Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Sþk
GjenopprettetMedlem
Det vart billig!  :biggrin:
Betaler gjerne femti kroner for Ä bli kvitt all skiten.....  :w00t:
Anonymous
Jeg melder meg pÄ
GjenopprettetMedlem
"Wolf":

Av praktiske grunner  (er redd rÞrsystemet ikke tÄler en slik samling :lol: )
har jeg nÄ sjekka ut prisen pÄ mobile toaletter,
og hvis vi leier to toaletter hele helga og vi blir 20 stk( hÄper pÄ fler) sÄ blir det ca. 50,- kr pÄ hver.
Jo fler som kommer jo billigere.

SelvfÞlgelig helt greit  :)

Gleder meg til Ä treffe folk  :biggrin:
Anonymous
whaaaaa jag vill sÄ gÀrna men fÄr ikke ledigt fra jobben!!  :exclaim: jan kan kanske fixa ett skift-byte men dÄ Àr det pengarna det kommer an pÄ!  :moreevil:

fan, den som ÀndÄ kunde flyga!!!  :sad2:

http://www.skurup.se/images/Nisse%20flyger.jpg[/img]
Sensis [Crawler]
Jeg syns vi skulle sponse trummans reise. Jeg legger ned 1000 norske...noen flere som vil stĂžtte hans tur til Wolfs samling?

Om noen lurer pÄ om jeg kommer, sÄ er svaret ja. Jeg vil ikke gÄ glipp av dette. Ikke tale om.

Ailo Gaup
GjenopprettetMedlem
Jeg har ikke sÄ mye, men vil gjerne legge til 200,- , hvis du vil ta imot, Trumman

Klem Kristin

:wub:
Anonymous
Gormii bidrar med 500 norske oljekroner.
Om du Ăžnsker Trumman.

Pengene utbetales i nakenhet ved leirbÄlet for Ä symbolisere at jeg gir alt jeg har ;D og du stiller like naken for Ä vise at du er trengende :eusa_dance:.

PengeoverfĂžring til Sverige er kostbart, i alle fall med mine bankforbindelser (derfor forslaget om overlevering "man to man").

Om du behÞver pengene inn pÄ konto i sveariket bÞr vi finne en lÞsning for Ún samlet transaksjon.

Gormiii
GjenopprettetMedlem
Jeg ordner gratis overfÞrsel til utland , sÄ det er sagt .
:biggrin:
Anonymous
Det hadde varit jÀttekult om ni kunne komma, trumman!
Vi mÄste entligen treffast.

sjamanisera mera

Sender pm.

helsing
Masha
GjenopprettetMedlem
Jeg hopper pÄ sponsinga til trumman
og bidrar ogsÄ med 200,

Men skulle vi sende samlet og gjennom deg Malaika?
Hvis det er enighet om det, kan ikke du sende oss kto.nr ditt
pÄ pm, sÄ sender vi pÊÊng til deg?
Anonymous
Tuller dokke!? O_O  :shyone: :shock:  :o  :redface:

Now, hooold your horses! Eg vetje heilt om eg ens KAN fÄ ledigt till Ä komme! En mindre forventede meg dette her! ...wow.

Tusen tusen takk allesamman, detta gjorde mig bÄde rörd och overaskad. Glad og litt skamsen pÄ en gÄng. Eg vet ju att det er mange som int har penger. Neste gans hÄper eg det er min tur att fÄ hjÀlpa noen.

NÄ hÄper eg VIRKELI eg kan fÄ ledigt fra jobbet mitt. För dÄ verkar det ju jammen som om att eg verkligen kan komma!

Pengene utbetales i nakenhet ved leirbÄlet for Ä symbolisere at jeg gir alt jeg har  og du stiller like naken for Ä vise at du er trengende

Da fÄr du behÄlla pengerne dine Gormii, för naken vill INGEN se meg!! Elden sku jammen slockna!! :w00t:  :innocent2:  :wub:

Med besvimte hÀlsningar,
Thomas
SEO Crawler
Din norsknynorsknysvorsksvensk er fantastisk!  :respect:

(eg kan diverre ikkje koma. kos dykkar!  :wub: )
Anonymous
Eg hakkje peilig eg ka eg skriv egentli, men eg syns selv det lyder svaert Svorskt! ;)

:wub: :wub: Eg hÄper verkligen eg kan komma... detta har jag sett fram emot lÀnge  :wub:
Anonymous
(eg trur eg kutt ut svorsken eg, ni fattar ju mig ÀndÄ helt fint!)

