Anonymous
inger lise: JA
vi oppfordrer til den flinke pike mentaliteten og gutta klarer til slutt bare å fungere i gymtimen, på videregående med 1 og en halv times timer der de får 5 min pause.
Er det ingen som skjønner at en 16 åring har pubertale hormoner lang opp i rompa, han kan jo ikke sitte stille så lenge....
GjenopprettetMedlem
"Tourao":
inger lise: JA
vi oppfordrer til den flinke pike mentaliteten og gutta klarer til slutt bare å fungere i gymtimen, på videregående med 1 og en halv times timer der de får 5 min pause.
Er det ingen som skjønner at en 16 åring har pubertale hormoner lang opp i rompa, han kan jo ikke sitte stille så lenge....
Nåh...mine gutter er langt unna puberteten enda, men maur i rompa har de lell, og alle kammeratene også
Gutter er jo gutter, uansett alder (heldigvis!)
Anonymous
"Inger Lise":
Som et apropos....jeg har vært endel på skolen til mine barn og observert i det siste (jøss, der kom den rollen igjen
), og det som slår meg er at ALLE guttene sliter med å sitte rolig, konsentrere seg, følge med. Er det sånn at skolen kun er tilpasset de rolige jentene, og så doper vi ned gutta våre for å få dem til å ligne jenter?
Ja, dette lurer sannelig jeg også på. Jeg ble oppringt fra skolen en dag, og ble fortalt at min sønn er en urokråke. Læreren syntes han var sosialt umoden. Han satt ofte og vred seg på pulten og det hendte seg at hun måtte krype under pulten for å hente ham frem. (han er 6 år)
Jeg var nylig på en tilstelning på skolen, og etter det jeg kunne se herja alle guttan.
GjenopprettetMedlem
Jepp, Fønix, der har du mine gutter, og alle de andre sine gutter også

Under pulten, oppå stolen (stående), sitte og vri seg som makk og orm.
Stakkars gutter! Er det virkelig slik vi vil at unga våre skal vokse opp?
GjenopprettetMedlem
"Inger Lise":
Er det virkelig slik vi vil at unga våre skal vokse opp?
Nei vi forventer at de skal ha utviklet seg til dannede mennesker innen de lærer seg å gå!

GjenopprettetMedlem
Tja.....den der likte jeg ikke *strengt blikk*

Skal liksom jentene få skylda for dette nå. Gud hvor mye jeg kunne sagt om dette fra tusener av års historie, men jeg tror jeg lar vær.
Det er da ikke bare gutter som sliter med dette på skolen. Hva med dem de som faktisk ønsker å sitte stille og lære! Min datter var en slik en, men hun fikk aldri oppmerksomhet, det fikk nemlig kun de 5,6,7 som tok all oppmerksomheten fordi systemet ikke var tilpasset dem. Etter noen år fant hun ut at skulle hun få oppmerksomhet for noe som helst så måtte hun gjøre som dem.....noe hun ble temmelig god på

Jeg er stolt av henne jeg

GjenopprettetMedlem
Følger debatten her.....dette temaet interesserer. Jeg har skrevet et svar til Passopps dømming av “alternative” teorier vedr disse tinga. Det kom kanskje litt lang ut i rekka og det er ikke min mening å avbryte den flyten som tråden nå har......men her kommer mitt svar til Passopper’n.
Hvorfor dømme teorier om Indigo (i det begrepet mener mange at også ADHD ol ligger, jeg forholder meg her til det). Er ikke dette bare benevnelser på noe vi som mennesker prøver å forstå, som alt annet vi prøver å forstå? Greit nok med “fakta” her i verden altså, men hva er egentlig fakta når alt kommer til alt? Og er det noe noe ADHD “fenomenet” ikke godtar så er det påståtte fakta. Fordi om noen andre har sagt noe og vedtatt det, kan teorier være “feil” som alt annet. Jeg tror “vitenskapen” skjønner mindre av dette enn de faktiske NewAge kretser gjør. Det blir for enkelt å bare kalle alle teorier om Indigo og Krystaller for tøv og svada for så å pakke det inn der det som oftest havner når man ikke vil se.....NewAge.
