Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Hei :D
Jeg har det siste året opplevd å se små lysglimt i taket. Noen ganger er de blå, og andre ganger lyslilla. Noen som har en forklaring på hva det kan være.
Jeg har også oppdaget at "tomrommet" i luften ikke er tomt. Det er bevegelig på en eterisk måte, det vibrerer, og jeg ser skikkelser som glir igjennom dette "tomrommet". Jeg har sittet og undret meg over dette. En kveld jeg skulle legge meg og slo av lyset,  kunne jeg se masse hvite lyspartikler som vibrerte i luften. Jeg ble helt forferdet, oi hva er dette. Jeg ble ikke redd, men syntes dette var merkelig. :question:
Snappy [Bot]
Åndene kommer med lys har jeg hørt. Nei, jeg vet for lite om dette - men håper du får et fornuftig svar. Lys er alltid av det gode :icon_biggrin:
Anonymous
Jag ser dem också. Speciellt när jag ”ser genom ögonlocken” på natten, eller då jag är ute bland folk på byen. De lever, pulserar, i det blå-lila ”ljuset” och vis du vill, kan du kalla till dig fler. Du må bara få starka følelser över noget.
  En natt då jag låg och sjöng kom de, och de rörde sig väldigt nära min mun, de liker vibrationer meget gott! Ju djupare, och ”brummigare” min sang, destå närmare kom de. Det var då jag prøvde att puste in dem i kroppen min. Jag tog ett djupt andetag och fyllde mig själv med deras vibrerande väsen, sen sjöng jag och de lysande andarna sköt ut ur munnen på mig och gjorde min sång starkare och starkare. Som helium, fast tvärt-om!

Vad de är vet jag inte helt (annat än ånd) men av det lilla jag lärt av dem är att de är starkt förknippade till følelser, de verkar ”ta hand om” ett rums følelser, och samla sig i större eller mindre grupper runt folk som har starka følelser eller liknande. Jag får intrycket av att de ”spiser” følelserester, men det är bara en dum gissning.

Prova gärna att samla dem, locka till dig flera, och sjunga för dem/sjunge MED dem.

Mvh,
Thomas
Anonymous
Hei trumman
Ja det tror jeg,når du sier det at de liker vibrasjoner. Jeg spilte meditasjonsmusikk på rommet en gang, og da ble det mere bevegelse. Det var akkurat som de danset rundt i ekstase. Jeg kjente også en herlig energi, strømme mot meg.
Men, he he, jeg tror ikke jeg skal synge for de, da skremmer jeg de kanskje bort :lol:
Jeg har ikke sangstemme.
Anonymous
"Kolibri":

Men, he he, jeg tror ikke jeg skal synge for de, da skremmer jeg de kanskje bort :lol:
Jeg har ikke sangstemme.

Tro mig, det är inte viktigt HUR du sjunger, men ATT du sjunger!  :w00t:

Mvh,
Thomas
psbot [Picsearch]
Alle kan synge..... :D
Anonymous
He,he. Ikke jeg. Når min eldste sønn var liten, så tenkte jeg at man måtte jo synge for sine barn.
Jeg sang for min kjære sønn  :icon_redface: Min kjære sønn holdt seg for ørene, og sa "slutt å synge, mamma". hmpf :question:
Snappy [Bot]
"Kolibri":

He,he. Ikke jeg. Når min eldste sønn var liten, så tenkte jeg at man måtte jo synge for sine barn.
Jeg sang for min kjære sønn  :icon_redface: Min kjære sønn holdt seg for ørene, og sa "slutt å synge, mamma". hmpf :question:

:lol: :lol: :lol: Jeg vet ikke hvem jeg skal ha mest sympati med, deg eller sønnen din!?  :lol: :lol: :lol: Neida, jeg bare tuller - men øvelse gjør faktisk godt for en rusten stemme!

Kjempeflott å lese om dine opplevelser, Trumman! Jeg har faktisk også sett noe lignende, eller nei - kanskje det var en slags aura jeg så. Det var etter en trommemeditasjon, hvor det selvsagt var sterke vibrasjoner. Etter meditasjonen tok sjamanen en walk på alle, hvor han formidlet et budskap han hadde fått direkte fra åndene, til hver og en som var i rommet. Aura energiene, eller lyspartiklene i rommet var voldsomt, og rundt enkelte ble jeg nesten skremt. Det virket som om vibrasjonene transformerte enkelte i rommet, så de tok en helt annen form. Og noen av dem virket skremmende på meg. Men det var antagelig vedkommende som utsonderte, eller kvittet seg med noe - låste blokkeringer eller andre ting som hadde satt seg fast. Har også sett andre vibrerende, pulserende "vesner" i mørke rom. Det har ikke skremt meg. Ved en anledning var datteren min syk og fikk fjerhealing - da så jeg disse pulserende og lysende energiene i det halvmørke rommet hun lå i.
Snappy [Bot]
"lotta":

Taket i mitt soverom har vært  fullt av blinkende klare stjerner,  mange ganger. Hva er nå dette da? Må være noe snilt, tror jeg,,eller ? ::)

Lysvesner? Engler kanskje? Så godt å ha noen som passer på fra taket :innocent2:
Anonymous
Det KAN också vara partiklar i ögonen när de vänjer sig vid/ser ut i mörkret...... men nej, det är det väl ingen som tror på!   :innocent2:  >:(
Snappy [Bot]
"lotta":

"trumman":

Det KAN också vara partiklar i ögonen när de vänjer sig vid/ser ut i mörkret...... men nej, det är det väl ingen som tror på!   :innocent2:  >:(

Da har jeg allerede ligget  lenge i mørket, så øyene er blitt vant til det.Velger å tro at det er noe godt med disse stjernene, at de vil følge meg til svarene jeg leter etter.. :)

Må si det som Shamanen ville ha svart her: Spør dem!  >:(
Anonymous
Spør dem, ja, det är alltid det enklaste - det är ju därför vi reiser, och har alla de åndehjelpere vi har.

