Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
GjenopprettetMedlem
Hei Ulvild. På tilsvarende måte som du er kritiker av Auswitsch er det mulig å være kritisk til andre ting, for eksempel Sjamansonen.

Og Kariwe, siden vi er ærlige du og jeg, så lurer jeg på en ting. Nevnte du det med energiene mine fordi du er oppriktig opptatt av helsa mi, eller var det kanskje et snev av herskerteknikk. Jeg bare spør siden jeg ikke kjenner deg, men du kjenner visst meg litt, og da blir jeg jo nysgjerrig og så er det fint å oppklare eventuelle mistforståelser. Jeg er nemlig ikke vant til healere som gir one-liners gratistips om en alvorlig sykdom, og så følger opp med tre setninger som avslutter slik "Du vet hva jeg mener - ikke sant? Ellers ville du vel ikke vært her inne. Ta vare på deg sjøl og lykke til!"

Når det gjelder energi-lekkasje så trenger man ikke å være synsk for å annta at dét kanskje er en årsak når jeg allerede har nevnt kronisk trøtthetssyndrom. Men jeg er så rolig til daglig, uten stress, at jeg vet du ikke har rett angående oppladning, med mindre du snakker om en type opplading jeg ikke kjenner til. Men jeg tar gjerne imot flere råd og gratistips, fordi det kunne jo for såvidt vært greit å være det foruten. Men kan du ikke sende meg en PM om dette, slik at tråden ikke sporer av. Tusen takk!  :biggrin: 
GjenopprettetMedlem
Etter oppfordring, så tror jeg det er på tide å stenge denne diskusjonen. Jeg vil samtidig oppfordre til å heller diskutere løsning i stedet for feil, helst ut fra sjamanistiske metoder.

Mvh Stridshjelp