De teorier fra NA som legges på bordet vedr temaet Indigo/Krystaller er vel like lite/mye sprikende og mangelfulle som alt annet vi prøver å forstå. Men kanskje er de allikevel viktige å se på? Kanskje kan en se ting med litt andre øyne?
Hvis vi nå lever i denne brytningstiden, som jeg tror vi gjør, så er det kjekt at noen gidder å strekke seg etter å forstå hva som skjer. Jeg tror vi som menneskehet går igjennom en bevissthetsmutasjon, noe har kommet til sin ende, sirkler sluttes og vi finner noe nytt. Jeg tror det er bra å være åpen for dette nye og kanskje se at forklaringsmodeller som tidligere har vært ikke egentlig alene kan forklare hva som skjer, og kommer til å skje. Allikevel er det fint at noen ser på dette og snakker om det. Å avfeie det som svada gjør vel at en selv begrenser sin egen mulighet til å forstå.
Jeg tror NewAgemåten å se ADHD/Indigo og lignende på kan være VELDIG nyttig. Den allmenne måten som nå råder er i alle fall ikke særlig god. Jeg liker å se dette “fenomenet” i et helhetsbilde. Og da mener jeg at disse tinga er en naturlig konsekvens av hva vi som samfunn mangler. Nettopp det å kunne fungere på flere plan samtidig, det å kunne hyperfokusere, og å kunne si hardnakket nei til det som er falskt. Vi har ikke råd til å være blinde lengre, “fenomenet” tvinger seg frem og noen bærer og kjenner dette mer enn andre. De kan være nådeløse i å si i fra, fordi vi ikke lenger kan ignorere. Samfunnet MÅ ta det, det MÅ snu effektivitetsfokuset og det vi tror er verdier (racerbiler og dollarblikk som Teleterkji sier)
Å ta på seg, bevisst eller ubevisst, den oppgaven det er å rive murer er jammen en hederlig sak. Indigobarn og voksne ønsker selv vekk disse murene for å leve godt i det som ligger bak. Når en selv, eller de rundt en, ikke skjønner dette, man dopes ned og blir sett på som mindreverdige eller vanskelig, så blir bare alt mye verre, og murer rives med vold.
Jeg har en ADHD’er i meg.
GjenopprettetMedlem
"UlveMor":
Tja.....den der likte jeg ikke *strengt blikk*
Skal liksom jentene få skylda for dette nå. Gud hvor mye jeg kunne sagt om dette fra tusener av års historie, men jeg tror jeg lar vær.
Det er da ikke bare gutter som sliter med dette på skolen. Hva med dem de som faktisk ønsker å sitte stille og lære! Min datter var en slik en, men hun fikk aldri oppmerksomhet, det fikk nemlig kun de 5,6,7 som tok all oppmerksomheten fordi systemet ikke var tilpasset dem. Etter noen år fant hun ut at skulle hun få oppmerksomhet for noe som helst så måtte hun gjøre som dem.....noe hun ble temmelig god på
Jeg er stolt av henne jeg 
Neineinei.... *rister på hodet*
Det er hverken jentenes eller guttenes feil. Og ja, jentene lider like mye som gutta, for det er jo nettopp poenget, at læringssituasjonen i klasserommet blir uholdbar for ALLE.
Det er jo hele skolesystemet som er "feil". Det ligner hverken fuggel eller fisk som sådan, men er klart lagt opp mest i den retningen at alle elever skal være stille og rolige...og det er mest typisk for jenter å ha den adferden.
Jeg ser ikke på dette som guttas kamp mot jentene, men ungers kamp mot de voksne og deres krav og forventninger. Og slik jeg har erfart det, blir mange, både gutter og jenter, liggende igjen i "grøfta", stemplet som problemer i samfunnet.
Og skolesituasjonen er bare en av flere arenaer der det blir stilt forventninger til ungene som ikke alltid er like lette å leve opp til.
GjenopprettetMedlem

GjenopprettetMedlem
Erkjennelsesteori er en underkjent del av vitenskapen slik jeg ser det..
http://no.wikipedia.org/wiki/EpistemologiGjenopprettetMedlem
"UlveMor":
Følger debatten her.....dette temaet interesserer. Jeg har skrevet et svar til Passopps dømming av “alternative” teorier vedr disse tinga. Det kom kanskje litt lang ut i rekka og det er ikke min mening å avbryte den flyten som tråden nå har......men her kommer mitt svar til Passopper’n.
