Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Anonymous
Men va i helvetes jävla skit ä ni i så förbannade för?
Ni saboterar ju healingen till moder jord

:badgrin:

Slutt med å va förbannad, så går blodtrycket ned  :eusa_dance:
GjenopprettetMedlem
:lol: :lol: :lol:
GjenopprettetMedlem
Hælvete... Sorry, æ surra mæ bort fra temaet og skulle fanmæ hadd en god omgang juling - tenk at det går an å spore av i en tråd med så klare retningslinjer  :razz: :razz: :razz: og virtuelle spark i baillan - førr det går vel ikkje an å være eitranes forbainna og (U)saklig eller (U)vetti samtidig går det vel - neppe! Æ mene no at det i hvertfall e bortimot umulig å unngå å bli provosert eller provosere hvis man faller for fristelsen å komme med snusfornuft i en sånn her sammenheng og hvis æ ikkje finn neglefila mi snart så blir æ rape gal  :w00t: Hmm - føle mæ irriteranes slapp i låra akkurat som om æ akkurat har sluppet en fis med urgammelt slagg fra en fleitripp æ har lest om, nei no får æ pelle mæ ut før helvete eksplofansteikemædere  :beer: (bedre å være dritings på billig skvip (ja billig hvis man ser bort i fra den "nødvendige og helt riktige" avgiften til staten (oss))) Yepp ut i den store verden for å utøve blind vold - kor i svarte satan e neglefila?
psbot [Picsearch]
nu kom æ på en enda bedre tråd, Cenobit.....
"her-kan-du-meditere-over-alle-de-innleggene-som-blir-skrevet-i-sinna-tråden" :badgrin:

neielfila ligg under bordet du knuste i ste når du ble så forbainna for at æ hadde skrevet om plantemedisiner.....
GjenopprettetMedlem
:w00t: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

enormt artig tråd det her, e fan steike mæ umulig å holdes sæ alvorlig sint! :icon_lol: :beer:
psbot [Picsearch]
det e artig når folk e sint :badgrin:
æ har fått meg mang en god latter etter at noen har hatt ett sinna utbrudd.
Lie; blodtrykket mitt e så høyt fordi æ aldri e sint, derfor har æ bestemt meg for å være litt sinna også.
Det fungere vel som en trykk koker vil æ tro.... koker innvendig, så blodtrykket stiger til værs. :lol:
GjenopprettetMedlem
:lol:

må jo bare le

tror meninga med tråden er komplett  :w00t:

nn , så fantastisk bilde du har i din avatar !! jeg blir helt  forelsket ( ikke et passende ord i denne tråden,kanskje grrrrrrrrrrrr  :icon_twisted: )

LOVE

:wub:
psbot [Picsearch]
Malaika...... :icon_twisted:
no love in this tråd :razz:
Det e strengt forbudt
Da må du lage deg din egen "dette-er-tråden-for-oss-som-lååvver"  :badgrin:
GjenopprettetMedlem
skulle bare gjøre noen forbanna....hehe 8)
SEO Crawler
"cenobit":

eksplofansteikemædere 

eksplosiv ordkunst.  :beer:

Fin tråd. Man kan ane vårens ankomst. Love is in the air
Anonymous
Malaika! Hva er dette for noe kvinnskjit da??? Først "nesten forelsket", men så kommer du trekkende med at du bare skulle "gjøre noen forbanna".
Har du noe imot meg kanskje??? Hva har jeg gjort deg. Hæ?!?!!!

Var du kanskje prest i ditt tidligere liv, og har angst for homofili??  Her har du noe biologilektyre fra dagens avis du kan kose deg med, din. din prest:  http://www.dagbladet.no/magasinet/2007/08/20/509147.html

Man kan forøvrig informere madammen om at min avartar er fra Dødehavet. Det passer meget godt for det er nøyaktig slik jeg føler meg etter ditt sjofle angrep på meg: Død.
Død i et hav med skumle Mailakaer svømmende rundt omkring meg. Klar til et glefs.
GjenopprettetMedlem
jeg liker DØD jeg

:lol:
GjenopprettetMedlem
"ædni":

nu kom æ på en enda bedre tråd, Cenobit.....
"her-kan-du-meditere-over-alle-de-innleggene-som-blir-skrevet-i-sinna-tråden" :badgrin:

neielfila ligg under bordet du knuste i ste når du ble så forbainna for at æ hadde skrevet om plantemedisiner.....

Skal du skylde på mæ no? hæ??? - Æ kainn no vel førr hylendehelvete ikkje nåkka førr at denneherre pinneveden fra Ikea ikkje tåle en drit og e det liksom Æ som har trukket denne forbanna tråen overalt og kom fan ikkje med de "her_kan_du_meditere_imens_æ_tåkelegg_tråan" Skal det liksom være min feil at  det e no finslipt heilt opp tell albuan og korsjen forklare du at neielfila sto å dirra i ryggtavla på postmannen da æ kom ut??

Hæ? - æ bære spør

Å ka i svarte fan har no vel du egentlig skrevet om plantemedisiona, ta fan ikkje den derre belæranes tonen - Si mæ har du nån gang ete syregræss???

Rå og med rota først! Hæ???
Anonymous
What?!? Vrææææaæl, Cenobit!  :lol: :badgrin: :badgrin: :lol: :lol: :biggrin: :biggrin: :biggrin:Neglefil, postbud og syregress. Hoho jeg hyler i vilden sky, mesn jeg dasker meg selv på celluittene, eller hva det de hælvetes gropene heter 
GjenopprettetMedlem
nei nå får det f..n hakke meg vara NOK!

