Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg er
den jeg er
det er alt for meg
det er mitt hjertes begjær
min sjels bestemmelse
Jeg har nøkkelen til mitt høyeste potensiale
jeg er yppersteprestinnen for min egen sjelsevolusjon
alle mine liv har ledet meg til dette
hvor programmeringen skjer fra høyeste nivå
fra gud i meg
Bare dette
er nok
til å ta pusten ifra meg
(
inspirert av davids fantastiske tilbud)Anonymous
Alle er sin lykkesmed

GjenopprettetMedlem
bra bluestorm

Anonymous
Kjempefint

GjenopprettetMedlem
Ja,dette var klar tale!

All verdens tryllestavar og glanspapir kan ikkje påvirke ein transformasjon som lyt skje i oss sjølve.
Moderne sjamanisme er vel då ein transformasjonskunst?
GjenopprettetMedlem

AdsBot [Google]
Et vårpust fra nord
Vi er nok en del skoletrøtte individualister her inne ...
som har oppdaget at sjamanismen også omfavner
våre snåle tanker og merkelige drømmer.
Det er
det som gir den pure gleden for en oppdagelsesreisende.
GjenopprettetMedlem
"Liljee":
Et vårpust fra nord 
Vi er nok en del skoletrøtte individualister her inne ...
som har oppdaget at sjamanismen også omfavner
våre snåle tanker og merkelige drømmer.
Det er det som gir den pure gleden for en oppdagelsesreisende.
GjenopprettetMedlem
Nå har jeg lest diktet ditt flere ganger, Bluestorm....det er like fantastisk hver gang!

Anonymous
I AM.......er en bevissthetstilstand som alle såkalte oppstegne mestre har vært i ett med når de har levd her på Jorden.(ett med 9 dimensjoner som er maks hva vår galakse kan erfare -men dette Universet har uendelig mange dimensjoner og nivåer av innvielser å by på) Det er mange veier til denne tilstanden, til det å bli prest av den høyeste orden her på Jorden, i vår galakse og dette Univers. Nøkkelen er i oss selv ja - fordi vi har alle erfart Lemuria,Atlantis,det gamle Egypt,Inka-riket,Maya-riket og det gamle Hellas + andre steder som Tibet og Nord-Amerika blant annet hvor vi erfarte nøkler til høyere nivåer for bevissthet. Det er bare å påkalle den kunnskapen og visdommen i seg selv. Det er det som er sjelens blåkopi av vårt gudommelige potensialet som jeg ser det. Hvilke metoder og verktøy man bruker er opp til hver enkelt. Sjamanisme har fine verktøy og metoder. Og andre åndelige retninger.
Takk for svar.

