Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
kjære venner:) Veldig fint å være her! Føler skrivetrangen og flyten kommer bølgende og det er bra for jeg har sittet litt fast i mine skriblerier. Jeg skriver altså og healer og hjelper folk som sikkert mange av dere her. Jeg følger flyten i livet og det kjennes bra å gjøre. Å bare være i flyten og se hvordan den ene døren etter den andre plutselig åpner seg opp...jeg liker det. Å åpne opp for magien er som å tillate seg å flyte litt inn i sin egen sjel og inn i sitt eget lys. jeg holder på å flytte inn i meg selv. Det er så godt!!
Sender mange gode tanker til sjamansonen. Mye inspirasjon å hente her i denne sirkelen...Godt er det å være her:) Jeg gleder meg til fortsettelsen...Lys og kjærlighet til alle.   :)
GjenopprettetMedlem
Hei lykke og
velkommen til sonen. Gleder meg til å høre mer fra deg.

RITA  :wub:
Anonymous
Hei og velkommen Lykke.  :)

Lilly
GjenopprettetMedlem
Velkommen hit  :D
GjenopprettetMedlem
Hei og velkommen hit Lykke  :wub:  Kom og varm deg rundt det virtelle bålet sammen med oss  :wub: Å åpne opp for flyten i livet og kjenne på magien... det høres ut som en fin prosess. Veien blir til mens vi går, og underveis skal man også ha det bra :innocent2: Ikke glem deg selv oppi din iver etter å hjelpe andre, det er alt for lett å skyve seg selv til side. Måtte nicket ditt manifestere seg, og bringe masse lykke din vei  :wub:

Velkomstklem fra Viljesterk  :wub:
GjenopprettetMedlem
Til Lykke

Ønskes velkommen
Anonymous
Lykkelig er vi som får Lykke inn på sonen.
Velkommen!
Anonymous
Hei og velkommen!  :icon_biggrin:
GjenopprettetMedlem
Hei Lykke, og velkommen hit  :biggrin:
GjenopprettetMedlem
lykke til, og hell og lykke!

og velkommen

Mvh Stridshjelp
GjenopprettetMedlem
Hej och välkommen!
GjenopprettetMedlem
Velkommen Lykke, hit til oss.
Det var behagelig lesning i din presentasjon. :)
GjenopprettetMedlem
Hei til Lykke fra Ulvild -Eldbjørg  ;)

Jeg fulgte sportegnene fra siden din , og fant dette fine stedet!

Tusen takk for det!    Så fint at du også kommer! 
GjenopprettetMedlem
Hei,Lykke!  :biggrin:

Velkommen til sonen!