GjenopprettetMedlem
"torstein":
kon struts riv trikkpikk
kron stuss liv snakksnikk
mor pluss siv panikk
Denne burde stå under dikt
SEO Crawler
Hvis du liker den, kan jeg printe det ut, ramme inn, sende nedover for kun 450,- (special price for you, sweetie

)
(ok, nå er det
snart kveld

)
GjenopprettetMedlem
Kjære samin, var det ikke bedre og riktigere å bruke den egnede tråden, når æ blei forbainna?, heller enn å ta det ut her i denne tråden. Noe jeg desverre gjorde, og tok tilbake...det var en overreaksjon som jeg beklager for andre gang nå.
Er jeg patetisk for å være ærlig og rett på sak, og ha følelser? brøt helvete løs? Tåles så lite temperament?
Det savnes debatt her inne, noe jeg bevisst prøver å holde meg unna. men noen ganger klarer jeg ikke å gjøre det, - her får jeg sette inn en blink

, for jeg kan da ha et skråblikk på dette her, jeg også.
Men når frisonen, eller diktsonen kommer på bane, da blir jeg som ei bjørnebinne som forsvarer ungene sine, jeg reagerer på ren refleks, og det er jo ikke så pent alltid. men helvete løs? neida

kall det gjerne patetisk, det får jeg da tåle. Jeg har mer prekære ting pågang i livet mitt pr idag, så dette er bare kos.

heisann, løft taket alle mann! Litt overbærenhet er på sin plass nå.

sånn.
Fred være med dere.
Hilsen bjørnebinna
som elsker det indre liv i hulen og de herlige dikterne som maler det ut i skjønnskrift.
skål allesammen!

GjenopprettetMedlem
"bluestorm":
Kjære samin, var det ikke bedre og riktigere å bruke den egnede tråden, når æ blei forbainna?,
Hvorfor bli forbanna ? ?
Det tyder på at det treffer noe...
Ja, og da må du lese sinne tråden

Anonymous
hmm.. det ska jo være litt hett i debattan, skal det ikke?Men her tror æ det tar fyr snart, lure på om æ ska låse pc:n, den kjennes heit ut nå...å ska heller lægg kabal
og så e vi jo såååååååååå forskjellige atter, men dokk e nå morsomme og, hele paletten
( tror æ stikker å bynne å innrede hiet til vinteren)
GjenopprettetMedlem
Samin.
Du e no søt.

Vi er som vi er. Klart det treffer noe. Jeg har jo forklart det ovenfor.
Det får være nok her og nå. Tror du ikke jeg har lest sinnatrådene?
Det har jeg da vitterlig.
Klem til deg, jeg er ikke sinna på deg eller noen. Det meste er temperament.
hører du marihøna?

jeg unngår all saklighet i denne debatten, med vilje.

og det er godt ment.
Jeg gjentar: Fred til alle!
gonatta

GjenopprettetMedlem
bluestorm.. jeg er ikke sint eller irritert på deg heller..
Jeg har lært meg å skille sak og person...
natta til deg også

Anonymous
hei alle sonevenner :icon_lol:
koselig å se at det er liv i sonen igjen,gutta er med på laget,det var jaggu på tide,jeg har sagt fra før men jentar meg selv mer en gjærne,
istedet for å henge seg opp i at det er mye dikt her,sett dere ned å del deres shaman erfaringer det er opp til hver enkelt hva som blir evner her på sonen,hva er egentlig problemet har dere ikke noe å dele er dere redde for å bli sett, det kan jeg berolige dere med at det blir dere alikevel :) det blir vi alle kom det som en overaskelse,

vi er vel her for å dele erfaringer,det er jo veldig greit å slippe å sitte å tro man er den eneste som er litt gal.
tenk dere meg da som er en surkål poet :lol:
skulle ønske jeg var den som kunne skrive dikt,da dette er en av veiene for å åpne seg mere opp for kanalisering.
jeg er takk og lov ikke redd for å drite meg ut her på sonen,
har tenkt på å bytte til en annen sone,
har meldt meg inn men noe stopper meg,jeg føler meg hjemme her familie føler jeg kan være meg selv,
impulsitiv,jeg tenker aldrig igjennom det jeg skriver setter meg ned å tar det der å da :icon_redface:
mitt ord for dagen fortsett med det som føles riktig for dere

:wub: :wub: Grevinna :eusa_dance:
psbot [Picsearch]
sitat fra tasse;
teleterkji og ædni: Les innlagga mine en gang til. D er mulig det er lit avansert for dere......
Det va jo konstruktivt og inspirerende og høre
e det nu æ skal takke?