Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
GjenopprettetMedlem
"ArticWolf":

Det går ann å ha festlig samling uten alkohol.
Lukt, oppførsel, tanker og følelser endrer seg via Kong Alkohol.

...jeg toucher ikke en dråpe alkohol om dagen og har det fantastisk bra med det (for å bedre mitt arbeid
med energier)...så for mitt vedkommende så blir det en sjamantreff med Vørterøl, Claustaler, bålbrenning
(håper jeg da) og tromming...jeg har funnet ut at jeg har det fantastisk godt uten å drikke alkohol...hva
andre ønsker å gjøre er opp til dem men jeg skal ihvertfall ikke være noen festbrems ...ugh ugh !  :lol:
GjenopprettetMedlem
"Geronimo":

"ArticWolf":

Det går ann å ha festlig samling uten alkohol.
Lukt, oppførsel, tanker og følelser endrer seg via Kong Alkohol.

...jeg toucher ikke en dråpe alkohol om dagen og har det fantastisk bra med det (for å bedre mitt arbeid
med energier)...så for mitt vedkommende så blir det en sjamantreff med Vørterøl, Claustaler, bålbrenning
(håper jeg da) og tromming...jeg har funnet ut at jeg har det fantastisk godt uten å drikke alkohol...hva
andre ønsker å gjøre er opp til dem men jeg skal ihvertfall ikke være noen festbrems ...ugh ugh !  :lol:

Slik jeg opplever folket her inne tror jeg fint vi klarer og ruse oss på selve livet,
og tror helt klart at det er rus nok til at det blir full fart.

Husker forøvrig en kommentar fra en forbipasserende under innvielses seremonien av Verdenstromma
utenfor Stortinget:

"Disse folka er enten drita eller fullstendig dopa"

Hvilket var fullstendig skivebom, men vi var rusa på livet, gleden og selve seremonien

Og bål det skar det bli geronimo, vinkelsliperen har gått varm her
ifbm kløyving av gamle vanntanker til grill/bål :w00t:
GjenopprettetMedlem
"Wolf":

Og bål det skar det bli geronimo, vinkelsliperen har gått varm her
ifbm kløyving av gamle vanntanker til grill/bål :w00t:

...jeg gleder meg som et barn Wolf. Jeg skal helt klart ruse meg på livet. Jeg kommer
ikke til å angre på noe jeg har sagt, jeg kommer til å huske hvert eneste sekund av
opplevelsene og jeg kommer til å være i flott form på morgenene. Det er et skikkelig
"kinderegg" det  :lol: :eusa_dance: :icon_cool:
Anonymous
Jeg tror jeg (kanskje) kommer. Dragningen er så sterk. :wub:

Og så fikk jeg en tanke: De fleste her kjenner jo ikke hverandre 'in flesh' (tror jeg?).
Hva med å danne en stor sirkel, hvor vi alle etter tur forteller hvem vi er, om så bare navnet bak nicket vårt.
Og så hilser alle med trommene sine, og rasler, klapper i hendene eller stemmer i. :innocent2:

Høres kanskje ut som et AA-møte eller lignende  :P, men jeg syns det er en fin måte å gi oss til kjenne til alle på en gang.
Bare en tanke, og selvfølgelig ikkeno press. :innocent2: kan jo bli morsomt.
GjenopprettetMedlem
"Lazy Gracey":

Høres kanskje ut som et AA-møte eller lignende  :P, men jeg syns det er en fin måte å gi oss til kjenne til alle på en gang.
Bare en tanke, og selvfølgelig ikkeno press. :innocent2: kan jo bli morsomt.

:lol: :lol: 

Så bra ide ! Kan bli morsomt ...

Så fint at du (kanskje) kommer ! Hadde vært så koselig å ha deg der  :icon_biggrin:

Klem
:wub:
GjenopprettetMedlem
Rus? Skal fortelle dere at det er rus i massevis å finne frem til wolf... spesielt dersom dere har holder min fart. For, når dere kommer til krysset oppi bakken, og passerer ferista, så MÅ dere begynne å ta det skikkelig med ro. Jeg kan ikke få understreket MÅ nok, fordi etter bare et par svinger, så kommer det en relativt rett strekning, imens dere ennå ruller ned bakken, og da er dere egentlig framme :P Jeg gjorde følgende; Kom i vanlig sig til krysset, kjente en svak risting i bilen i det jeg oppdager at det var en ferist jeg passerte der oppe, å så ringer mobilen, og wolf sier at jeg har kjørt for langt.... ler :icon_redface:

Jeg kan love dere som ikke har vært innom wolf, at dette er en nydelig plass. Ikke bare er wolf en grei kar, men hele gården hans ynder til fred og harmoni. Du roer deg fort ned når du kommer dit. Blir nok litt opprørt i maven, eller føler deg uvel fordi du gleder deg sånn til å treffe alle sammen bak nicka. Det går fort over, bare du klarer å slappe av.

