GjenopprettetMedlem
Siste oppdatering:
Dimi skrev seg ut av sykehuset selv, uten FSB`s "tillatelse". Deretter reiste han hjem til Tuva uten å innom militærbasen på Abakan.. Dette, pluss at FSB og det militære politiet ikke har sagt at saken er henlagt som sådan, tilsier at de når som helst kan velge å reise straffesak mot Dimi. Eller de kanvelge å la være.. Vi får satse på det siste
Det er flere faktorer som spiller inn her, men dette er hovedtrekkene.
Nå har jeg nettopp snakket med Dimi på telefonen, og han hilser så mye til dere alle og takker dere for all hjelp så langt.

Anonymous
det var en så godt å høre

men jeg fikk en reaksjon tårene bare begynte å renne og jeg som har en evne
til å ikke ta ting innover meg,dette var noe som kom når jeg begyndte med healingen,det har jeg sett på som en gave for vi skal ikke bære andres plager, har mange ganger klypi meg i armen å lurt på om jeg var helt uten følelser.dette var så sterkt tårene renner ennå jeg har ingen ting annet å si takk til åndeverden - energiene å alle i shamansonen. takk for at dere er så fulle av kjærlighet jeg elsker dere sender masse kjærlighet til dimi mens tårene renner å renner snakk om reaksjon jeg fikk ivertfall kjenne at jeg lever bast
jeg er bare meg måtte dele reaksjon.
GjenopprettetMedlem
Takk bast.
Det er ikke bare du som har den følelsen. Og husk, Dimi sitter ikke heller med bare sine egne inntrykk, han har med seg inntrykkene fra alle de andre skjebnene på det sykehuset. Som han sa.."der healer de ihvertfall IKKE.."
Takk for at du deler

Anonymous
takk Inger Lise
jeg skjønte ikke med en gang hvorfor jeg gråt. en ting som slo ned i meg nå er, det er mange ganger jeg forløser for andre også denne gråten var som sjeelegråt den var ikke god, er helt tappet for krefter.men det er greit hvis det var det som skjedde for da har dimi det litt lettere nå. ingenting kan gleder meg mer,

jeg føler det blir vanskligere for vær gang å skrive sin intensjon forde om det er en av de reskap vi bruker som shamaner healere osv det sitter for mange her som ikke har opplevd de ting vi ønsker å formidle, jeg synes det er synd det ødelegger for dem som ønsker å dele,men jeg er bare meg, kaller meg ikke shaman det navnet føler jeg er for de som er mer opplyst en meg å går shamanens lære,jeg er knyttet til enheten-altet-kjærlighetsenergien få ting i balanse samtidig som jeg bruker shamantromme på healingsirkler ingen a 4 her

å her er det vanskligste det er jobben med seg selv, jeg føler meg veldig sårbar akkurat nå.men holder jeg kjeften neida legger meg ut for høgg.
min sannhet behøver ikke være andres sannhet ingen er vi like den er jo grei, men vi burde respektere hverandre for det vi er, ingen her er på samme nivå, alle er vi unike kjærlighet til alle her fra bast
Anonymous
Jeg har stor respekt for dere healere, og er hjertelig glad for at Dimi er fri.

GjenopprettetMedlem
Dette var gledeleg å lese!
Forsettelsen er vel verdt å observere,og evt. involvere seg i.
Jo,verden tetnar til rundt oss på Sjamansona..
GjenopprettetMedlem
Jeg skal igjen hilse så mye fra Dimi og takke for all hjelp og støtte
Han har i dag gjenopptatt arbeidet med å organisere turen til Tuva.
I morgen skal han ordne med noen papirer som skal leveres til de militære. Da vil ett av to ting skje, enten henlegges saken mot ham eller de velger å reise saken i domstolen.
Moren hans reiser til hjemlandsbyen hans i morgen for å sjekke om han er etterlyst, etter at han forlot Abakan.
GjenopprettetMedlem
Til informasjon: Dimi er enda ikke blitt etterlyst.
Ellers har det ikke skjedd noe nytt i saken.
Håper dere ikke har gått lei enda...

Anonymous
Har tenkt mye på Dimi

GjenopprettetMedlem
Takk for din poetiske entusiasme og støtte David, det varmer
Og takk til deg og Fønix

GjenopprettetMedlem
Siste nytt om Dimi:
I dag ble han kalt inn til de militære myndighetene i hovedstaden Kyzyl. Der fikk han ordre om å reise tilbake til det psykiatriske sykehuset i Abakan. Der vil de holde ham til den 1. mai, sier de. Det kan fort bli lenger...
De truer også med å trekke saken hans for domstolen, hvis han ikke legger seg inn igjen.
Så igjen ber han om dere kan hjelpe

GjenopprettetMedlem
Jeg tenker på ham.
Sender healing når det blir nok rolig rundt meg.
Gunilla
Anonymous
sender sitvasjons healing å styrke til Dimi bast
GjenopprettetMedlem
Sender healende tanker med lys til Dimi
RITA
GjenopprettetMedlem
Bønn i lys og kjærlighet sendes

GjenopprettetMedlem
Dette var urovekkande.
Får berre sette i gang den same ,positive visualiseringsprosessen på ny.
Får også nesten lyst til å snakke med Olga Kharitidi ,tidlegare sibirsk psykiater og spirituell for å høyre kva slags mølle Dimi er inne i no.....

GjenopprettetMedlem
Sender mer lys og gode tanker til Dimi

Anonymous
...formidler det jeg kan, jeg også
gro
GjenopprettetMedlem
På vegne av Dimi, TAKK, dere er fantastiske
Vil ellers vise til ny tråd startet angående Dimi og hans sak:
http://sjaman.com/index.php?option=com_ ... icseen#newAnonymous
Can you hear me,Dimi?
I am here
you are there
Tuva is a magical place
I am your passenger
and you are taking my breathe away
I am loosing control
Jeg kjenner Tuvas kraft i meg nå
det er noe spesielt
jeg ser frem til et besøk der
en vakker dag
PERESTROJKA GLASNOST!
De fortjener det så vel!
Fortidens klør
henger enda igjen
fra gamle Sovjetunionen
My name is Bresjnev
SALUT!VODKA!
Celebrating the spirits of Tuva!
GjenopprettetMedlem
hei alle sammen .

Det ser ut som miletari politi slipper sin tak pa meg.
Jeg fikk lov om a ga gjennom medesinsk undersokelse her i tuva og ikke som for i republik hakkasia.de lopende ukene kommer til a bli avgjorende for meg . TAKK FOR HJELPEN.

Anonymous
Godt å se deg her, Dimi