Hvorfor dømme teorier om Indigo (i det begrepet mener mange at også ADHD ol ligger, jeg forholder meg her til det). Er ikke dette bare benevnelser på noe vi som mennesker prøver å forstå, som alt annet vi prøver å forstå? Greit nok med “fakta” her i verden altså, men hva er egentlig fakta når alt kommer til alt? Og er det noe noe ADHD “fenomenet” ikke godtar så er det påståtte fakta. Fordi om noen andre har sagt noe og vedtatt det, kan teorier være “feil” som alt annet. Jeg tror “vitenskapen” skjønner mindre av dette enn de faktiske NewAge kretser gjør. Det blir for enkelt å bare kalle alle teorier om Indigo og Krystaller for tøv og svada for så å pakke det inn der det som oftest havner når man ikke vil se.....NewAge.
De teorier fra NA som legges på bordet vedr temaet Indigo/Krystaller er vel like lite/mye sprikende og mangelfulle som alt annet vi prøver å forstå. Men kanskje er de allikevel viktige å se på? Kanskje kan en se ting med litt andre øyne?
Hvis vi nå lever i denne brytningstiden, som jeg tror vi gjør, så er det kjekt at noen gidder å strekke seg etter å forstå hva som skjer. Jeg tror vi som menneskehet går igjennom en bevissthetsmutasjon, noe har kommet til sin ende, sirkler sluttes og vi finner noe nytt. Jeg tror det er bra å være åpen for dette nye og kanskje se at forklaringsmodeller som tidligere har vært ikke egentlig alene kan forklare hva som skjer, og kommer til å skje. Allikevel er det fint at noen ser på dette og snakker om det. Å avfeie det som svada gjør vel at en selv begrenser sin egen mulighet til å forstå.
Jeg tror NewAgemåten å se ADHD/Indigo og lignende på kan være VELDIG nyttig. Den allmenne måten som nå råder er i alle fall ikke særlig god. Jeg liker å se dette “fenomenet” i et helhetsbilde. Og da mener jeg at disse tinga er en naturlig konsekvens av hva vi som samfunn mangler. Nettopp det å kunne fungere på flere plan samtidig, det å kunne hyperfokusere, og å kunne si hardnakket nei til det som er falskt. Vi har ikke råd til å være blinde lengre, “fenomenet” tvinger seg frem og noen bærer og kjenner dette mer enn andre. De kan være nådeløse i å si i fra, fordi vi ikke lenger kan ignorere. Samfunnet MÅ ta det, det MÅ snu effektivitetsfokuset og det vi tror er verdier (racerbiler og dollarblikk som Teleterkji sier)
Å ta på seg, bevisst eller ubevisst, den oppgaven det er å rive murer er jammen en hederlig sak. Indigobarn og voksne ønsker selv vekk disse murene for å leve godt i det som ligger bak. Når en selv, eller de rundt en, ikke skjønner dette, man dopes ned og blir sett på som mindreverdige eller vanskelig, så blir bare alt mye verre, og murer rives med vold.
Jeg har en ADHD’er i meg.
Først vil jeg si at det var helt feil av meg å bruke ordet "teori" om det som newagere kaller "Indigo-barn"!
Se:
http://en.wikipedia.org/wiki/Theory og/eller
http://no.wikipedia.org/wiki/Teori
En teori er en forklaring på et fenomen eller en sammenheng i naturen, som har blitt utsatt for mange og kritiske tester uten at disse har resultert i at den kunne falsifiseres (motbevises). Formuleringen av antatte naturlover er f.eks. teorier. Ofte blir begrepet teori forbeholdt forklaringssystemer som består av mange innbyrdes koherente «delteorier» og som kan forklare og forutsi et stort spekter av fenomener eller sammenhenger.
I hverdagsspråket brukes teori ofte for å betegne en «ubekreftet antagelse». Men den vitenskapsteoretiske betydningen av ordet er altså nesten det motsatte: Teori brukes nærmest som hedersbetegnelse på en hypotese når denne gang på gang har blitt bekreftet i tester som hadde som sitt formål å tilbakevise den.