Det føles som en rus det med å treffe mennesker du har sett fram til å treffe. Selv vil jeg nok ta meg en pils eller to, men det er ikke for å ruse meg, men for å kose meg. Jeg har overhode ingen problemer med å skille fyll fra kos mht. alkohol. :beer:
GjenopprettetMedlem
:lol: :lol:.....Den *hvite ildkula*... :P
GjenopprettetMedlem
:biggrin: Så det så.....  :eusa_dance:  :eusa_clap:
GjenopprettetMedlem
Eg for min del blir edru av alkohol,og det vil eg ikkje,heller vera rusa på adle dei goe energiane frå folka frå innhaug.
Anten dei tyllar i seg raud-vin eller gult øl med skumtoppar. :biggrin:
:beer:(hikk).
Det var eit nydeleg Omen du fekk Wolf. :eusa_pray:
Anonymous
http://www.crazypics.de/smilies/verschiedene/1534.gif[/img]   Åååååh hva jeg er avundsjuuuuuuuk!!!!!!! 

Jag vill ju också, men kan inte komma.... :wub:
GjenopprettetMedlem
Har det her vært snakk om et julebord eller "seminar"? 

Crazy fyllefest, fra sans og samling? 

Skar vi på danskebåten?

:razz: - Nope!

Om noen er usikker - les innvitasjonen på nytt da vel!  :icon_redface:

Jeg reiser med sans for felleskapets gleder til en samling der det ikke er skjerm, tastatur, eller "moderatorer"  og regner med at alle som en vil ha det alldeles fortreffelig!

Wolf - the sign is good and the eagles with us, it was ment to be  ;)

cenobandeno - "the fool"
GjenopprettetMedlem
:lol: :lol: Neida Cenobit.... :wub:

Jeg nevnte dette med fyllefest, leeer... :icon_redface:...etter innlegget til ArticWolf side 12 i denne tråden.

Regnet med at det var en missforståelse fra hennes side, siden hun mente at festing sammens med barn og åndelig søken, ikke passet i hop.
Å det er jo ikke et fylletreff vi skal på. Tror nok at hele samlingen med alle nick (personer) under samme himmel, vil være en rus i seg selv.
Men jeg mener også, at på kveldningen, etter endt dagsaktvitet eller hva nå som vil foregå, kan de som vil kose seg med en øllert eller to. Eller som Wolf sa, et glass vin til maten. Jeg kaller ikke det fyll, men en kosestund med folk en føler en har blitt kjent med.

Så det så...hehehe  :P
GjenopprettetMedlem
"Silva":

Så det så...hehehe  :P

:respect: Hehehe  :P sjøl :wub:
GjenopprettetMedlem
"cenobit":

Wolf - the sign is good and the eagles with us, it was ment to be  ;)

cenobandeno - "the fool"

