Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig Ă„ logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei alle sammen!
Det er vel pÄ tide Ä skrive noen ord om meg selv..
Jeg er mor til 2 sÞte smÄ, i 30 Ärene og bosatt i Hordanes land. Hele familien vÄr er medlemmer av Äsatrufellesskapet Bifrost. Her er en link til siden:
www.bifrost.no
Interessene mine er igrunn ganske mange. Jeg liker Ă„ ha jord under neglene sommerstid, og vinterstid liker jeg Ă„ jobbe med horn, strikking, hekling, filting og toving.
Jeg selger litt smykker og runesett. Sjekk siden vÄr:
www.huldremose.blogspot.com
Jeg er pÄ denne siden for jeg ble anbefalt den for noen Är tilbake pÄ en sammenkomst. Jeg er i all hovedsak interessert i nordisk sjamanisme, og runene er det verktÞyet jeg foretrekker.
Ja, kort fortaltÂ
VÄrlig hilsen,
Fagerhjul
GjenopprettetMedlem
da vet dere en del om huldra tenker jeg.
I sÄ fall hvor er de mest treffelig?
GjenopprettetMedlem
Ja, en ting eller 2

Vi...ehh jeg mener de treffer du der du minst venter det, he he

GjenopprettetMedlem
ok.
Men jotnene da?
Hva vet du om dem?
jeg har vÊrt pÄ jotunhjemmen og der etter en tur i fjellene drÞmmte jeg om natta .
Det var store kjemper som sto borte ved is bredden (1km unna ca.)og kastet store steiner pÄ meg,men ingen som traff meg.
GjenopprettetMedlem
Hei, Fagerhjul,
Det var en fin nettside dere har, kjempefine ting dere har laga. Likte spesielt en liten filta veske med runebommesymboler.
Hyggelig at du har presentert deg nÄ!
Mvh Stridshjelp
GjenopprettetMedlem
Tusen takk Stridshjelp. Skryt liker viÂ
Dimi: jeg tror jammen du forsÞker Ä mÄlbinde meg?

FĂžlg linken:
sjaman.com/component/option,com_smf/Itemid,113/topic,5878.msg55371#msg55371GjenopprettetMedlem
Hei Fagerhjul! Fine sider,spennende ting
Hm,nÄ fÞler jeg at jeg mÄ sjekke ut noen bÞker igjen...... Tenkte for noen Är siden Ä melde meg inn i Nordisk Paganistforbund (er det ikke det det heter?),men sÄ skjedde sÄ mye annet og det "ble borte" (ble selvsagt liggende i underbevisstheten...)
Takk for Ä minne meg pÄ det igjen

GjenopprettetMedlem
Jeg har vÊrt medl der en stund. De har er blad som kommer ut i ny og ne, som er veldig fint. Det er artikler fra medlemmer som holder pÄ meg alt mellom himmel og jord (bokstavlig talt, he he). Variert og spennende. Her er link:
www.paganistforbundet.org/GjenopprettetMedlem
Velkommen Fagerhjul! En flott side dere har!Â

GjenopprettetMedlem
Hei pÄ deg - jeg hadde lagt merke til den fine avataren din.
Hilsen Sandel
GjenopprettetMedlem
Hej Fagerhjul
Tak for prĂŠsentationen â spĂŠndende at lĂŠse hvad du driver med og interessant at se dit (og jeres) hĂ„ndvĂŠrk pĂ„ hjemmesiden. Flot side og flot indhold.

GjenopprettetMedlem
Hei pÄ deg

& velkommen!
Enig

mye fint hÄndtverk & fin avatar
Hexedoktor'n
GjenopprettetMedlem
Hei Fagerhjul og velkommen
Flott siderÂ
RITA

GjenopprettetMedlem
Velkommen til deg, Fagerhjul!