Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hej Hej sonefolk!
I'm back again
Bye bye kisses, it was then... some months ago
Hallo kisses, it is today
http://www.crazypics.de/smilies/liebe/0732.gif[/img]
Kult å vara här igen
GjenopprettetMedlem
In the meantime, I believe we had some endearing encounters in the Spiritworld -
I bounced back myself, with roots as deep as only trees can grow
and embrace you, rejoicingly
dear fylgja!
(missed you already, again ... )
sandel-sonja
GjenopprettetMedlem
Hei på deg og velkommen tilbake!
Godt å se deg her igjen

GjenopprettetMedlem
Jättekult å se deg igjen her!

Velkommen!

GjenopprettetMedlem
Trivelig at du er tilbake, velkommen!
Mvh Stridshjelp
GjenopprettetMedlem
Velkommen tilbake, kjekt å se deg igjen

GjenopprettetMedlem
Hej på er damer! :biggrin:
Tack för välkomsthälsningar
Some of you, I've "seen" in the meantime, yes... :respect:
Well... I've done, what I had to do and now I will continue my slow walk forward --->
GjenopprettetMedlem
Lets slow dance together..
do what we have to do -
walk forward - right here..

Velkommen tilbake
Veldig trivelig
Hexedoktor'n
GjenopprettetMedlem
Ja - koselig, trivelig och himla jätteschysst!

GjenopprettetMedlem
Hejsan på dejsan också, STORM haler
Flera av er "gamlingar" känner ju mig, sedan tidigare...
men jag skriver lite ändå, när nu andan faller på:
For deg som er ny på sonen:
Om du inte redan har märkt det; jag svensk ;D och bor på östkusten, mitt i Sverige. Jag har haft en särskild dragning till Norge redan som tonåring – Timrå ungdomsorkester vs Ranheim skolemusikkorps >>bompa bompa<< och så en kär ungdomskamrat i Suolovuombe. Min syster har bott mer än ¼ av sitt liv i ert vackra land och så min kära systerdotter, som snakker norsk som den inföding hon är. Jag har också min älskade man sedan 27 år tillbaka, på Vestlandet där han arbetar några uker i taget. När jag läser norska, blir jag
utrolig svorsk i hode og beggynner å tenke og skrive svorsk og merker det ikke selv… !!! 
Litt gærn är jag nog också... men bara lite... och bara ibland.
Jag har alltid levt i samklang med naturen och shamanismen har varit med mig – till och från – hela livet, men det är rätt nyligt som jag börjat utdanne mig. Först gick jag en omväg, via Reikin och har alla 3 trinn. Nu går jag Staffan Ljungs kurser i Core-shamanism, men tar det veldig rolig; Jag är en långsam vandrare.
Yrkesmässigt har jag hela mitt liv, arbetat som pedagog/ledare och nu senast som bildelärare i umgdomsskolan, men har jag lämnat den pedagogiska veien och har ett mycket mer stilla jobb. Jag satsar nu på att göra min fritid rikare, med fler konstnärliga uttryck (arbetar med maleri och tryck), samt få tillfälle för mer helandearbete både inom reiki och shamanism. Jag reser gärna iväg och träffar likasinnade på andra platser, då jag är en nyssjerrig sjel.
Till dere som allerede kjenner meg… har noe nytt skjedd med meg, da?
Jo; jag har blivit mormor! Det är helt fantastiskt och har gett mitt liv en ny dimension; att vara så nära ett barn, utan att vara biologisk mor… (och så kommer ytterligare perspektiv om vad som egentligen är viktigt i livet)...
Livets dessert

GjenopprettetMedlem
Gratulerer som mormor! Må si det gleder jeg meg til selv
Strålende hilsen,
Fagerhjul
GjenopprettetMedlem
Tack Fagerhjul!
Ser att du själv, just nu har en baby

Anonymous
Hallo agen
gratulerer som mormor hilsen ei som snart blir det for første gang ja livets desert

klem bast
GjenopprettetMedlem
Sååå härligt "gott", med livets dessert, Bast!
Hej hej Gunilla! *vink*