jupp  ;D
GjenopprettetMedlem
Kjære mennesker.
Jeg er dessverre hindret fra selv og delta. Men vil sende alt av lys, kjærlighet og varme tanker til alle dere fantastiske mennesker som både skal arrangere og delta. Gla i dere alle.
Ønsket var ikke å lege en demper på samlinga,
Men heller beskytte de som ikke kan si ifra selv.
Når det gjelder barn så er det sikkert at de er best av med ett 100% alkoholfritt miljø.
Jeg vet folk forandrer seg med alkohol.
Barn har en annen opplevelse av trygghet med sine lukter, tolking av opptreden enn det vi har.
I mitt hode så er ½ flaske vin nok. Den voksne som inntar det kan føle seg åpen og vennlig, og også utvise dette. For et barn så vil denne personen bare virke som en kunstig plastikkdukke. Et barn ser alkoholens maske og slør så klart som dagslys og mister sin trygghet.
Regner med at det er en del som har hatt befatning med alkohol på en mindre heldig måte, enten gjennom egne opptrådte stier, eller via indirekte påførte traumer og opplevelser.
Og jeg prøvde med mitt innlegg å tale de tause sin sak i denne sammenheng.
Jeg vet av nok av de som er miljøskadd og knyter seg så snart alkohol blir plassert på bordet.
Når det nevnes fyll, eller fyllefest så er det ord som jeg aldri har tatt i min munn.
Mitt poeng var et det er mulig å ha en festlig samling uten alkohol. Og jeg følte at jeg måtte skrive ett innlegg når flere i løpet av tråden nevnte at de gledet seg til litt…..  :beer:
”morsomt” hvordan enkelte tråder blir tolket slik
(den siste var ”Røyking dreper” som ble omdøpt til ”selvprogramering”)
Der synspunktene hagler, den ene eller andre rettningen, uten å ta hensyn til det originale innlegget de ønsker å rette sin kritikk eller misnøye mot.
Forståelse, eller fordommer farger synet. Slik at meningen eller intensjonen blir vridd.
(kaster inn en liten misplassert brannfakkel, men rart at sist gang jeg registrete dette fenomenet så var det i overnevte tråd som omtaler ett annet substans enn alkohol)
Å nei, jeg tror ikke det kommer til å bli noen fyllefest
Nei jeg tror dere alle er fornuftige og voksne mennesker
Hensikten var i utgangspunktet å tale saken til de som ikke er samlet rundt tastaturet i kveld, men som ligger trygt i sine senger og sover.
Alt jeg vil si er at alt er valg og alle valg har konsekvenser
Å at man være dette bevist.
At ikke alle sammen har samme innsikt eller forståelse i dette skjønner jeg, det er en del av min og mange, mange andres historie.
Og jeg skjønner at dette kan skape sterke motforestillinger.
Og at min fortids vandring tolker dette som bortforklaringer og rettferdiggjøring for at man gjør det man gjør er noe jeg må leve med (men det er min verden, det er det ingen som må ta seg nær av)
Men rart det der med ord og mening som blir lagt i munnen på en,
NÅ BLIR JEG TIL OG MED OMTALT SOM EI KVINNE
Jeg kan forsikre dere alle med at min intensjon var god.
Mine tanker og tro på dere alle er god
Jeg unner dere alt god, og god samling
Håper dere koser dere alle sammen, både med og uten alkohol

Varme tanker
Amund
GjenopprettetMedlem
Beklager at jeg tolket deg som kvinne....skulle vel ha sjekket profilen først. 
Anonymous
Det kan aldri vaere noe feil i, å få vare kvinne en stund  ;D  :biggrin:
GjenopprettetMedlem
"ArticWolf":

Men heller beskytte de som ikke kan si ifra selv.
Når det gjelder barn så er det sikkert at de er best av med ett 100% alkoholfritt miljø.
Jeg vet folk forandrer seg med alkohol.
Barn har en annen opplevelse av trygghet med sine lukter, tolking av opptreden enn det vi har.

Du er god, Artic Wolf  :wub:
Skjønner hva du mener....
Synd du ikke kan komme

Varme tanker til deg og
:wub:
GjenopprettetMedlem
"Lie":

Det kan aldri vaere noe feil i, å få vare kvinne en stund  ;D  :biggrin:

hehe...  :o
GjenopprettetMedlem
"Hatte-esken" er pakket...  :w00t:

"Liljee":

Vi møtes i ulvens terretorium
bringer med mat og fluidum

Snakker og ler
Hører og ser

Hyler og danser
Trommer og rasler

Jubler - er stille
Hopper - er ville

Griner på lavvo-trammen
Sanser og føler sammen
hele sjamanstammen

------------------------------
Og ulven får en klem
om han velger en samling
i uke 31, 33 eller trettifem
:eusa_pray:

...Og etter jeg Wooooouuuuoooooooolf med håndtrykk har takket for ordnig med digderidoo, dass, alt på sin plass - klemmer i vei, med hatten på snei...  :eusa_dance:
AdsBot [Google]
Så fint at ørna har vært der  :)
        :biggrin:      :biggrin:      :biggrin:

Obs! Da har jeg full bil av Magnus, Cenobit, Anced, Geronimo og Crazy Horse
GjenopprettetMedlem
Hm.Eg lurer på om det er andre som skal reise med buss el. til samlingen?
Kunne vore kjekt å reist fleire i lag,i såfall.
Eg har aldri vore i slik skog før... :shock:
Eg reiser frå Oslo.
Anonymous
Någen flærr som ska dra og ittje har fodle bilen av sjamanar och annat skit?
psbot [Picsearch]
Æ skal kjøre fra Bærum på fredag, og hjem på lørdag.
GjenopprettetMedlem
Ærede samlingsfolk,
det strøymar på¨så en knapt kan andas :w00t:
Barre morro. :P

Skal bruke kvelden i dag til å få en oversikt over alle pm, mailer etc
med beskjeder om hvem som har hva eller kommer med hvor,
eller lurer på om at hvis så fremt i fall...

Jeg kommer nok til å lage en liten plan for helga
slik som dette har utvikla seg. Uten at vi binder oss helt til den.
Vi kan se på det som et forslag til hvordan vi gjennomfører helga.

Jeg sender dere dette + ev. anna info på pm når det er klart