Jeg har brukt mange timer de siste par årene å lese New Age-stoff om indigo-barn, krystall-barn, stjerne-barn og dermed beslektede emner, på flere språk. Jeg finner ikke at hovedpremissene for disse begrepene har noe som helst med teori-dannelse eller vitenskap (eller erkjennelsesteori, for den saks skyld) å gjøre.
Det er sikkert en del fornuftige observasjoner innimellom, i kritikken av Ritalin-behandlng f. eks., men det hele koker ned til at dette dreier seg om et påfunn av noen amerikanske newagere som derved grunnla en stor pengemaskin med avleggere i mange land, også Norge.
Det finnes ingen teori. Det finnes ingen empiri. Det finnes bare påstander knyttet til kommersielle interesser. Det finnes ingen undersøkelser som kan bekrefte disse påstandene. Det er hva jeg foreløpig har funnet ut. Korriger meg gjerne, den som kan.
Til å begynne med kan en lese denne artikkelen:
http://www.skepdic.com/indigo.html
Selv om den står på en skepsis-side, som jeg forstår mange i dette forumet er fullstendig allergisk mot å våge å åpne, så er den nokså balansert, presenterer begrepets historie, refererer (og kritiserer) bruken av Ritalin, og gir mange linker til både for og imot. Jeg anbefaler folk å bruke et par timer på å lese fram og tilbake her og tenke litt sjøl.
Som eksempel på en internasjonal pengemaskin som gjerne vil tjene penger på godtroende folk, også i Norge, ved å tilby sine produkter, f. eks. "Auraendring™", viser jeg til denne side:
http://www.auratransformation.no/index.htm
http://www.auratransformation.no/auraIndigo.htm
Indigobarn er betegnelsen for barn født i 'den nye tid' i perioden fra 1995 og framover. Kjennetegnende for disse barna er at de er født med en langt sterkere utstråling og aura enn foreldrene sine. Disse barna er nemlig født med den nye tids indigofargete aura, som voksne mennesker i dag kan få via en AuraTransformasjon™ ( Auraendring™ ) hvis de føler seg klare til dette.
Det er ved utgangen av 2003 født ca. 526.000 barn i Norge med den nye tids indigofargete aura.
Utover dette er ca. 472.000 norske barn født i overgangsperioden 1987-1994, og de er utstyrt med en blandingsaura som inneholder elementer fra henholdsvis den gamle og den nye tids indigofargete aura.
Dessuten er det i 2004-06 født ca. 172.000 norske barn med en blanding av indigoenergien og framtidens krystallenergi.
Ved begynnelsen av år 2007 går og krabber det dermed 1.171.000 norske barn omkring som har en annerledes aurastruktur enn sine foreldre, med mindre foreldrene selv har fått gjort en AuraTransformasjon™.
Det har IKKE lyktes meg å finne ut av hvordan disse norske tallene er framkommet. Er de fra Statistisk Sentralbyrå?
Nå har jeg svart deg, UlveMor, så godt jeg kan, i den mørke natt. Du skrev blant annet:
Jeg er enig at det er mye som spriker og er mangelfullt, men hvor finner du noe som du mener er verdifullt i alt dette? Gi meg gjerne noen linker, eller navn på noen bøker, eller navn på fagpersoner i Norge? Og da mener jeg IKKE kritikere av ADHD-diagnosene og Ritalin-behandlingen, der er det mye fornuftig, som jeg sjøl nylig har henvist til — men fortell meg hvem her i landet som går god for indigo-barn-påstandene av den typen jeg har sitert her. Takk for oppmerksomheten.
Anonymous
kult, I`m a star child!!!
Jeg visste det!!! JEg er spesiell! Haha...
Stakkar dere over 50!
Yeah rigth.....
Nutch/CVS [Bot]
"Passopp":
Som eksempel på en internasjonal pengemaskin som gjerne vil tjene penger på godtroende folk, også i Norge, ved å tilby sine produkter, f. eks. "Auraendring™", viser jeg til denne side:
Av og til er det noen små detaljer som er nok: TMen etter Auraendring. Da vet vi alt vi trenger å vite om systemet. Det er et penge- og maktrelatert system, ingen teori. Så snart jeg vet dette kan jeg forholde meg overfor systemet slik at ikke jeg mister friheten min. Og så kan jeg vurdere innholdet. Innholdet kan være ganske bra. Kanskje det er bare pengesystemet som kommer på villstrå?
