprettetMedlem
Hei hei
Velkommen til deg fra meg som også er helt fersk.
Håper du vil trives her...  :)
GjenopprettetMedlem
Velkommen Grasrota :)
GjenopprettetMedlem
Takk! Takk!

Det er fascinerende hvor mye positiv energi som finnes på dette forumet! Jeg ble nesten overrasket!  :w00t:

Føler meg hjemme allerede, ja...  :wub:
GjenopprettetMedlem
Velkommen! :wub:
Underleg navn du har.
Stemmer ikkje med avataren,liksom?
Anonymous
Et nytt frø...håper det får næring nok og vil spire
og gro i disse frodige omgivelsene.

Velkommen!  :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Grasrotfrø liker jeg, man skal ha begge beina godt plantet på jorda  :respect: Og med dette ønsker jeg deg hjertelig velkommen hit inn  :wub: