GjenopprettetMedlem
om vi fikk tak i Bjørn Eidsvåg. Han har ordet i sin makt og synger med kraft....dessuten er han ikke redd for å brase inn....
GjenopprettetMedlem
..plutselig - inn fra venstra braser Gormii. Han tar til å slå seg på brystet og "kauke" og joike så skrekkøglene hviner og flykter av sted....... hva skal man med våpen ? når vi har slike staute menn her?.......da høres en vannvittig latter....
Anonymous
...da det gikk opp for ham at han var en inkarnasjon av en Islamsk helgen...

Han la på sprang, og heldigvis rakk han både Taxfree og siste flyet til Teheran...
SEO Crawler
Med sin spenstige joik og den frekt medsmuglede tequilaen greide han å formildne en tulling der som visstnok var president. Han ble aldri den samme igjen, og verden kunne puste lettet ut. Etter å ha lagt igjen nok taxfree-varer for noen uker fremover, og lydhealet 34 moderate og 21 fundamentalistiske mullaher, syntes han tiden va moden for å...
Anonymous
..ete ormen...
i teqilaen...,
det gjorde han, og...
GjenopprettetMedlem
ble dratt gjennom ett sort hull, på den andres siden ......
GjenopprettetMedlem
De talte i tunger,og slik ble det.Tungene fikk egen taletid på tv
og i utplasserte radioer,overalt hørtes babblingen og mumlingen av røde glinsende kjøttfulle tunger.
Bare fire mennesker reiste seg imot denne utviklingen,og de var alle uten føtter.
Lammet fra livet,bygget disse fire modige en alternativ dimensjon,der
Anonymous
tankenes kraft fungerte som kommunikasjon og tunger ble overflødige.
Desverre ble ikke alle tanker godtatt og de som ikke hadde kontroll
over sin tankevirksomhet kunne risikere og...
Anonymous
.........................................................................................................................
...............................................................................................................................m.......
............................mm.......................................mmm......................................
.............................mmm...........mmmmmm........mmmmmmmmmmmmmm.....mmmmmmm.
MMMenSÅSKJEDDEDETETMIRAKEL!!!!!!! TRÅDEN STOD OPP IGJEN IFRA DE DØDE, SLO UT ARMENE OG SKREIK AV FULL HALS:
Anonymous
"Vi skal seile vår egen sjø!"
Så Kastet de loss og satte kursen mot nye horisonter.
Geronimo ble bundet og kneblet og stengt inne i lasterommet
hvor han...
Anonymous
"Kira":
"Vi skal seile vår egen sjø!"
Så Kastet de loss og satte kursen mot nye horisonter.
Geronimo ble bundet og kneblet og stengt inne i lasterommet
hvor han...
Hvor han fikk hjelp av nn og NNY til å rømme. Det Kira og andre var helt uvitende om var at Geronimo egentlig er en megahelt fra de kloke dimensjoner. Han er på jobb og nn vil gjøre sitt beste for at han skal fullføre dette meget viktige oppdraget: Å stenge en fryktelig, fryktlig seig og unødvendig tråd!!!!
Anonymous
til tross for at det tydeligvis ikke lar seg gjøre
Anonymous
Sa en forbispaserende geitrams idet han begikk harakiri
Anonymous
Men det gjør ikke noe, vi har geitrams nok så det skal gå så bra så, nynnet budeia mens ho gjorde seg klar til å melke den olme stuten. Ho var nybegynner og hadde liksom ikke helt grepet på det her med gårdsdrift. Men da ho satte igang med stuten og fikk grepet på den, ja da...
GjenopprettetMedlem
Og dermed hadde denne tråden igjen fått "reisning"

Anonymous
...og reisningen bare fortsatte,
den løftet seg.., truet med å lette,
så tok den av, og ble hengende og duve et par meter over bakken, mens det
strømmet musikk i alle slags farger ut av den...
Anonymous
...Sjøen hadde begynt å danne hvite skumtopper, og vinden tok til å friskne til...Snedrevet gjorde det vanskelig å se lengre enn noen meter... Uberegnelige drev av sne føyk fram og tilbake som de ville, så åpnet det seg litt, og Berlevåg Mannskor kjempet seg gjennom stormen, og hevet sine røster ut mot det mørklagte ishavet,
man kunne såvidt høre dem gjennom vindens uling...
GjenopprettetMedlem
Det var da jeg så den for første gang, havørna som ofte hadde oppsøkt mine drømmer. Perfekt kamuflert bak blyfargete, tunge havbølger til den var nære nok, så steg den opp for å skaffe seg høyde. Ennå hadde jeg tid til å reagere, men kroppen var lammet, armene var frosset og bena sto i blyklosser. Nå kom stupet.Deretter et sveip av fjærbrus,før kroppen min ble løftet opp av klør som åt seg gjennom skinnjakken. Jeg hang i vektløs tilstand, nesten som i et svai, mens vinden mobiliserte krefter for å blåse meg som et råsegl under ørnas favntak. Berlevåg mannskor hadde fått Sissel Kyrkjebø som solist og himmelen åpnet seg. Det var da det skjedde. Og jeg sier dere, alle mine barn, fra nå av vil dere kalle meg Løgneren - jeg vil ikke engang protestere på deres tvil, for det som nå skjedde er hinsides all fornuft. Jeg var et opplagt offer, nå ventet den sikre død når klørne slapp grepet. Men det var da havet åpnet seg og ut....
Anonymous
...av tåken stevnet Colin Archer, medbringende Bergen Gospel Chorus, og det falt perfekt inn i sangen til Sissel, som i mellomtiden hadde listet seg rundt og sluppet Berlevåg Mannskor inn i Gospelkoret...
GjenopprettetMedlem
Jeg lukket øynene for å nullstille tanken mens den kraftige sangen ble til en Straussymfoni i valsetakt. Da jeg åpnet dem, var det utvidede gospelkoret
fortsatt der og Colin Archer danset med bølgene, tung lett lett, tung lett lett. Plutselig fikk jeg øye på mannspersonen som strakte seg fra sin posisjon øverst i masta. Og akkurat da skuta løftet seg som på tå, grep den kappekledde person tak i meg og rev meg løs fra ørnegrepet. Jeg klamret meg fast til masta og skulle til å sende et takknemlig blikk mot min redningsmann, da blodet pluselig frøs til is. Det var selveste..
Anonymous
..Auge Saltskjegg, som igjen blitt var av Slangen. Han hadde gjort seg om til en hauk, og kuttet vilde vinder for å nå igjen ormen, som nu raste avgårde tett oppunder mørkets hastighet
Ormesuppe:
Man tager en orm,
har den i en gryte med vann,
og lar det hele få et oppkok.GjenopprettetMedlem
I mellomtida,i NRK sitt fjernsynskjøken;
Ormesuppe.....mumla Ingrid Espelid,og rørde saman dei to viktige ingrediensane .
Sleiva gikk med hastigheten til eit vårkått ekorn,men til slutt vurderte ho suppa som noko tynn...
"Man tager vad man haver" ,lærde ho på kokkeskulen i Hordaland,og tilsette derfor kvikkt ein persilledusk i oppkoket...
Om det var kjemiske årsaker,eller spenning i snerken som oppstod,veit ingen...
Men brått eksploderte suppa med eit eruptivt gufs,og alt i gryta skvatt vegg i mellom før det rann nedover det gusjegrøne,blomstrete syttitalstapetet i studio....
Skjermen vart svart,og det velkjende"Vi beklager,teknisk feil",kom opp.........................
Anonymous
I mellomtiden hadde hekser og trollkarler begynt å danse og tromme og synge rundt suppegryta.
Dansen ble villere og rytmen ble mere intens.
Flammene sleiket høyere rundt gryta nu, og en underlig sky hadde samlet seg over hele scenen. Den fortettet seg, og ble til enslags følge av skikkelser som var halvt mennesker og halvt dyr
Nå hadde ormen tatt til å røre på seg, og reiste forvirret hodet opp av gryta. mange av heksene hadde begynt å bære seg fælt, og laget underfundige dyrelyder, og noen kastet av seg klærne...
http://www.youtube.com/watch?v=mXXzyUPOREw