Ha en god dag
Gåååja
GjenopprettetMedlem
Jeg leste i en avis for noen måneder siden at den yngre generasjonen har høyere IQ enn den eldre generasjon og tallene var med tydelige marginer, det ble synset i at dette var på grunn av alt elektonisk utstyr og TV osv... TV gir høyere IQ? Hva med at det inkarneres høyere vibrerende sjeler om dagen ? Starkids f.eks ?
Nutch/CVS [Bot]
Høyere IQ kanskje ja, men ikke høyere sjelefrekvens!
Du kan sjelen bare erfare med sansene dine ikke i en virtuell verden.
Ha en god dag
Gåååja
GjenopprettetMedlem
"rokkingfakkingroll":
Hva med at det inkarneres høyere vibrerende sjeler om dagen ? Starkids f. eks ?
100% New Age kommersielt vrøvl, fullstendig uten belegg i virkelighetens verden, som jeg har forsøkt å påvise nylig, her i denne tråden. Hva med å lese mitt innlegg, og de linkene jeg påberoper meg som dokumentasjon?
GjenopprettetMedlem
Det begynner å bli en stund siden jeg sist skrev i denne tråden og for meg har mye skjedd siden da – Jeg vil ikke gå i detaljer her, men bare kort nevne at mørketiden tilbrakte jeg for det meste alene i meditative tilstander, ved årsskiftet fikk jeg satt opp tempo og har siden da bla annet lastet ned ca 50gigabyte med info, mitt hoved”hyper”fokus har vært omkring et enkelt ord; bevissthet.
I natt satte jeg meg ned for å se en dokumentar –
Indigo Evolution
Min bønn til alle der som leser denne tråden er;

Se denne filmen med åpent sinn og la deres hjerter fortelle dere hva et indigo barn egentlig er.
Du kan se den stykkevis og delt her;
http://tinyurl.com/2598rc
Eller her;
http://video.google.com/videosearch?q=I ... sitesearch
Eller laste den ned herfra;
http://thepiratebay.org/tor/3940924/Ind ... tion
Om dere må gråte, le, eller på annen måte gi uttrykk for deres følelser så er det helt greit for meg for jeg er glad i dere alle.
Eplekinnsklem cenobandeno

– til forveksling lik folk
GjenopprettetMedlem
I russland oppfatning av indigo barn er noe annet en i europa.
Geni barna regnes som indigo.
Om ADHD barna som indigo snakker ingen.
GjenopprettetMedlem
Interessant Cenobit!
Jeg er litt sånn mellom barken og veden. Jeg både tror at det er noe i dette med indigo/stjernebarn...samtidig som jeg ikke liker måten det blir fremstilt på. Jeg syns ikke det er noe mer annerledes enn at alle har evner...men det er ikke alle som utvikler dem.
Jeg liker å sette ting i lekne tanker....å der trenger jeg ingen dokumentasjon. Jeg har opplevd så mye som ikke lar seg dokumentere, at for meg blir ikke dette annerledes. Så mitt innlegg innen dette er rett og slett en lek hvor jeg våger å sette meg inn i ting uten å kalle det tøys og tull, å hvor jeg våger å være åpen men samtifig nøktern
Jeg tenker nå å sette dette med indigo/stjernebarn kontra adhd barn i flere vinklinger. Sett fra min side. Og det er bare tanker jeg har rundt emnet.
Vinkling 1: Hvorfor har indigo/stjernebarna økt i antall de siste årene?
Indigo/krystallbarn har nå økt i antall fødsel siden 1970 tallet (rett meg om jeg tar feil). Det finns ikke noen reele kildeopplysninger og fakta om dette, bare eksperters og erfareres vurderinger.
Hvis vi antar at dette stemmer til tross for negativ holdning og usikre kilder....HVORFOR har disse barna begynt å komme de siste tiårene...så mange?
Det sies om indigobarn/stjernebarn at de er født med et høyere utviklet kanalsystem for det åndelige. De er i mer kontakt med det åndelige fordi de allerede ble født *åpne*...og ikke mistet evnen etter en viss tid som egentlig er det vanlige som skjer. Alle blir født *åpne*...men få tar det med seg videre i livet.
