Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei igjen folkens. Ved en inkurie havnet jeg her igjen. En herre ved nick Kokopelli, en annen med fartstid utenfor denne verdenen, ringte forleden. Midt i alt snakket spurte han: «ærru no' inne på sjammansona for ti'a 'a?» Jeg husker ikke hvordan jeg ordla meg, men jeg husker innholdet mellom linjene: Jeg var liksom godt fornøyd med å ikke være en del av denne babblesonen. Min absence gav meg identitet. Dåraktig? Selvsagt.
Okke som, Sjamansonen var altså plantet inn i min underbevissthet igjen. Jeg skulle bare inn og titte, og så logget jeg like godt inn. Og her er altså min første tråd etter fraværet. Jeg liker tittelen: «En vandrer vender hjem». Er det ikke noe arketypisk over den? Ok, tittelen er ganske misvisende. Ikke har jeg vandret, og ikke er jeg kommet hjem, men likefullt; tittelen er god.
Vel, nå er jeg altså her. Og jeg undrer; hva vil jeg her inne nå? Og hva ville jeg den første gangen? Min veg inn i Sjamansonen skyldes naturlig nok en interesse for sjamanfaget. Jeg var nok ubevisst hva jeg søkte. Alt det magiske virker jo spektakulært. Tenk å kunne sanse virkeligheten bortenfor det ordinære sanseapparatet. Jeg tror imidlertid ikke det var her den store drivkraften lå. Spenningen lå i et par enkle spørsmål:
Hva er dette?
Hvem er jeg?
Jeg ser for meg et lite barn som trassig stiller disse spørsmålene. Barnet krever, anstrenger seg, spenner seg. «Jeg vil, jeg vil». Jeg ville plukke det hele fra hverandre. Se hvordan det hele ser ut på innsiden slik jeg gjorde med min første trekkoppbil. En utilsiktet virkning av min tilegnede forståelse for trekkoppbilens anatomi var at den sluttet å virke. Å begripe verden gjennom å hugge den opp i småbiter kan være en slitsom og heller ulønnsom affære. Om øvelsene tar overhånd leder de med sikkerhet inn i separasjon og utmattelse. Du store allpakka, der ramlet det ut en filosofisk betraktning.
Vel vel, dette får være tilstrekkelig entré for denne gangen. Noen flyktige tanker rundt min "tilbakekomst". Det som dukket opp akkurat nå.
Gormii
GjenopprettetMedlem
Du store allpakka, der ramlet det ut en filosofisk betraktning.
shit happens! Det bare å forsøke og samle seg igjen (ikke lett, men mulig) og vandre videre...

GjenopprettetMedlem
Velkommen hjem kjære Gormii!

GjenopprettetMedlem
Hurra :w00t: Gormii, velkommen tilbake fra din vandring
RITA :wub:
GjenopprettetMedlem
Titt-tei........
og hei på deg!
Og reven rasker over isen...............
Godt at du fant veien tilbake, Gormii

GjenopprettetMedlem
"Gormii":
Hva er dette?
Hvem er jeg?
.
Vel, dette er Sjamansonen
og du er du.

Velkommen atter Gormii
GjenopprettetMedlem
Sannelig, mine eksistensielle spørsmål er endelig besvart.
Mange takk.

psbot [Picsearch]
næmmen så koslig da..... ædni har flytta ut, å en lady, ved navn heididi har flytta inn.....
å endelig har du kommet hjem igjen

GjenopprettetMedlem
Jeg er hjertens glad for å se deg igjen Gormii.

En inntagende presentasjon gjorde det hele ekstra fornøyelig. Velkommen tilbake!

GjenopprettetMedlem
Ja ditta va kjekkt!

Dessuten er eg no nesten viss på at du ikkje er so nifs som eg fyrst otta.

GjenopprettetMedlem
Velkommen tilbake Gormii :D
GjenopprettetMedlem
Har visst hilst allerede..i en annen tråd. Men en god ting kan ikke sies for ofte, so here we go:
velkommentilbaketiljabbesonendervifremdelesskriverdiktoglukterpåblomstene

GjenopprettetMedlem
Har ønsket deg velkommen tilbake i en annen tråd også, men en god ting kan ikke gjentas for ofte.

GjenopprettetMedlem
Har också hälsat välkommen i den andra tråden.
Så då kan jag ju använda vårt andra gemensamma språk i denna.
Välkommen tillbaka Gormii.
Göörroligt å se dej!
GjenopprettetMedlem
Göööörgött.
D' ska' bli trevligt med lite skvaller og babbel.
Til Final Tribe: ryktet om min nifshet er sterkt overdrevet.
Ho
Gormiii
GjenopprettetMedlem
Hei Gormiiiii
kjækt å bevitne ditt nærvær! Denne fuglen har nettopp gått inn for landing på sonen igjen etter en tid på andre reiser, så kan ikke si "Velkommen tilbake" - men - hyggelig å "se" deg igjen!
Vi bables!