Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
hei jeg er en kar på 23 år bosatt i trheim. fritidsysler er dama og 2 unger som forøvrig ikke er mine men hjelper til så godt jeg kan. ellers er jeg også spirituelt intresert men har ikke hatt noen opplevelser og snakke om ei heller har jeg evner eller krefter. (er temmelig ordinær men liker og følge med på det som skjer . er real og grei og ganske så fordomsfri

. ellers utover det domineres livet mitt av jobb jobb og atter jobb meningen forsvinner liksom når en ikke har noe spirituelt og forholde seg til men så har jeg heller aldri hatt noen opplevelser som virkelig har gitt meg en vekker, tror ikke jeg blir så aktiv med innlegg her men jeg kommer til og følge med:) liker forøvrig stemningen som rår her på dette forumet og ikke minst siden. er registrert i flere forum men der er det veldig mye jag og bessewisser holdninger. men dette forumet skiller seg ut håper det fortsetter slik.
ha en flotters dag:)
GjenopprettetMedlem
Velkommen til sonen, Shadar!
Mvh Stridshjelp
GjenopprettetMedlem
Velkommen skal du være

Unger er en berikelse, uansett hvem de er sine. Å få lov til å leve så tett innpå de små individene er intet annet enn en gave
Når det gjelder din situasjon, med jobbing, jobbing og atter jobbing så har jeg ett råd til deg. Kjenn etter i ditt indre om det virkelig er slik du ønsker din tilværelse skal være. Føles det rett for deg, så er det rett. Hvis ikke, vel den eneste personen som kan gjøre noe med det er i bunn og grunn deg selv. Begynn med å finne ut hva det er du egentlig ønsker deg av livet, og nøst opp i trådene derfra, en etter en.
Stemningen her inne varierer, likeså stemningen i samfunnet forøvrig endrer seg. Det sitter MENNESKER bak alle disse nickene, med alle sine feil og mangler. Alle har vi noe å lære, og alle har vi noe å lære bort. Det er det som er spennende med å sitte slik. Kanskje har du allerede såkalt åndelige opplevelser, men du avskriver det for å være noe annet. Uansett så har du nok en dragning mot det, hvis ikke hadde du vel ikke registrert deg her.
Ønsker deg lykke til videre med din søken, og sender en klem på veien

GjenopprettetMedlem
Hei og velkommen til forumet
RITA
GjenopprettetMedlem
Hej och välkommen, hälsar en svensk, rakt österut
GjenopprettetMedlem
takker for velkomsten folkens:)
Anonymous
Det mest spirituelle en kan forholde seg til, er seg selv.
Og bare det at du har meldt deg inn i dette forumet,taler for seg selv...
Velkommen og lykke til!
GjenopprettetMedlem
Velkommen til Sonen shadar

GjenopprettetMedlem
Hei Shadar, og velkommen til Sonen

Nutch/CVS [Bot]
Tiden går og jeg skrev nok mange innlegg. Og likevel: jeg synes ofte at jeg er ny her.
Jeg liker tilstanden.
Det er flott å være ny, nyfødt, uvitende; som en ny dag.
Ha en fin sommer
Gåååja
Anonymous
Hei på deg

ha en fin reise på veien i sonen

bast
GjenopprettetMedlem
heia folkens takker så mye for velkomsten..