Åssen i svarteste geitræva ska jeg få moderert når dekk bære er ute på faanskap ælle sammen  :-\

Å itte gidd je å sitta her og skrive ett ell anna dipplomatisk pissepreik før å¨få dekk tæl å snurpe at brøhølet såppass at en ænnan en kæn komma mæ no serriøst. Nei så f..n, dekk ær vaksne, så nå får dekk passe dekk sjøl!

Je reise bort

hadet.

:moreevil:

:P
GjenopprettetMedlem
"nn":

What?!? Vrææææaæl, Cenobit!  :lol: :badgrin: :badgrin: :lol: :lol: :biggrin: :biggrin: :biggrin:Neglefil, postbud og syregress. Hoho jeg hyler i vilden sky, mesn jeg dasker meg selv på celluittene, eller hva det de hælvetes gropene heter 

Ja bare klask ivei på sulamittene - Det drit no vel æ en lang feit marsj i - Trur du virkelig at det e artig å få båst tasmanske tegnefilmmonster i i dette overoppheita haue det heile blir jo som å ballansere på et flatbanka kløyvd femåttendedels fetthår uten å ha smakt så mye som en dråpe tea...
GjenopprettetMedlem
"Inger Lise":

nei nå får det f..n hakke meg vara NOK!

Åssen i svarteste geitræva ska jeg få moderert når dekk bære er ute på faanskap ælle sammen  :-\

Å itte gidd je å sitta her og skrive ett ell anna dipplomatisk pissepreik før å¨få dekk tæl å snurpe at brøhølet såppass at en ænnan en kæn komma mæ no serriøst. Nei så f..n, dekk ær vaksne, så nå får dekk passe dekk sjøl!

Je reise bort

hadet.

:moreevil:

:P

Ka det no??? Der kan dåkker se, no først skjønne æ ingenting lenger...
GjenopprettetMedlem
Je har pms, prestasjonsangst og reisefeber. Itte ta det personlig. Je benytte meg bære ta denni muligheta tæl å blåse ut. Å da er dekk lette offer mæ denni tråden her  >:(

Treng noen trøst, får vi starte en trøste-tråd  :exclaim:
GjenopprettetMedlem
Jeg er vaffal forbanna i dag......driiiit forbanna! Om jeg kunne skulle jeg tatt den hælvettes møkkaskolen og trøkka den inn der det er aller mørtest når man står bøyd for å plukke de satans blåe bæra som forøvrig har regna bort i det hælvettes møkkaværet som bare har pøøøøst og pøøøøst ned over det vanvittige virrehuet mitt!

Men nok om det! Den bedretne skolen, som jeg er så eitrandes sint på har flytta eksamen min en mnd tidligere frem, hvor jeg ikke fikk studert hele jævla sommeren fordi............jeg mistet en nær venn i tragisk ulykke!.............og fant ikke hverken motet eller lysten til å studere. Og ikke nok med det. Nå har altså denne surrehueskolen hvor ingenting henger på grep lengre, fasan mæ skrevet feil i både oppgaver og i *viktige hefter* så når jeg sitter og strever ræva a meg for å få til bed.øk oppgaver, så blir de satans feil, fordi skolen glemte å ta på brilla! Og jeg hadde da riktig i utgangspunktet, og følte meg sabla stolt over å mestre de sånninnihælvetteforhattetalla...aaaaaarrrrgggghhhhhhh! Og trur dere vi har hatt alle timane æ? nei....gu bedre....jeg lurer på hvor i svarte fasan det skal gå med mine eksamner!  :moreevil:

Nei huff.....nå må jeg virkelig banne assa.....*Fy søren bæsje*  :innocent2:
GjenopprettetMedlem
Return to  :beer:sender
GjenopprettetMedlem
Nei! Fyttirakkern...  :icon_twisted: Nå får det være nok!!!  :-\
Her kommer jeg hjem, etter å ha jobba hekken av meg til livets opphold,
og hjem til en tråd som ikke ligner grisen....  :w00t:
Har dere alle gått av konseptet? Jævla negative humorister!  :o
Om dere tror det er meningen at man skal sitte her å taste, så
hadde vi blitt skapt med mye kortere armer.... Skjerp dere!
Gå i dere sjøl... det finns andre steder å taste på...  >:(  Grrr.... Grrr....  :icon_twisted:
Anonymous
Må nok si meg helt enig med Adventura.
GjenopprettetMedlem
Hihi Aventura! Men det var ille gødt å få ut litt da! Ekke såååå ofte jeg er sint da sånn egentlig!  :innocent2:

Åsså gikk det over vette....fikk blåst lufta ut av ballongen!  :P
GjenopprettetMedlem
"teleterkji":

For så kraftigt har eg elska verda at skjelv å vulkanar nevnar meg i sine rier,og gjer deg teikn og syn at no er det på tide å be ei siste bønn
same kor håplaust det måtte verka,for berre då vil eg sjå melom tommlane på deg,og trykkja deg innåt,som barnet,og kalla deg min.

Takk for denne teleterkji  :respect:

Imens jeg lirer av meg litt "lett grumsete pisspreik" for feig til å vise mitt egentlige undertrykkte sinne, et vell av vonde nedbrytende følelser som brekker hardt sammenbitte tenner ikke negler... Så sitter du der i dype tanker og deler - Igjen  :respect:
Anonymous
Ædni: Kvifor har du anlagt kvitt skjegg?