Det sies også at indigo/stjernebarn ikke takler å følge regler, samfunnets satte normer og den såkalte A4-standaren. De underkaster seg rett og slett ikke hverken samfunnet eller foreldres regler og jantelov. Hvorfor det?
Kan det da være noe sant i at disse barna har blitt mer utviklet innen det åndelige for å en dag sette hele jævla systemet på hodet? At når disse generasjonene vokser opp, så kan det faktisk hende at det blir fullstendig kaos i samfunnet. Fordi de nekter å underkaste seg disse såkalte A4-båsene. De er ikke laget for dette (ingen av oss er det)...men de er tørr og våger å gå den smale stien (Veiledere som noen mener de er) våger å sette seg opp mot samfunnet og folk som på harde møkka påstår at det ikke finns noe åndelig. Indigo/krystall barna tørr å gi faen og går sine egne veier. Det kan være en teori!
Vinkling 2: Er samfunnet livende redd disse barna?
Det tror jeg så gjerne. De er livredd disse banebrytende barna, fordi de ikke forstår seg på dem. De forstår ikke hva det er som gjør at det ikke går å kue dem, slik som de kan kue de fleste. De forstår ikke at tankegangen til disse barna er så mye mer fremskridende enn hva alderen deres skulle tilsi. De forstår ikke adferden til disse barna. (Les ADHD)...derfor er det ekstra viktig å pøse på dem medikamenter...for å ha en viss kontroll over dem.
Min datter ble undersøkt for ADHD...men vi valgte å ikke fullføre diagnosen til ende. I redsel for ritalin. Vi ønsket rett og slett ikke at hun skulle begynne på dette. Så om hun har det eller ikke, vel....hun er iallefall en av de barna som ikke godtar å få tredd uforståelige regler over hodet. Å ble stemplet som problembarn. Typisk...fordi hun ikke var redd for å si sin mening høyt, enten det var lærere, rektorer eller mannen/damen i gata. Dette er uakseptabel oppførsel i dagens samfunn. Man skal føye seg og ferdig med det.
Skulle jeg fulgt ferdig undersøkelsen og hun hadde endt opp som stemplet ADHD barn...ville jeg heller valgt å ta New Age teorien fremfor å putte i ho tabletter. Betegnelsen Indig/stjernebarn fremhever mange av (problembarna`s) opptreden - hvorfor de er som de er...osv. Jeg hadde da ikke hørt om dette fenomenet...men jeg valgte å møte henne på veien. Vi fant frem til løsninger som fungerte veldig bra. Å det var å møte henne på dette med hvilke egenskaper/problemer/evner/adferd hun hadde. Og fordi jeg visste selv veldig godt hva dette var. Jeg har selv vært slik. Et problembarn.
Så kan vi spørre oss! Hvorfor er samfunnet redd for disse rebellene? Hvorfor kjøre på dem medisiner?
Jeg vil ta et annet eksempel. Å det er fibromyalgi. Jeg liker å bruke den, for den er et prakteksemplar når det gjelder samfunn og diagnoser. Fibromyalgi har ikke før nå, de siste år blitt godkjent som en sykdom. Å det er fordi denne sykdommen hverken syns, vises...kan ikke rønkes frem, den er meget vanskelig å få stilt. Det finns undersøkelser som KAN vise at man har fibromyalgi, men selv den er ikke 100% sikker. Så...leger kan ikke forstå denne eksplosive utbredningen av denne sykdommen, den kan ikke diagnoseres 100%...å de forstår overhodet ikke hvorfor den har blitt en av de mest utbredte kvinnelidelser. Å de greier simpelthen ikke å finne årsaker til at denne har oppstått. De bare synser...å det er først nå de begynner å komme frem til at det er fordi noe i kroppen man ikke kan se (energibanene f.eks)...har vært en utløserfaktor.
Å slik er det med ADHD barna også. Det er en lidelse man ikke forstår. Å da er det enkelt å putte på dem medikamenter. Roe dem ned, disse rebellene...så de ikke går amok!
Hva om man hadde tatt med seg denne new age teorien....istede for å dope dem ned, hva med å la dem få lov til å utfolde seg, la dem få lov til å utvikle seg. La dem få lov til å lære seg selv å håndtere dette...uten medisiner?
Dette er bare tanker, jeg er ingen lege...ei heller kjempestor peil på dette med adhd.