Jag fick, nÀstan helt mirakulöst, ledigt frÄn jobbet och kan komma!

Ett stort  :respect:  inför krafterna... och dubbelt  :respect:  :respect: till er som stÀller upp pÄ mig.

Jag Àr djupt rörd över er vÀnlighet och hoppas bara jag inte gör er besvikna.
GjenopprettetMedlem
Hur skulle du kunna göra oss besvikna?

Du Àr ju du ikke sant!

Gunilla
Anonymous
Trumman kommer! Trumman kommer! Trumman kommer! Trumman kommer!

For se! Miraklenes tid er nÄ.
GjenopprettetMedlem
SÄ langt er det 26 pÄmeldte til samlinga :eusa_clap: :eusa_dance:
noen fÄ litt usikre.

Jo nĂŠrmere datoen vi kommer,
jo mer blir jeg fyllt med skrekkblandet fryd

HVA HAR JEG STELLT ISTAND... :shock:
Anonymous
Gormii, sluta gorma... det rÀcker nu. SprÀck inte en artÀr  :confused:  jag Àr bara glad jag kan komma.
Anonymous
"Wolf":

Det viler et stort og tungt ansvar pÄ dine skulder min gode Woolf.

Sant Ä si: alt tyder pÄ at dette vil gÄ galt.

Jeg anbefaler at du ikler deg lette klÊr og joggesko. Dermed vil flykten bli lettere nÄr det hele kollapser.

DÄrlig form? Ta noen lette joggeturer pÄ forhÄnd, slik at du er varm i trÞya nÄr det smeller!

Lykke til.

SpÞk til side: Om du stiller plassen med dassen, samt eventuelt en bÄlplass, telplasser og en vannkran. SÄ er vel mye gjort?

Gormii
Anonymous
Wolf, du har bjudit in Kaos! Men kaos bor granne med gud, sÄ det Àr bara att köra pÄ. Vi hjÀlper varann ;)
GjenopprettetMedlem
"Gormii":

"Wolf":

Det viler et stort og tungt ansvar pÄ dine skulder min gode Woolf.

Sant Ä si: alt tyder pÄ at dette vil gÄ galt.

Jeg anbefaler at du ikler deg lette klÊr og joggesko. Dermed vil flykten bli lettere nÄr det hele kollapser.

DÄrlig form? Ta noen lette joggeturer pÄ forhÄnd, slik at du er varm i trÞya nÄr det smeller!

Lykke til.

SpÞk til side: Om du stiller plassen med dassen, samt eventuelt en bÄlplass, telplasser og en vannkran. SÄ er vel mye gjort?

Gormii

Jeg trener barbeint slik at joggeskoa ikke skal komme i veien nÄr jeg lÞper :w00t:
Neida , jeg gleder mĂŠ,
med dass, vann og ved pÄ plass er alt i boks,
GjenopprettetMedlem
"trumman":

Wolf, du har bjudit in Kaos! Men kaos bor granne med gud, sÄ det Àr bara att köra pÄ. Vi hjÀlper varann ;)

"Bjudit inn Kaos" :lol: :lol: :lol:
den var bare herlig,
da er jeg i mitt rette element >:(
GjenopprettetMedlem
Og det skjedde i de dager..... Takk Wolf!

:respect: I mirakulÞs lykkeberuselse fra trommevirvlens hjerte stiger gutturale forsÞk pÄ ulvehyl - det er vÄr og i denne gledens tid vokser det hÄp, for vi ser lyset skinne fra disse fargerike grunntoner

AAAOOOOOOOOOOOOOOOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUuuuuUUUUUUUUUUUUuuuUUUUUUUUUUUUUUuuuuUUUUUUUUUUUUUUUUuuuuuuuuuuuh

Anonymous
"trumman":

Gormii, sluta gorma... det rÀcker nu. SprÀck inte en artÀr  :confused:  jag Àr bara glad jag kan komma.

Gorma utav helvete jÀvlar! I graven kann ni tiga. :moreevil: :moreevil:

Kaukende Kaos alias Gormande Arslet
GjenopprettetMedlem
"Gormii":

Gorma utav helvete jÀvlar! I graven kann ni tiga. :moreevil: :moreevil:

Ugh  :eusa_clap: hehehehe  :eusa_dance: