Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
... også kjent under nicket bellarosa andre steder :) Det er en stund siden jeg registrerte meg her, men har brukt tiden til å lese og gjøre meg kjent her inne. Nå er tiden inne for at også jeg skal stikke nesa mi litt frem og spørre og grave og dele erfaringer. Har såvidt begynt, i tromme-tråden, med å presentere mitt store prosjekt i sommer, nemlig tromma mi.

Jeg har i mange år vært nysgjerrig på det alternative, men har aldri hatt i hodet at jeg kunne ha noen evner selv, inntil for to år siden, da fikk jeg en slags "åpenbaring". Jeg har i ettertid skjønt at jeg måtte leve og erfare en del ting før jeg selv var klar. Etter å ha lest, snakket med folk, tenkt og meditert skjønte jeg at det er sjamanens vei som er min. Men å kalle meg sjaman - nei, det er altfor tidlig.... men at jeg er på vei dit, ja det er sikkert. Og på den veien er jeg ensom, den må jeg gå selv har jeg skjønt. Men - jeg håper å kunne plukke opp ting her inne som kan hjelpe meg på den veien.

Min store styrke er nok intuisjon og medmenneskelighet, empati og livserfaring. Samt et brennende ønske om å kunne hjelpe andre.

Ja, hm.. det var litt om meg da...

Lys, varme og bellaklemmer til dere alle  :)
GjenopprettetMedlem
Velkommen til sonen, Mona!

Mvh Stridshjelp
GjenopprettetMedlem
Velkommen til deg Mona!  :biggrin:

En flott presentasjon. Og det var spennende å lese - se ditt prosjekt *trommelaging*

Håper du vil trives her på sonen!

:wub:
GjenopprettetMedlem
Velkommen til deg, Mona!  :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Så ikke denne før nå...  :icon_redface:

Hei og velkommen til sonen, Mona.  :biggrin:

Og lykke til på veien, håper du finner litt inspirasjon og visdom å ta med videre her inne  :wub:
GjenopprettetMedlem
Hei og velkommen hit! Har også fulgt med på ditt prosjekt angående trommelaging. Det jeg lurer på i den forbindelse er hvordan fungerer den rammen du har laget? Da jeg laget min egen tromme brukte jeg tre lag finèr à 4mm, det vil si at den ble 12 mm. (Solide saker). Dette fordi at den skal kunne tåle røff tromming uten å behøve å være redd for at ramma sprekker. Det jeg er interessert i å vite er hvordan det fungerer. Sikker på at den tromma di synger nydelig, det vises på bildet  :wub:
GjenopprettetMedlem
Hej ock välkommen  :)
GjenopprettetMedlem
Velkommen til deg Mona
- og takk for innblikket i skapelsen av Tromma
Anonymous
Hei velkommen til deg Mona  :)
Anonymous
Hei og velkommen!  :icon_biggrin:
Anonymous
Velkommen Mona!