Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Anonymous
Lykke til Dimi! :eusa_clap: :eusa_dance: :eusa_dance:
GjenopprettetMedlem
heia dimi. kjekt å se deg her!
Anonymous
godt å se deg her inne igjen!!
GjenopprettetMedlem
Dere lurer sikkert på åssen det går med Dimi.

Foreløpig har det skjedd lite, men i morgen skal han snakke med MP i Kyzyl.
Hvis det fremdeles ikke skjer så mye i saken etter det, kommer han til å dra til Saryg-Sep.

Jeg har fått gjort en pengeoverføring til ham, med hjelp av Malaika. Tusen takk til deg  :wub:

Dimi hilser så mye til dere alle sammen. Han er veldig glad og takknemlig for all støtte og hjelp han har fått av dere :wub:
GjenopprettetMedlem
Siste oppdatering om Dimi:

Fredag dro han til en psykiater sammen med en militærlege. Der ble han lagt inn og siden har jeg ikke hørt noe. Det dreier seg antakelig om 12-14 dager.

"Håpet" er at de finner ett eller annet mens han er der, da kan saken mot ham henlegges av helsemessige årsaker.
GjenopprettetMedlem
Håper av hele mitt hjerte at det ordner seg for Dimi....Dette var ikke et hyggelig tema at all.... :'(
Anonymous
Håper og ber  :eusa_pray:
Anonymous
Har UDI kommet med en tilbakemelding i saken?

Har dimi kontakt med en advokat?

Er han i en Catch 22? Hvis det stilles en diagnose, henlegges saken, javisst, men da får han antageligvis ikke lov til å reise, får ikke pass med begrunnelsen at han er syk..

Om jeg kunne stikke kjepper i de tannhjulene der...
GjenopprettetMedlem
Pengene fra dere kom til Tuva rett før han ble lagt inn, så noen advokat har han vel ikke rukket å engasjere.

Sist jeg ringte UDI var fremdeles ikke Dimis saksmappe kommet til arkivet. Ting tar tid!  ::) De må da bruke sneglepost  :o

Catch 22..vet ikke så mye om sånt  :(
Hva som virkelig skjer hvis han får en diagnose, aner jeg ikke. De russerne er ikke gode å bli kloke på  :-\
GjenopprettetMedlem
Jeg sender healing igjen.
Jeg tror han trenger mye styrke i denne situasjonen.

Gunilla
Anonymous
enig med gunilla

tar Dimi med fra sirkelhealing i kveld
til det beste for Dimi  :wub:
GjenopprettetMedlem
Ja , Dimi trenger styrke og healing nå

Sender også... :wub:
GjenopprettetMedlem
Har sendt healing til Dimi idag.

Jeg tror det ville være godt for ham om de som vil og har mulighet, tenker/sender kjærlighet til ham.

Gunilla
GjenopprettetMedlem
Ja, gunilla .
Jeg tenkte på han forrige dagen , og sendte healing.
Han trenger healing og positive energier , så mye vi kan.

:wub:
Anonymous
Har han i tanker...  :wub:
Anonymous
Slutter meg til, jeg også
SEO Crawler
mange bekker små gjør stor å

:eusa_clap:
GjenopprettetMedlem
"torstein":

mange bekker små gjør stor å

:eusa_clap:

...og åa blir til ett hav...
GjenopprettetMedlem
Tenker på Dimi,og lurer på kva som eigentleg skjer.
Kva seier UDI? har dei ingenting dei skulle sagt?
Kva papir har  han fått frå Norge den tida han har oppholdt seg her?
Ser at folk frå hans område ikkje er ei stor gruppe i UDI sine statistikkar...

Ellers ser det ut til at det ut til at ting blir skikkeleg endevendt i Por -Bazhyn i sommar,ja:
http://en.tuvaonline.ru/2007/05/04/por-bazhyn-inspection.html

(treg link til tider..)
GjenopprettetMedlem
Heisann alle.

I dag har jeg gode nyheter. Dimi er ute på perm fra sykehuset i tre dager, så skal han være der fram til 4. juni. Han har fått en "diagnose", og saken mot ham vil etter all sannsynlighet bli henlagt etter dette oppholdet.

100% sikkert er det jo ikke, russere er russere.... :P
Men sånn det er nå ser det lovende ut.

Skal hilse så masse til dere alle fra ham.  :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Så uendelig godt om denne saken til Dimi kan gli over for godt. Tenk om alle våre bønner og healekrefter kan bidratt med å roe ned folk som event. kan ha følt seg provosert pga av fortidas hendelser.

La oss drømme og visualisere og be enda litt mer om dette at Dimi skal bli fri til å kunne bo 100% fritt i sitt hjemland, og dra når han vil til Norge eller andre land..  Og at vi alle vil våge å lage STORE bølger - gjerne med advokat og piske opp aktiviteten i UD -, dersom noen mot formodning skulle prøve å forhindre denne fellesdrømmen fra å bli virkelighet.
Anonymous
Så flott å høre, hils masse tilbake  :biggrin:
GjenopprettetMedlem
"Fønix":

Så flott å høre, hils masse tilbake  :biggrin:

Det skal jeg gjøre  :biggrin:
Anonymous
Stiller meg til rådighet som åndelig verktøy og sender mine "krigere" til ham for å gi ham mot i denne stunden.
GjenopprettetMedlem
Endelig godt nytt, dere !  :biggrin:

Dimi har vært på militærbasen på Abakhan med papirene fra sykehuset. Saken mot ham er herved henlagt av medisinske årsaker.

Det viser seg at den også har vært henlagt ved en tidligere anledning, men at dette var en saksbehandlingsfeil og ble omgjort. Derfor forvirringen med at den allerede skulle være henlagt.

Nå er han hjemme i Saryg-Sep. Der er det ikke nettilgang, men han kommer etterhvert til å reise til hovedstaden for å logge seg inn på sonen og berette om seremonier han er med på og andre spennende ting fra Tuva.

Han hilser dere ALLE og takker så mye for all hjelp og støtte fra dere. Dette hadde ikke gått så bra så fort uten dere  :biggrin:

Tilslutt en hilsen fra meg:
Dere på sjamansonen er fantastiske!!! Alt godt til dere alle  :wub: