Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
GjenopprettetMedlem
Harald Hårfager was the biggest missionary in Norway. :razz:
GjenopprettetMedlem
Teknisk uvitenhet kan gjøre at ting ikke ser ut som det var tenkt! :eusa_doh:
I hvertfal
jeg har nok én kommentar:

Jeg tror huldra koser seg. Hun tar på seg ringen iblant, mens hun danser i skogen om kvelden. Jeg har sett henne jeg! Dansende med hånden høyt hevet. Høyt opp mot månen, mens hun sukker og beundrer den havblåe steinen. Etterpå når solen står opp, og dansen må ta slutt, tar hun den av. Bøyer seg ærbødig og takknemlig ned. Blåser på den og legger den forsiktig tilbake. Tett inntil den røde tråden fra Karmapa. Jeg har sett det hele i en drøm.

NYYDELIG!! :eusa_dance:
GjenopprettetMedlem
Who is right and who is wrong?
GjenopprettetMedlem
Takk Gunilla. Opplys meg. Finner ikke Kvinnen og hornet. Kan du lime inn en henvisning? Og du: Hvis du klarer å finne ringen basert på opplysningene hittil i dette innlegget er den din. Uten tvil. Huldra har talt, rett inn i øret mitt.

Hun sa ikke, men synes nok at det er helt greit at jeg sier til Vakker F følgende:  Fint om du skriver mer enn en setning i hvert svar, isteden for maaange ganger i hver tråd! Og gjerne på svensk som du behersker helt fint. Takk.
GjenopprettetMedlem
Skall jag behöva förklara allt i universum igen.

Vi har ett liv och vi får göra det så bra man kan.
GjenopprettetMedlem
Finner ikke Kvinnen og hornet.

det er en artikel på forsiden
GjenopprettetMedlem
"gunilla":

Finner ikke Kvinnen og hornet.

det er en artikel på forsiden

http://sjaman.com/content/view/160/27/

P.S.: "Lodjur" betyr: "Gaupe".
GjenopprettetMedlem
Vi hör till evigheten en stund.
GjenopprettetMedlem
Takk Gunilla og Passopp igjen. Historien din Gunilla er nydelig! ANBEFALES! Følg linken som Passopp la inn.
Sender deg :biggrin: en Pm Gunilla med noen spørsmål vedr. noen ord. En PM har jeg også sendt til deg Vakker F. Håper du forstår hva jeg mener.
GjenopprettetMedlem
I går var her farleg branntilløp.
Ein lysestake kringsett av stein frå heilage stader i Kina,sprakk i to og logen stå 40 cm. til værs på eit blunk. Eg vart rysta,for det var ikkje logisk.
Kanskje donerer eg steinane til den trestubben din og. For å få litt fart i sakene. :eusa_pray:
GjenopprettetMedlem
Spela med själen FT, precis som du brukar göra.

Love
GjenopprettetMedlem
Hva behager? :icon_neutral:
Eg speler ikkje med nokon,verken dei til lands eller til vanns.
Eg er eit stødigt kvardagsmenneske.
GjenopprettetMedlem
Jag tycker om dig FT.
GjenopprettetMedlem
Nu tänker jag på kärleken och den är stor.
GjenopprettetMedlem
Vel,det er jo hyggeleg,det,sjølv om grunnlaget for det er noko tynt,her me kavar fordekte i cyberspace.
Eg er langt i frå so kjekk til vanleg,ja faktisk hender det eg misliker meg sjølv.No til dømes,står håret rett opp,og badekåpa mi kan kokast suppe på. :I
Har berre fått handla to julklappor,og føler at stresset snart tek overhånd.
GjenopprettetMedlem
Hi FT, not to worry. I lost my hat and boots last night.

I did a recovery and are sitting here in front of you.

I thougt I should write peace and love again.
GjenopprettetMedlem
Jeg hadde en gang en ring og den var sjvär.
GjenopprettetMedlem
Jeg hadde en gang en ring og den var sjvär.

Hva mener du med et innlegg som dette, V.F?
Jeg har ihvertfall ikke den ringeste anelse om hva du vil med slike utsagn. - Og det gjelder ikke bare her, men overalt på forumet egentlig. Ettersom dette er en tråd jeg har startet, tar jeg meg friheten til å si at jeg synes det meste du skriver her gjerne kunne forblitt uskrevet. Det er stort sett en linje med ord uten sammenheng med tråden, eller vås om du vil. Men hvis det føles viktig for deg å få skrevet ned slikt på Forumet, er det muligens en idé å starte en "en-linjers tråd" der du samler de fleste av disse uttallige en-linjers innleggene? Det siste er godmodig tenkt.
GjenopprettetMedlem
Bli ikke sint for da kommer onkel Tor å snakker med deg.

Jeg föler.
AdsBot [Google]
"Final Tribe":

Har berre fått handla to julklappor,og føler at stresset snart tek overhånd.

Her gjekk eg rett inn i sauestiren att.... :shock: det er to meir enn meg.......

Sorry darling Nny.....
GjenopprettetMedlem
"Vakker Forvandling":

Bli ikke sint for da kommer onkel Tor å snakker med deg.

Jeg föler.

Tror du at Tor ikke liker sinte kvinner da? I såfall tror jeg det er godt mulig at onkel Tor har et problem. Et stort problem til og med.
Men jeg er ikke sint. Bare søt og litt gretten.
GjenopprettetMedlem
"Liljee":

"Final Tribe":

Har berre fått handla to julklappor, og føler at stresset snart tek overhånd.

Her gjekk eg rett inn i sauestiren att.... :shock: det er to meir enn meg.......

Jeg har handlet 29 julegaver allerede. Over halvparten er allerede innpakket i julepapir. Over halvparten av dem igjen har fått julebånd og julelapp med Til/Fra. Og tre er allerede levert; sist lørdag, til en forumskribent og hennes to barn.

Når det gjelder å skrive og sende julekort, derimot, så har jeg ikke vært à jour siden 1970, det året da jeg ikke trengte å sende SOS fordi brannen i hjelpemotoren ble slukket in the last little. Case closed.
GjenopprettetMedlem
Det är kärlighet i luften vi puster.
AdsBot [Google]
"Passopp":

Her er hun i sine glansdager (glanset postkort):

http://www.simplonpc.co.uk/NorwegianAme ... 956-06.jpg[/img]

Det var da en umåteleg snerten kar som står der og skuer på Bergensfjord?
Nokon du kjenner Passopp?
GjenopprettetMedlem
Jeg ser hele veien til dit.