Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Tillater meg her å lage et eget emne om foto fra treffet...
-----
i går etter at jeg kom hjem har jeg lastet ned et nytt program på serveren min.
og i dag har jeg klart å legge ut noen bilder fra turen på den..
Så for de som ønsker å se på noen av bildene så er det bare å sende meg en PM,
så skal jeg gi link til serveren hvor dere kan registrere dere med brukernavn og passord..
det blir veldig enkelt hvis dere registrerer dere med samme brukernavn, da jeg kan kjenne dere igjen når jeg aksepterer registreringen..
men passordet kan jo selfølgelig være noe annet, for deres egen sikkerhets skyld..
Som sagt må jeg akseptere registreringen, så det kan ta litt tid før dere kommer inn..
Bare send meg en PM her på sonen når dere har registrert dere, så ser jeg at det er gjort når jeg surfer rundt her inne..
------------
For dere andre fotografer som ønsker å dele noen av bildene, video, lyd som er tatt opp så send meg en PM..
så skal dere få en adresse å sende dem til... så skal jeg legge dem ut på nette for dere..
------------
Geronimo sender bilder til meg på torsdag... så se etter oppdateringer i helgen

GjenopprettetMedlem
Tusen takk Jim for at du har påtatt deg dette....

Jeg sender deg en PM....vil gjerne se bilder.
Jeg kommer til å sende Jim bilder vi har tatt selv. Jeg har bilder av ALLE.....om noen ikke vil ha bilde av seg selv på nettstedet, får dere sende meg en pm. Hører jeg ikke noe, sender jeg Jim bildene i løpet av uka.!GjenopprettetMedlem
Ja, hvis noen ikke ønsker å ha bilde av seg i arkivet er det bare å si fra så skal jeg fjerne det..
tokk sjangsen på at det gikk bra.. da de jeg snakket med i forkant ga intrykk av at det var en god ide...
Bildene er passord beskyttet så det er kun de jeg gir tillatelse til å se dem som får se dem, bare så det er sagt...
mvh jimango
GjenopprettetMedlem
Nå har jeg vært på samling igjen!!
Kjempeflott jim! Å såååå mange bilder!
TAKK TAKK TAKK
gunilla
GjenopprettetMedlem
Jeg ser at det er flere av de som registrerer seg som prøver å logge inn før jeg har aktivert profilen deres..
dere kommer ikke inn før profilen er aktivert, selv om dere har har registrert dere...
jeg har gjort det slik for at ikke hvem som helst skal kunne registrere seg på egenhånd

GjenopprettetMedlem
Takk og takk
flotte folk assa

GjenopprettetMedlem
Kjempebra MangoJim
Suverent at du påtar deg detta.
Sender deg fler bilder
GjenopprettetMedlem
Hvis noen ønsker noen av bildene kan jeg sende dere orginalfilen til de bildene dere måtte ønske..
så kan dere få fullt utbytte av oppløsningen.
bildene som ligger på min side har lavere oppløsning av praktiske årsaker og egner seg ikke til å f.eks skrive ut på papir vil jeg tro..
GjenopprettetMedlem
15 nye bilder fra Liljee lagt ut på gallerietGjenopprettetMedlem
4 nye lydklipp lagt til i galleriet
Jeg har ikke klart å spille av disse filene i et vanlig musikk program, men fikk det til i noe som heter 'media player classic'.
Jeg har derfor lagt en link til dette programmet for alle dere som bruker windows xp..
den ligger under der hvor dere finner filene..
Jeg skal prøve å få gjort om på filene slik at de kan spilles i alle musikk program..
GjenopprettetMedlem
Quick Time Player spiller filene også.
GjenopprettetMedlem
"Inger Lise":
Quick Time Player spiller filene også.
Ok supert!! Ellers for de som ikke har Quick Time Player og ikke ønsker å installere for mye er Media player classic suveren..
Den trengs ikke installeres.. den kommer ferdig som en enkelt fil som startes opp bare ved å trykke på den

GjenopprettetMedlem
123 nye bilder lagt ut
aaaaaaaoooooooouuuuuuuuuuuuuuuuu
Anonymous
Mange takk til alle fotografene og fremfor alt til deg, jimango, som har tilrettelagt galleriet. Dette er kjempebra gaver for den-som-ikke-fotograferer.
GjenopprettetMedlem
158 nye bilder fra Silva og Nordlyset!!!!!
Veldig fine bilder Silva og Nordlyset

GjenopprettetMedlem
Takk Jimango....
Bare hyggelig å dele bildene...

GjenopprettetMedlem
Jeg må takke igjen!!!
Helt fantastisk med alle fine bilder.
Dattera mi sa hun skønte stemningen.
GjenopprettetMedlem
58 bilder fra Geronimo .. 8 mobilbilder fra trumman !!!
Jeg har jobbet litt med å sette opp epost-server på serveren min...
Dette har ført til visse uregelmessigheter på serveren...
Men alt skal være i orden nå...
Får prøve å holde serverarbeidet til tider på døgnet det ikke er så mange online

GjenopprettetMedlem
Takk for flotte bilder alle sammen....

GjenopprettetMedlem
...jeg har nå lagt ut en ca 130 bilder og hvis det er noen som ikke vil at de skal være med på bildene - gi meg beskjed snarest. Tror de fleste er med på et eller annet av bildene. I tillegg har jeg en 4 stk. videosnutter som skal legges ut. Disse må jeg sende på CD til Jimango slik at han kan legge dem ut for dem (de må komprimeres og jeg hakke peiling)...kanskje de dukker opp til helgen...

GjenopprettetMedlem
Takk skal du ha

Anonymous
Takk alle for flotte bilder!

Anonymous
Till er som tagit bilder:
Får jag tillstånd att lägga ut några väl valda bilder på annan plats?? T.ex. på min hemsida eller på Trolltrumman-forumet.
Om det IKKE er greit så send mig en PM snarast!!
Mvh,
Thomas
GjenopprettetMedlem
helt ok fra min side
GjenopprettetMedlem
4 videosnutter fra Geronimo lagt ut på bildesiden!!