Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
psbot [Picsearch]
eg syns eg kler d :badgrin:
så må eg jo ha noko å stikkje i postkassa :icon_twisted:
GjenopprettetMedlem
Tror noen tok meg alvorlig jeg....  :lol:
Anonymous
Ærlig talt. Æ må nesten si mæ enig med Aventura her. Her kommer æ inn frøken morgen sprudlefugl, med morgenkaffen. Æ hadde tenkt å kose mæ med å lese siste nytt, som foreksempel om ka folk har drømt i løpet av natta.
Men hær møte æ bare på bannskap av en anna verden. Den ene slogfesken etter den andre, bannes så det ryk ut av skolten.  :moreevil: Har dokker hørt om grønnsåpe? Skrubb kjæften og vask av dokker all manskjiten.

Æ lure også på ka neglefil har med sjamanisme å gjøre?

Æ syns dokker heller sku strø om dokker med kjærlige ord her på sonen. Og sende ut varme hjerteklemma og blomstrende sukkersøte lyshilsner.  For det e viktig at vi sammen står i kjærlighetskrafta før alt går nedenom og hjem.
psbot [Picsearch]
det sukker søte tar vi i en annen tråd.
Dette er EITRANES FORBAINNA TRÅDEN :badgrin:
man brekker neglan når man blir forbainna, da trenger man neielfil :icon_twisted:
Anonymous
vi har jo for svarte et eget akuttmottak her på sonen. De som brekker negler kan lægge sæ inn på healersykehuset. Der får de også en grundig grønnsåpevask av kjæften og ene med det andre.
GjenopprettetMedlem
Dæven døtte Fønix, du e god! Det e så æ kan bli lysanes forbainna av det! :icon_twisted: :eusa_clap: :icon_lol:
GjenopprettetMedlem
"nn":

"Final Tribe":

Kanskje eg treng hjelp,meir enn eg treng ein mann? :eusa_doh:

Hvor kom mannen fra nå da?!?
Nå kjenner jeg at jeg nærmest blir forbanna. Men som den yndige damen jeg nå engang er går jeg heller og biter litt i tenna mine og gnager av noe emalje.

Haver De forsøgt tabeletter fraa Flux?
Faarebygger tandslitasje,men tager ikke bort forbannedheden... :icon_twisted:

http://www.youtube.com/watch?v=WIXg9KUiy00
:innocent2:
Anonymous
"Final Tribe":

Haver De forsøgt tabeletter fraa Flux?
Faarebygger tandslitasje,men tager ikke bort forbannedheden... :icon_twisted:

http://www.youtube.com/watch?v=WIXg9KUiy00
:innocent2:

Tusen takk for sex, Final Tribe! Det gjorde underverk i en jomfrulig sjel.

Flux?
Nei og atter nei! Eg svermer for Shane MacGowan eg. Og han tutlar og leflar ikkje med tabeletter.
Du kan sjølv sjå karen her: http://www.foxytunes.com/artist/shane_macgowan

Dersom du også klikker på What a Wonderful World på samme webide trur eg at også du legg vekk Fluxen.
GjenopprettetMedlem
Det er noko som ikkje stemmer her...
Sjølv mengder med irsk stout kan ikkje skape slike sørgelege tilstander ... :icon_confused:
Det er så ein byrjar klø i den holistiske fingeren..
Kan godt forstå at Pete Doherty e bestekompisen hans..
GjenopprettetMedlem
Grrr....Du nn;
Adventura du lissom....Advent...?  :-\ Den kan du få vente lenge etter.... Den der forbanna d'en kan du stoppe langt opp...  :icon_twisted:
Tenker du på jula hele året rundt, eller...?

Og du eitranes forbanna ædni.... Grrr... Tror du må justere metodene du lærer ut...
Jeg prøver å bite tenna sammen, samtidig som jeg banner de derre forbanna orda....
men det kommer bare ut noen uforstående lyder.....pyssjjisvisjgebissjjssfetissjj....- og en masse sikling...
Hva gjør jeg for feil..?  :shyone:  :icon_confused:

Tror jeg for f... må starte en ny tråd; For frustrerte misslykkende individer.......  :redface:
psbot [Picsearch]
man skal sikle Aventura.... det e jo det som gjør at du SER sinna ut.... det e bærre lækkert med sikkel......
Anonymous
"Aventura":

Grrr....Du nn;
Adventura du lissom....Advent...?  :-\ Den kan du få vente lenge etter.... Den der forbanna d'en kan du stoppe langt opp...  :icon_twisted:
Tenker du på jula hele året rundt, eller...?
[.....]
...- og en masse sikling...

Nå ble jeg lei meg, Agentura. Alt dette sinnet og d bare på grunn av èn liten bokstav. Jeg mistenker at det ligger noe annet bak..... Men aller først må jeg fastslå at det føles litt skjendig å bli bedt om å "stoppe en ”d" langt opp...” mens du i samme åndedrag vedgår at du sikler. Til og med mye. Hva er dette for noe, da?  :o Forøvrig vil jeg informere Arg-entura om at det på norsk heter ”stappe langt opp i …”
Jeg lurer på hvorfor du følte at det var viktig å blande inn en "o” i angrepet på meg?