Oppsummering: Jeg er IKKE redd for indigobarna eller stjernebarna. Egentlig håper jeg at det er noe i det jeg, skal jeg være ærlig. At det har siden 70 tallet blitt født slike barn som har i oppdrag å veillede folket mot det åndelige...som kræcker systemene fullstendig...som setter samfunnet på hodet!
Det hadde vært så jeeedrænes DIGG!!
GjenopprettetMedlem
Jeg digger ditt språk.
Tusen takk Silva.

GjenopprettetMedlem
tull og atter tull.
Hvis barna har noen usedvanlige evner.
Geni barna!
Da kan jeg tro på ,at de skiller seg ut fordi det er åpenbart.
Hvis barna rebeller som ADHD så er de en bi resultat av moderne utvikling og gjernne på dna nivø.
ADHD barna bærer på deres synder.Dere har syndet og barna deres lider med ADHD og Fibromagi syndromer.
Og de som heier på indigo-ADHD,har underbevist dårlig samvitighet for sine synder og dermed prøver og rettferdig gjøre seg selv.
Når det gjelder den filmen,så allrede i andre del ,merket jeg ,at den jenta der malte en stor bilde uten å skitne på seg med maling.
Det viser jo bare ,at all filmen er juks for å tjenne penger.
GjenopprettetMedlem
Du høres ut som en typisk adhd person Dimi-synder.
GjenopprettetMedlem
ADHD barna bærer på deres synder.Dere har syndet og barna deres lider med ADHD og Fibromagi syndromer.
Og de som heier på indigo-ADHD,har underbevist dårlig samvitighet for sine synder og dermed prøver og rettferdig gjøre seg selv.

Da skulle jeg gjerne visst hvor pokker jeg har syndet foruten å være et menneske med rom for feil og snubling!
Hva pokker er synd? Hvem er det som sitter på fasiten over hva som er synd eller ikke? Dette minner meg for mye om kristendommens synspunkter...at man blir straffet når man synder!
DET ER TULL OG TØYS!

GjenopprettetMedlem
Det var da svært til sabelrasling Dimi!
Ceno fyrer opp forhelvetesilden, finner frem trommen og tøflene (les mokasinene).
BOM bom - bom bom, BOM bom - bom bom, BOM bom - bom bom
HEI ja - hei ja, HEI ja - hei ja, HEI ja - hei ja
Stridsøksen! Hvor i helsike har jeg begravd den? Pokker også!
TENKE tenke – bom bom, hmm, - skulle kanskje ikke tatt det siste draget av den fredspipen,
Kortidsminne-lageret mitt er jo like tomt som pungen – TENKE tenke, bom bom – Aha!
He he, nå kan du bare fyre løs for jeg har funnet frem mitt 700år gamle våpenskjold og stiller deg følgende spørsmål; Vil du i lys av relativitetsteorien
http://no.wikipedia.org/wiki/Relativitetsteorien være enig med meg at vi kan ha forskjellig oppfatning om temaet uten å gå i stillingskrig med klingende korder?
Som en aldri så liten kommentar kan jeg nevne at min lillebror har IQ i geni kategorien og er gitt diagnose ADHD...
GjenopprettetMedlem
Jeg kan svare på hvorfor de har kommet mere fra 1970.
Fordi fra 1970 snudde vi seg i fra utvikling til destruktiv.
Resultaten er ADHD avkom som er riktig nok prøver å fortelle oss om våres synder med ADHD,WOW,dårlig form,trygdefan,osv.
Hør på de gamle mennesker.
De sier ,at nyere generasjoner har blitt svake,blir fort uføre,vil jobbe minst mulig og tjenne mest mulig.
Det hele mase media tok over styr med mett av volds filmer og annet fanskap.
Om vi tar dette med "beskjed fra vannet" ,så har vannet evnen til å lagre alt informasjon i seg,foandre strukturen.
Og med alt dette fanskapet og unaturlighet vannet er programert av oss selv(ødelagt med andre ord) og vi drikker den hverdag,så kan dere tenke seg gjenn hvorfor kommer ADHD og andre syndromer.
Vi skaper fanskapet selv og samtidig er forbrukere av våres fanskap og resultatet er ikke noe annet enn fanskap.
Universets og naturens lover er harmoniske og er konstruert slik ,at alt forbindes med alt.