Men då vore det å andra sidan icke noe behov av ett forum, om alla bara gjorde som de skulle, å reiste och sporte :D
Anonymous
Det høres vakkert ut med et tak fullt av blinkende stjerner!! :innocent2:
Yahoo Slurp [Bot]
Hej alle  :icon_biggrin:

:lol: :lol: :lol:

Hver fugl synger med sit næb  :eusa_clap:

Hilsen Shamanen  :icon_biggrin:
Anonymous
Hei

Jeg pleier se blå lys i taket eller rommet rundt meg.
En gang samlet de seg liksom til en 'form' og jeg følte at det ble sendt masse energi til hendene mine.
Det var en flott opplevelse, men jeg har ikke hørt om andre som har sett dette, så det er godt å høre at det er flere av dere.

Dette blå lyset var en gang veldig sterkt og jeg spurte hva det var;
da fikk jeg til svar at det var bestefar(som er på den andre siden).

Så kanskje var det han jeg fikk all energien fra...ikke vet jeg...flott er det iallefall.

:)
Yahoo Slurp [Bot]
Hej Gartneren  :icon_biggrin:

Tak fodi du delte din erfaring med os andre...FLOT  :eusa_clap:

Hilsen Shamanen  :icon_biggrin:
Anonymous
"gartneren":

Hei

Jeg pleier se blå lys i taket eller rommet rundt meg.
En gang samlet de seg liksom til en 'form' og jeg følte at det ble sendt masse energi til hendene mine.
Det var en flott opplevelse, men jeg har ikke hørt om andre som har sett dette, så det er godt å høre at det er flere av dere.

Ja,  de lysglimtene jeg ser  forandret seg til en form en gang, at det ble til en skikkelse. Da var lyset blått. Men de lysglimtene ja, i går kveld så jeg tre små runde lyskuler. Den i midten var størst. Har overhodet ingen ide om hva det kan være, og når jeg spør får jeg ikke svar.
Anonymous
Når vi er mange nok som føler oss rare blir det jo tilslutt normalt :D
psbot [Picsearch]
gud kor deilig å få være litt" normal "her inne :lol:
Anonymous
jeg pleier å si at de gale har det godt!!  :o
Snappy [Bot]
Det som er normalt for meg, kan virke som galskap på deg :w00t: Derfor blir det svært vanskelig å definere "normalt".  :lol: :lol: :lol:
psbot [Picsearch]
æ tror vi her inne på debattsonen e ganske like, gal eller ikke >:(
Anonymous
Helt enig. Her føler man seg "normal", her kan man jo snakke om alt mulig. :wub:
Dere tar det så naturlig, flotte greier.
Jeg prøvde som du sa trumman og synge for disse lysglimtene. Jeg kan ikke akkurat påstå at det ble stormende jubel.
Det eneste som skjedde var at min hjelper trådde frem, jeg skulle da ta en trall sammen med han. Jeg skulle prøve å følge rytmen i stemmen hans, jeg prøvde virkelig av hele mitt hjerte. Men, men, det låt mer som,  hm, dere har hørt måkeskrik?
Yahoo Slurp [Bot]
"Kolibri":

Helt enig. Her føler man seg "normal", her kan man jo snakke om alt mulig. :wub:
Dere tar det så naturlig, flotte greier.
Jeg prøvde som du sa trumman og synge for disse lysglimtene. Jeg kan ikke akkurat påstå at det ble stormende jubel.

Det eneste som skjedde var at min hjelper trådde frem, jeg skulle da ta en trall sammen med han. Jeg skulle prøve å følge rytmen i stemmen hans, jeg prøvde virkelig av hele mitt hjerte. Men, men, det låt mer som, hm, dere har hørt måkeskrik?

Hej Kolibri  :icon_biggrin:

Til det første du skrev:   :lol: :lol: :lol:
Til det andet du skrev: WOW du mødte din hjælper, og sammen udførte I noget.... FLOT

Hilsen shamanen  :icon_biggrin:
Anonymous
"Kolibri":
Det eneste som skjedde var at min hjelper trådde frem, jeg skulle da ta en trall sammen med han. Jeg skulle prøve å følge rytmen i stemmen hans, jeg prøvde virkelig av hele mitt hjerte. Men, men, det låt mer som,  hm, dere har hørt måkeskrik?

"Det eneste som skjedde..." Vaddå?? :) Du får det å låta som en bagatell, en skuffelse? :) Han kom till dig och började lära dig synge. Enormt! You go girl!

:respect:  :eusa_dance:  :eusa_clap:

Måkeskrik fick mig att tänka på dette citat: "Måker.. jeg hater måker... de ær som noen vilda dyr!" Det är måske Odd Børretzen från en Vamp-cd, sitatet kommer fra.

Mvh,
Thomas