Anonymous
NEJ, jag tycker inte det ok att medlemmar tar bort sina poster bara för att de lÀmnar forumet.
Har man skrivit in och speciellt trÄdstartare, ska de stÄ kvar och man fÄr stÄ för sina ord. Vad merkan man begÀra av mÀnniskor?
Det finns nog forumfunktioner som inte tillÄter Delete / Edit efter en viss tid. Det tycker i hvart Žfall jag man borde anvÀnda för att inte förstöra för alla andra.
Fegisar har jag svÄrt för.
Mvh,
Thomas
Sensis [Crawler]
"Final Tribe":
Me vil jo alle helst vere sjĂžlvgjorte produkt som plutseleg dukka opp av intet?
For meg er dette selve feiltagelsen. Ingen av oss er selvgjorte produkter. Ingen kommer fra intet. Utvikling er Ä forstÄ akkurat det, og slippe den tanken der, den man bygger egoslottet/helvetet omkring.
Hvis me betyr vi i ditt innlegg, sÄ er ikke jeg med i dette ditt vi.
ailo
GjenopprettetMedlem
"trumman":
NEJ, jag tycker inte det ok att medlemmar tar bort sina poster bara för att de lÀmnar forumet.
Har man skrivit in och speciellt trÄdstartare, ska de stÄ kvar och man fÄr stÄ för sina ord. Vad merkan man begÀra av mÀnniskor?
Det finns nog forumfunktioner som inte tillÄter Delete / Edit efter en viss tid. Det tycker i hvart Žfall jag man borde anvÀnda för att inte förstöra för alla andra.
Fegisar har jag svÄrt för.
Mvh,
Thomas
Syns ikkje Brukernavn er feig.
At eg er det,er ei heilt anna sak.
Kanskje kunne ein sjÞlv trekt ut sitat ein vil "verne" for ei tid,for sÄ Ä lime dei innat nÄr ein er moden for det?
Dette gÄr jo pÄ personvern,til en viss grad?
GjenopprettetMedlem
"ailo":
"Final Tribe":
Me vil jo alle helst vere sjĂžlvgjorte produkt som plutseleg dukka opp av intet?
For meg er dette selve feiltagelsen. Ingen av oss er selvgjorte produkter. Ingen kommer fra intet. Utvikling er Ä forstÄ akkurat det, og slippe den tanken der, den man bygger egoslottet/helvetet omkring.
Hvis me betyr vi i ditt innlegg, sÄ er ikke jeg med i dette ditt vi.
ailo
Greitt Ă„ ha det avklart.
Mitt slott bestÄr heller ikkje av egoisme.
Det kan vere hardt Ă„ vere modig.
Eg har vore modig 3 gonger i dag.
Mot autoritetar.
Litt sint og.
GjenopprettetMedlem
Det kan vere hardt Ă„ vere modig.
Eg har vore modig 3 gonger i dag.
Mot autoritetar.
Litt sint og.

Du jobber med ditt indre frÞ.

Mot = styrke = vekstÂ

Anonymous
"trumman":
Mvh,
Thomas
Det er et BRA PRAGMATISK FORSLAG Ă„ ikke tillate Delete/Edit etter en hvis tid!
Slike fora er et offentlig rom. Det er der jeg kan og vil delta. Jeg personlig har gÄtt motsatt vei enn brukernavn ved Ä signere kommentarer pÄ forsiden med mitt fulle navn. Jeg beholder nicket fordi det er blitt som et annet fornavn, og fordi jeg har fÄtt tilbakemeldinger og spÞrsmÄl om det. Nicket har sitt eget liv som er en del av meg.
Ellers hadde jeg gitt opp det
Hilsen Sonja Samuda
Ellers: Jeg er slett ikke sikker om Brukernavn ville utmelde seg. Det er ikke nĂždvendigvis samkoblete beslutninger. Men det er en detalj.
Anonymous
Et lite hjertesukk fra lille meg!Â
Brukernavn har trukket seg ut av forumet,
slettet en del innlegg og skapt frustrasjoner.
Det har kommet mange reaksjoner og
uttalelser i etterkant, som alle av oss kan
lese og lĂŠre av (jeg vil for eksempel aldri
finne pÄ Ä slette mine innlegg etter dette
oppstyret, hvis jeg skulle finne pÄ Ä melde
meg ut).
Vel,sÄ ble det slik det ble.
Hvorfor ikke la det ligge nÄ. LÊrdommen
har vi fÄtt og livet gÄr videre.
Varme tanker til dere alle!
Anonymous
..titlene pÄ dikttrÄdene fjernet jeg med hensikt. Jeg Þnsker Ä ha copyright pÄ mine egne dikt. Av denne grunn slettet jeg alt for ikke Ä lage problemer med dikt "pÄ avveie" i forhold til forlag osv. Dette fordi jeg planlegger Ä gÄ videre til forlag, og diktene slik de er skrevet her, er Ä betrakte som rÄtekst.
Dette fikk meg til Ä tenke pÄ noe en venninne skrev til meg for litt siden:
"
Det var en gang en mann som sa at det er ikke dikteren som eier diktet, men den som trenger det. Jeg har enda et syn pÄ dikt: det er ikke bare den som trenger det, men ogsÄ den som inspirerer diktet som eier det."
Slik skrev hun. Og slik tenker jeg om egne dikt som postes her. De ble inspirert og fant sin form her. Uten Sonen, ingen slike dikt. Kanskje andre dikt, men ikke akurat disse. Derfor tilhÞrer de ikke meg alene, men vel sÄ mye inspirasjonskilden.
SEO Crawler
Det var kloke og Nnydelige ord, Nny!Â