Det ligger endel frykt og proijsering av negativ ego i bildet når man konfronterer det jeg kommer med av informasjon om Melchizedek(en vakker dag vil alle dere her inne erkjenne at det er den høyeste spirituelle orden man kan få tilgang til her på Jorden, i vår galakse og dette Univers - som Maya-prestene,Inka-prestene,store sjamaner verden over,det gamle Egypt prester,Druide-prester osv osv osv...men alle har jo nøkler til å følge sitt fulle potensialet. Jeg har også kjent på den enorme frykten og det ene og det andre. Jeg kan se det i andre og jeg kan se det i meg selv. Tilbudet mitt er av både mental,psykologisk,fysisk og spirituell art. Bluestorm er inne på noe.
Å løse opp alle negative ego-mønstre betyr ikke å balansere det med seg selv - det er å løse opp alle former for frykt og det man kan tenke seg av negative ego-mønstre,som er skapt igjennom uendelig mange liv som ønsker å bli løst opp. Og vi kan bli programmert til dette. Valget er å følge det høyeste av det vi kan erfare av lys og kjærlighetsnivåer eller frekvenser om man vil
Det jeg kommer med er ikke misjonering. Det er det noen her inne som forstår innerst inne. Det jeg kommer med er en del av meg selv som har lyst til å kanalisere noe fra høyere deler av meg selv. Og jeg erfarer den frykten som andre proijserer i seg selv ang å konfrontere sitt høyere del. Jeg bare ER med mine tanker og følelser. Jeg viser hvem jeg er. Og skal gjøre det for verden nå - jeg er en del av en bjørneklan her på Jorden blant annet - jeg har vært lenge i hiet mitt nå - på tide å vise hvem jeg egentlig er - og det å sammensmelte det Høyere Selv i meg - så blir jeg mitt fulle potensialet. Og da er det ingen begrensninger. Se bak det jeg skriver og sier - Bluestorm er inne på noe - og andre vet jeg ikke misjonerer - men heller viser fragmenter av noe større - av en gudommelig storhet. Sjamanisme er en del av dette sammen med alle andre åndelige retninger. Å gå bak alt det som skjer i kulissene av alle åndelige retninger er cluet.
Jeg fikk en interessant speiling og dialog med St. Germaine - en som man kan påkalle for å rense og beskytte seg. Han har en fiolett flamme og han var med meg i den 7 innvielsen av Melchizedek-ordenen. Han var med å beskyttet meg og viste vei på en måte. Han er jo en oppstegen mester han også - så han vet jo hvordan det vil si å være det fulle potensialet.
Jeg viser hvem jeg er - mer og mer - i ord - det er ikke misjonering(det er en misforståelse og feiltolkning i seg selv). Det er fragmenter av det høyeste i meg,som også er et ekko av ditt Høyere Selv. Våger du og tør du å være i det høyeste av deg selv?Smelte sammen Høyere Selvet og så bli etterhvert ett med I AM-Presence? Det er den veien for min sjel. Transcendere alle negative ego-mønstre i meg selv - og da kan jeg virkelig smake og erfare det fulle potensialet i oss mennesker. Jeg har programmering til det og det har alle om de kjenner på kontakten med HØyere selvet sitt og andre aspektre man kan lese mellom linjene av det jeg skriver og i alle postinger jeg har gjort det siste halvåret. En får gjøre det man er tiltrukket til - det er viktig. Men fint å se at noen her inne forstår hva jeg vil og det er ikke å misjonere. Men å vise hvem jeg egentlig er i postinger og dele med dere noen tanker om ting og tang. Det er i gråsonen om det er sjamanisme eller ikke. Men når man hører at sjamanisme er en erfaringsvei mot noe høyere så vil den også takle og erkjenne mennesker som mikser litt av det og andre åndelige retninger på sin vei - mot å bli ett med sitt fullkomne potensialet i første omgang smelte sammen med sitt Høyere Selv - og så være 100 % ett med I AM-nivået og utover det så finnes det ingen begrensninger. Det er opp til hver enkelt.
En må se bak og mellom linjene i det jeg gjør. Det er en stor misforståelse og speiling av noe ubearbeidet i seg selv - kontakten med høyere deler av seg selv. Det jeg kommer med kan inspirere,irritere,glede,skape vantro osv osv....jeg bare viser hvem jeg er - og det er det som er duet. Og sjamanismen er en del av meg selv - men jeg mikser inn endel andre elementer som gjør at det blir en større helhet i mitt sinn blant annet. Så det er en gave fra meg selv via Universet det jeg har sagt i endel postinger. Jeg misjonerer ikke - det er det noen som "ser" og vet at jeg ikke gjør - men en kan lett gå inn i en felle og tro det - jeg bare viser hvem jeg er og tiltrekker menneskers nysgjerrighet,tanker og følelser rundt dette. Se bak ordene jeg formidler - mellom linjene - kjenn og føl - alt har frekvenser i seg - hver lille bokstav. Det er en frykt speilet i seg selv når man kaller det jeg driver på med for misjonering. Jeg viser hvem jeg er - i ord - men det kan jo lett misforstås. Takk for at du lyttet.
Anonymous
Forresten så ser man hvordan man takler gaver fra høyere orden og bevissthetsnivåer fra Universet da.......misjonere og misjonere...jeg gir en gave via meg selv fra noe høyere enn meg selv - en del av Mor/Far Gud kraften. Speil,speil på veggen der - kan jeg ta imot gaven her ? Det er det som er cluet. Universet ønsker å gi alle gaver i den tiden vi lever i nå......jeg tar imot med åpne armer og integrer mine høyere deler av meg selv. Det er en gave. Og jobbe med å integrere alle deler her på Jorden er en stor utfordring - men det er også en gave å ta imot gaver fra høyere orden og bevissthetsnivåer. Og være klar for det og kjenne på de fragmenter der sånn. Jeg er takknemlig for at sjamanismen er en del av min vei - og har hjulpet meg på min vei.

Man kan sikkert ta min gave fysisk - men det er noe mer bak ordene som også Bluestorm forstår noe av ser jeg.

Gaven er egentlig på et annet nivå som Bluestorm forstod.
GjenopprettetMedlem
hehehe, du klamrer deg fast... Melchizedek.

GjenopprettetMedlem
Eg forstår ikkje kva Melchi forstår at Bluestorm forstår om denne gåva på eit anna nivå.

Beklager at eg datt av lazzet.
GjenopprettetMedlem
"Final Tribe":
Eg forstår ikkje kva Melchi forstår at Bluestorm forstår om denne gåva på eit anna nivå.
Beklager at eg datt av lazzet.
Du ernte alene om det!

GjenopprettetMedlem
"Melchizedek":
Det ligger endel frykt og proijsering av negativ ego i bildet når man konfronterer det jeg kommer med av informasjon om Melchizedek
(en vakker dag vil alle dere her inne erkjenne at det er den høyeste spirituelle orden man kan få tilgang til her på Jorden, i vår galakse og dette Univers - som Maya-prestene,Inka-prestene,store sjamaner verden over,det gamle Egypt prester,Druide-prester osv osv osv...men alle har jo nøkler til å følge sitt fulle potensialet. Jeg har også kjent på den enorme frykten og det ene og det andre. Jeg kan se det i andre og jeg kan se det i meg selv. Tilbudet mitt er av både mental,psykologisk,fysisk og spirituell art. Bluestorm er inne på noe. 
Jeg kan ikke se hvor frykten er.
Og jeg gidder ikke lese mellom linjene og bak det du skriver. Hadde du fortalt med klar tale, så hadde du nok vært enklere å forstå.
Og nei, jeg tror ikke noe på dette om denne høyeste spirituelle ordenen.
Alt jeg vil, er å bli ett med jordens støv!
Takk Bluestorm for diktet!
GjenopprettetMedlem
Det jeg ikke forstår er
hvorfor er det så viktig for deg, Melchizedek, å overbevise at
din sannhet også burde være
vår sannhet. Og alt preket om at du er på et høyere nivå en resten av oss.... Bare det får meg til å skygge banen...
Vi har hver vår sannhet.... like mange sannheter som det finns individer... Kan du ikke la det være med det....
Takk for diktet, Bluestorm.

