Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Det er vel på tide å presentere seg, jeg har gått litt i dørene på dette forumet siden den 01.04. Og det er et spennende forum å følge med på.
Ja tilbake til meg selv, jeg er 49 år gift og har tre voksne barn 20,23, og 28 og de har flydd ut av redet. Jeg er bosatt i Ålesund, men holder på å selge vårt hus for å bygge en hytte ut i skogen og bosette oss der. Naboene her i byen tror vi er gal, men det er ok for oss at de tror det.
Det viktigste er at vi selv vet hva vi er...
Både jeg og min kone er av den alternativer sorten, det siste året har vi gått i lære og studert håndanalyse og jeg føler at jeg har blitt ganske god på det. Men utlært blir man jo aldri vet dere...
Jeg er også meget opptatt av sjamanisme, så det er det neste jeg må bli innsatt i.. Holder på å lese boken din Ailo, sjamansonen og lytter til din trommereise.. Meget bra så langt...
Dere får ha en god dag videre, vi snakkes

Anonymous
Hei på deg Samin, -
Håndanalyse og en hytte i skogen. Høres spennende ut!
En noe forsinket velkomsthilsen til deg!
Yahoo Slurp [Bot]
Hej Samin
Velkommen herind i dette forum
Hilsen Shamanen

GjenopprettetMedlem
Takk for varm velkomst
Ser frem til å ta del i forumet
Samin
GjenopprettetMedlem
Hei Samin!
Hyggelig med nye folk her
Lille Ulv
GjenopprettetMedlem
Hei Samin.
Velkommen hit.
Å bo i en hytte langt til skogs høres helt nydelig ut
Fra Tara

GjenopprettetMedlem
Takk igjen for varm mottagelse
Jeg har sagt opp mitt bredbånd... Så jeg er tilbake til 64K linje igjen, så jeg er ikke så mye online lenger..
Skal ta igjen det tapte siden. .Hmmm...Man klarer ikke å ta igjen det tapte.. Det er allerede borte...
Så jeg for ta igjen det nye

Det er ikke sikkert vi får bredbånd i skogen,
så det er vel meningen jeg skal koble meg på en annen linje og ikke datalinje...
Mer det åndelige og naturen kanskje...

og bli i mer i tune med seg selv...
Klem til dere alle
Samin

GjenopprettetMedlem
Takker og bukker
Varme tanker til dere også

Anonymous
Det er hyggelig å bli kjent med deg på denne måten også. De fine innleggene dine har jeg jo lest siden jeg kom hit den 24.4.