Â

GjenopprettetMedlem
Nny , helt enig . Diktet er en gave til de som trenger det .
Vi leser ordene , og putter det inn i vĂ„re egne liv og tanker . Det er en skattÂ

Anonymous
"NNy":
Uten Sonen, ingen slike dikt. Kanskje andre dikt, men ikke akurat disse. Derfor tilhÞrer de ikke meg alene, men vel sÄ mye inspirasjonskilden.

Â
Anonymous
Det er sant. Alt jeg har skrevet her, er inspirert av sonen. Derfor er det naturlig Ă„ gi det tilbake til sonen.

GjenopprettetMedlem
I det minste ville ein liten dedikasjon til Sjamansona gjort seg....

GjenopprettetMedlem
det er helt greit for meg at dere kritiserer meg. Hvis dere trenger noen Ä hakke pÄ, sÄ stiller jeg gjerne opp. Det meste her skal fÄ stÄ uimotsagt, for jeg vet hvorfor jeg gjorde det som jeg gjorde, og kan stÄ for det.
Uansett: Jeg stÄr for det jeg har gjort. Jeg hadde gjort det samme omigjen. Det ble ikke gjort for Ä stÞte noen, eller ta noe fra noen.
Avslapnings- og frigjĂžringsĂžvelser er nok tingen for dere. Hvorfor ikke feie for egen dĂžr, fĂžr man begynner Ă„ vaske naboens badekar?
GjenopprettetMedlem
Morn! Alt er i forandring,og energi tek berre ny form.Det mÄ me tÄle.
Lykke til og god pĂ„ske frĂ„ meg.Â

Anonymous
Til Brukernavn:
Jeg er en av dem som ikke har forstÄtt ditt prosjekt her inne, men jeg hadde trodd at det var mer interessant enn det du gir uttrykk for her. Det jeg har lest av forklaringer kjeder meg. Riktig gÞrrkjedelig, er det. Riktignok lo jeg hÞyt nÄr jeg leste fÞlgende:
Men om jeg velger Ä gi ut diktsamling, sÄ er det fordi jeg trenger pengene.
He, he og akk ja! FĂžr - da jeg trodde du hadde et litt interessant prosjekt her inne - hadde jeg tolket dette som ytterst velsmakende humor, men nĂ„ lurer jeg sannlig pĂ„ om du ----------Ups! jeg slettet----------------------. Uansett, vil jeg gjerne Ăžnske deg lykke til i den lukrative poesibransjen!Â
Jeg vil ogsÄ presisere at jeg nÄ ikke ler for Ä hakke pÄ deg.
Slettes ikke. Jeg forstÄr deg jeg, men jeg tror du misforstod mitt innlegg:
Det jeg ville formidle var -------Ups-----------------------
Men nÄ nÄr jeg begynner Ä ane konturene av ditt prosjekt tror jeg at det er bortkastet energi Ä---------------.
Jesus sa visstnok noe om Ä kaste perler for svin. Jeg er slettes------ ikke sÄ frekk som Jesus, og vil derfor heller - i all vennelighet - ymte noe om hvor lite sjarmerende det er med barn som gjerne vil smake godteri fra alle andre, men ikke dele selv. Men hvem vil vel vÊre tiltalende? -------------For nÄr alt dette er sagt og slettet sÄ snakker vi tross alt kun om noksÄ middelmÄdig skriverier som er --------
Elskverdig og bedÄrende
hilsner fra NNy