Anonymous
Glemte å nevne at gruppa vår møtte en som malte Ayahuasca-malerier fra sine visjoner med Ayahuasca og det var mye flott å se på der og jeg kjøpte flere bilder inkl et bilde av hvordan Mor Ayahuasca så ut i hans visjoner. Det spesielle var at han har en sønn som er bare 4 år og har fått litt Ayahuasca og han tegnet et vidunderlig flott bilde av en blomst. Tydelig å se at dette er en kommende sjaman - full av liv - en spesiell gutt og han ble veldig stolt over da jeg kjøpte hans Ayahuasca-bildet da

Skal vise bildet her på sonen - må bare scanne det først - så får dere se noe av det....og bildet er vedlagt for dem som er registrert, som dere ser. Imponerende flott!!!
Ellers var det ikke bare fryd og gammen å se ang Peru. Mye pågående barn angående de ville selge oss spesielt i Iquitos. Det samme i Lima ang barn og voksne som prøvde å selge oss noe. Veldig trist å se at de er nødt til å bare tenke penger,penger og penger. Selge,selge og selge for å overleve. Og den ene av guttene som jeg gav penger til for å ha kjøpt noe(et Iquitos-t-skjorte) ble månedens barn i Iquitos-times:
http://www.iquitostimes.com/street-kids.htm
Og som det står på denne siden så går pengene hans til familien sin. Jeg ble gode venner med han her, men min spansk var for dårlig til å forstå alt hva han sa. Og vi var i Iquitos et par ganger og han husket meg godt siden jeg gav han en ekstra slant med penger og jeg husker han veldig godt.
En så mye fattigdom i Peru. Trist å se som sagt at det er så mye destruktive krefter i sving i Peru. Men heldigvis har de ikke ødelagt for det magiske og endel av den åndelige biten som er veldig spesiell.
Anonymous
For et nydelig bilde! Tenk at en 4-åring kan prestere noe slikt...fantastisk!

Huff ja, det er sørgelig med all denne fattigdommen i verden. Jeg hadde kommet til å gi i søkk og kav, hvis jeg bare hadde hatt midler. Min store drøm er å vinne MYE PENGER, ta familien min med og flytte til et sted hvor pengene kunne bli til nytte og glede for de som virkelig har behov for hjelp.
Jeg er fadder til to jenter, ei fra Bolivia og ei fra Brasil og det er så godt å vite at man iallefall kan yte litt i den store verden. Det er ikke mye det er snakk om...det jeg gir pr mnd, tilsvarer 6 halvlitere el. 2 pk med tobakk...men det er mye for dem. Mens våre barn koster oss tusenlapper pr mnd.
Det gir meg utrolig mye mer å få bidra med slike ting enn å rase rundt på shoppingturer (har et par venninner som elsker slike turer). De har nå sluttet å be meg med, for de synes visst at det er kjedelig å høre på alt snakket mitt om hva man heller kan bruke penger på.
Jeg er blitt mer og mer minimalistisk etter at jeg kom inn på denne stien som blir bredere for hvert steg jeg tar...og IT FEELS SOOOO GOOD!!!

AdsBot [Google]
Tusen tusen takk for reiseskildringen David

GjenopprettetMedlem
Takk for at du tok meg med!

Anonymous
http://sjaman.com/index.php?option=com_ ... iew&id=166
Inger Lise har skrevet en artikkel om Peru-turen. Første del - det er jo bare til og med 1 Ayahuasca-seremoni. Gleder meg til fortsettelsen

Anonymous
Når kommer resten ang seremoni nr 2 som sikkert var veldig spesiell for deg siden du skulle være med å lede den ang tromminga og så seremoni 3 og 4 + San Pedro og flere spennende detaljer fra turen?

Anonymous
Mer utfyllende artikkel om San Pedro-seremonien - du verden så flott det var å lese den!
http://sjaman.com/index.php?option=com_ ... iew&id=168Anonymous
Det jeg venter på er BILDER fra turen. Det var flere dyktige fotografer der sånn og håper at det vil komme etterhvert.

Anonymous
Hjertelig takk til deg, David, for mange artige innlegg og fine skildringer av det du opplevde på din spennende reise - som var vel heller mange reiser til en og samme tid!
Tusen takk også til Gormii og Inger Lise for forsidens inngående skildringer av ytre og indre reiser !