Hvis jeg var deg, ville jeg fokusert litt på hvorfor du har dette behovet for å stoppe fri flyt av bokstaver. Spør deg selv; kvifor vil eg stoppe ein d? Og kva har eg i mot ein a? 
Har du kanskje et problematisk forhold til bokstaver langt framme i alfabetet? Hæ?
Hva du enn kommer fram til, vil jeg foreslå at du jobber litt med å akseptere at alle bokstavene må få lov til å være med. Også de lengst framme. En fin trening er å repetere hele alfabetet flere ganger for dagen, med et spesielt kjærlig trykk over de første bokstavene. Gjenta gjerne etter meg: Abcd, abcd, abcd.
Anonymous
Jeg må rett og slett  bryte inn i denne fantastiske bokstavutvekslingen i denne unike tråden, som har inspiret meg i en slik grad at jeg nå har kommet frem til en konklusjon, intet mindre, på ett forskningsprosjekt jeg har bedrevet i nærmere 10 år nå.

Det er nemlig slik at det ikke er galskap man blir gal av, det er fornuft!

Og i den anledning lurte jeg på om jeg kunne få den d`en som skaper så mye diskusjon her over, evt bytte den med en n?
Jeg trenger den til forduft.....

hva sier dere nn(n) eller A(n)ventura? kan sikkert brukes i andre sammenhenger og, den n´en, om man heller føler for det.

En tett nese kan til nød gjøre samme dytten, ob det er doed sob har ed sdik
GjenopprettetMedlem
:lol:  :lol:  :lol: Nå blir jeg sååå forbannet at jeg vrææler av latter....
AdsBot [Google]
I love you both - nn & Alventura  :lol: :lol: :lol:
GjenopprettetMedlem
"Liljee":

I love you both - nn & Alventura  :lol: :lol: :lol:

Ellers hadde jeg da tenkt å holde meg unna denne tråden,
for jeg er så full av plantemedisin at visjonene tyter ut av ørene  ;D

Hva!!! tyter det ut med visjoner?
Send dem ut, del dem, la oss høre...
Har sjøl eti granbar i to dager, men intet skjer :o
hmmm... kanskje je sku prøve furubar istedet?
AdsBot [Google]
Kanskje du skulle lete litt lenger nede på bakken..  :biggrin:
GjenopprettetMedlem
:lol:  :lol:  :lol:

Ja, Liljee har nok vært på en annen bar....
GjenopprettetMedlem
:lol:

:biggrin:
psbot [Picsearch]
HALLOOOOOOOOO!!!!!!!

æ vil ha meg frabedt latter og morsomheter på denne tråden...........................

Hær e vi SINNA  SINNA  SINNA    SINNA SINNA  SINNA  SINNA  :exclaim:

æ e så utrolig lei av folk som ikke tar hensyn til at man e sint..... Kan dokker vennligst le ett annet sted, :-\ eller en annen  :moreevil: tråd....

Æ MÅ for  faentameglangtoppirattata lov til å være sinna på et sted uten at det blir infisert av latter og glede
GjenopprettetMedlem
Sagt med forhåpentligvis et snev nok østlands-sivilisert omgangstone (som visstnok kan trengs hvis andre oppfatter en som knyttet til østlandskultur):  HVA GJØR JEG med ALLE DE FOLKA som bare har ETT FRENETISK, UPROPORSJONERT ØNSKE I LIVET:  å finne ut hvordan de skal få brukt andre til å kunne fylle tomromma i sitt eget amøbesammenknøvla, følelseshemma liv-!!!

Flush them down the toilet?  WHÆÆÆÆÆÆ(hmm..)
Veldig ålreit tanke!  (Men litt beklagelig  at ideen kan bli vanskelig gjennomførbar!)

...Trenger nok en del mer trening i dette. Man kan så fort bli rusten. :icon_twisted: :icon_twisted: :icon_twisted:
GjenopprettetMedlem
:moreevil:

Noe av  favoritt musikken  når jeg er sint ( fra en SINT periode i livet mitt )

Spilles høyt!

Det funker , blir bare mer sinna  :moreevil:

http://www.youtube.com/watch?v=B1T8xgHdMEM
GjenopprettetMedlem
Takk Malaika, denne var faktisk helt praktfull. Det jeg trenger.

Og, en ting til jeg har hatt på hjertet (ved et høve der uttrykket mitt nok ble funksjonell, men forble litt for usagt).

AAHHGGHHRRRR#!#GGHH-DIN-ELENDIGE-PADDE-IKKE-KOM-HER-NEI-TAKK!
GjenopprettetMedlem
"ædni":

man skal sikle Aventura.... det e jo det som gjør at du SER sinna ut.... det e bærre lækkert med sikkel......

Æ har forsøkt å være overbærende en stund nå, men...  Ser du for svarte ikkje ka du sjøl skriv her?

Bærre lækkert med sikkel - tja det er helt avhengig av hva du egentlig ønsker å oppnå!

Selv jeg med min noe begrensede fantasi ser et annet bilde enn en sinnatagg som har tenkt å hudflette meg - forsøk gjerne ditt råd foran speilet og du vil snart være enig i at det ikke er i nærheten av å ligne en blodtørstig frådende rabiesbefengt pittbull. forsøker du din teknikk med sikling foran meg ville jeg nok bli litt usikker på om jeg endelig skulle bli rundpult!

Men for all del jenter la det henge...  :wub:
Anonymous
Nå vel... :o