GjenopprettetMedlem
Dette var blant det beste jeg har lest!
Takk

GjenopprettetMedlem
En stor applaus til bluestorm - det var godt sagt, og enda du brukte noen av Melchizedeks ord, så var det like fullt ditt eget.
Mvh Stridshjelp
GjenopprettetMedlem
Et fantastisk dikt Bluestorm!

GjenopprettetMedlem
Jeg må bare nevne at disse *kode* greiene minner meg om spill! Dataspill.
Jeg er nemlig en jækel på å jukse med juksekoder. Jeg har nemlig ikke tålmodighet
til å lete etter alle svarene selv. Det er altfor spennende og jeg vil fort frem
til sluttspillet. Jeg vet jeg går tapt
spillets lære, men det tar jeg ikke hensyn til. For spillet er ikke så viktig for meg.
Når det gjelder å gå livets vei, kunne det aldri falle meg inn å bruke koder.
Jeg vil ikke gå glipp av så mye som et støvkorn av de utfordringer og gleder
jeg møter. Ting som må løses, ting som skal samles inn som informasjon, lære, nyttige
symboler og redskaper. Det er fordi livets vei er veldig viktig for meg.
(Mulig jeg har missforstått dette med koder
, men jeg forbinder det med å lære ting hurtigst mulig!)
Så med dette applauderer jeg og følger Bluestorms eksempel!
GjenopprettetMedlem
Takk allesammen for en fantastisk respons

Jeg var litt spent på denne , må jeg si.
Melchizedek, dine meterlange innlegg orker jeg ikke lese fullt og helt, så jeg kan ikke kommentere ditt svar til meg.
Men om du tolker frykt, så er det ingen frykt. Det er motsatt.
Jeg skal lese det nøyere siden, for å se om jeg skjønner hva du tror jeg forstår
Men det har ingen betydning, egentlig. Jeg forstår hva jeg selv mener.
Silva, flott og morsomt om koder!
(men jeg vet ikke om diktet egner seg som noe eksempel

)
Anonymous
ja smaken er som baken hvorfor skal ikke Melschizedek få svare når.
dette heter jeg er motsvar til (Melchizedek)
eller har jeg gått glipp av noe her at kun noen har talerett å andre ikke.
alle må få lov til å benytte seg av sin ytringsfrihet,
det gjelder alle oss også dere,
men dette synes jeg går for langt.
kan ikke finne noen støtende ord i det han beskriver, han følger veien the secret for seg selv.
at hans innlegg er lengre enn deres dikt, det skal jeg også gå god for.
det er noe som heter engarsjemang, innvielser er noe mange kjenner til jeg kan ikke se noe grunn til denne persjonsforfølgelse her,
det sitter mange gjester her også, hva vet dere om hva de liker å lese ?
jeg er ikke her for å bli populær, jeg er blant annet på sonen for å se om det er noe som jeg har opplevd selv,referanser/bekreftelser i meg selv å læring på veien videre,
vi har vist en veldig lang vei å gå vi her på sonen når det gjelder sjamanens vei og healing klem bast
skulle dette være støtende for dere må dere ha meg unskyldt.
GjenopprettetMedlem
"bluestorm":
Jeg har nøkkelen til mitt høyeste potensiale
hvor er frykten i diktet, om ikke i den som leser?
GjenopprettetMedlem
Finn ikkje frykt i verken dette diktet eller Melchi sine utgreiingar.
Trur ikkje det er der hunden er begreven ,her....
Derimot kjenner eg frykt når eg får overlevert ein del lange utgreiingar eg ikkje alltid skjønner alt av.
Men eg vil ha meg fråbedt å føle frykt for å vise frykta!
Berre forklar meg det så godt det er muleg...

GjenopprettetMedlem
Neida, dette handler ikke om frykt, slik jeg ser det.
Mitt dikt er et motsvar til Melchizedeks innspill om at han har nøkler til å kunne verifisere innholdet i tekster.
Og tilbyr sin ekspertise til oss. (tråden som Inger Lise stengte)
David, jeg gjør ikke narr, men jeg opplever det som et gedigent feilskjær.
Jeg trenger hverken deg eller andre til å verifisere tekster. Det gjør jeg selv, og jeg regner med at andre gjør det også.
Kan det ikke være slik, at de nøkler du har fått, dem er til deg selv først og fremst?
Det er igrunnen det hele. Men det er også veldig mye.
Walk in beauty.