GjenopprettetMedlem
Jeg er misfornøyd med dette nået. Jeg vil ha et senere nå. Har et i kikkerten om en ukes tid. Det ser bra ut.
GjenopprettetMedlem
Fint!
Jeg er bare nyskjerrig...

.. tålmodighet er en dyd har jeg hørt.
Hexedoktor'n
GjenopprettetMedlem
Jeg snublet over et bra nå akkurat nå. Forklaringen er veldig enkel, og jeg har vært inne på den tidligere. Jeg har flere hatter. Det er svaret.
GjenopprettetMedlem
Jeg har også mange hatter...
Hexedoktor'n
GjenopprettetMedlem
Dette bliver for taakete!
Kan vi nu snarest faa et riktig bevis paa bordet?
Man kan dog ej bare manipulere medlæmmer med vorhaandsløfter om å heale og blive healet,uden ad noe skiær??
Se så at faa beviser paa bordet,noe innfor.... kvikt!
Nuh!
Vedrørende hatterne,ser jeg kun gråtoner fra her.
GjenopprettetMedlem
Av mangel på bevis, hva med en fot i stedet?
http://www.style.com/slideshows/fashion ... 00080m.jpg[/img]
GjenopprettetMedlem
He, he...

Sorry, men her i denne tråden skal ting dokumenteres -
den teller ikke - er jo ikke din!
Det minste man kan forvente siden du ikke kan vise til egne hatter
er et bilde av ditt eget vonde kne...
Har du ikke kamera da?
Du kan jo sette en hatt på kneet så det blir ugjenkjennelig...
Stakkars deg Final Tribe - nå legger tåka seg tykk her inne!
Hexedoktor'n
GjenopprettetMedlem
Du kunne unngå mange metodiske og andre problemer ved å bestemme deg for å skrive en roman om emnet istedet!
Og man ville nå frem til minst like mange - gitt visse litterære forutsetninger ...
En informert roman som spiller på mange strenger, det er f.eks. mitt prosjekt. Emnet er helbredelse av farlige virus-sykdommer ved hjelp av sjamanistiske metoder. Nærmere sagt HIV, foreløbig.
Det er en krets av personer som setter seg som mål å nå frem. Hvordan det kommer til å gå? Vent et par år.
GjenopprettetMedlem
Korleis går det med healingen?
Har dykk fått resultat?
Og er det målbart på noko vis?
Joggeskoa på plass?
GjenopprettetMedlem
Etter den første fjernhealingen var jeg bedre 4-5 dager, noe som overrasket meg, men så gikk det tilbake til det samme. En trommereise healet heller ikke knærne, dessverre. For øyeblikket har jeg ikke råd til å betale 400-500 kroner for tog-billetter til der Inger Lise bor, så nå er det pause og sommerferie.
GjenopprettetMedlem
Hm..
Men det var jo
noko?

Kunne det tenkast at det fins metodar til sjølv å holde på den mentale feedbacken av overraskelsen du mottok i starten?
Held du deg heilt som ein passiv mottakar ved slike healingar,eller jobber du på noko vis med det sjølv, undervegs og i etterkant ?
Er antennene åpne på førehand?
Det er synd at det kostar å få komme til healing.
Kanskje fjernhealing er framtida?
Urtemedisinar gjeld vel ikkje i denne samanheng?
GjenopprettetMedlem
Sjokk og traumer har en tendens til å sette seg i knærne. Venstre er fra fortida og høyre fra nåtida.(Men jeg skal ikke "diagnostisere" i ditt tilfelle, for det vet jeg ingenting om). Dette har jeg fra en feldenkreisterapeut. I så tilfelle er det antakelig ikke nok med fjernhealing. Sikkert lurt å dra til Inger Lise etterhvert!
Mvh Stridshjelp
GjenopprettetMedlem
jobber du på noko vis med det sjølv
Jeg sverger til hellig latskap og god iskrem. Bedre kan det ikke bli!
GjenopprettetMedlem
"AndreasWinsnes":
jobber du på noko vis med det sjølv
Jeg sverger til hellig latskap og god iskrem. Bedre kan det ikke bli!
AHA! Busted

GjenopprettetMedlem
Neida.
Hellig latskap. Men det vet du jo.

GjenopprettetMedlem
"AndreasWinsnes":
Neida. Hellig latskap.
Jaha...definer forskjellen

GjenopprettetMedlem
ikke-gjøren
GjenopprettetMedlem
Ok...så lenge det ikke er ikke-væren, så....

God ferie

GjenopprettetMedlem
Ingen fare for det så lenge det finnes iskrem

ikke-iskrem smaker vondt.

GjenopprettetMedlem
vil du se beviser på healingsresultater bør du komme til tuva ,her skjer det i gjennomsnitt en gang i uken og ingen tar det for en under .
Det er helt vanlig det i disse trakter.
GjenopprettetMedlem
What a long conversation about this topic.
Why not speak of shamanic healing instead.
I believe some illnesses can be healed by medical doctors and others by shaman healers.
When it comes to illnesses caused by what I call "Soul sickness" a shaman healer should be contacted. It can be that soul sickness causes cancer or other illnesses; I’m a prime example of such connection. My soul was so sick due to various reasons, mostly caused by myself; I even tried to take my own life once. I had pain all over my body.
I spoke with medical doctors, spiritual healers and read healing books in order to heal.
After a long period in what I now call saivo where I was connected to the spirit world, I started to get worried that saivo would never end. I got out of the saivo state due to various causes, one being this zone. I wrote all shit out of my system until my soul sickness was gone. I still get relaxing medicine from my medical doctor to stay calm. I think this is a good example on how medical doctors and shamans can work together.
I believe my state of being in saivo was caused by myself; I believe anger, stress and chock can lead to this state of soul and mind called saivo.
I meet many soul sick people everyday who don’t get help. I’m one of the lucky once who found this zone to get my soul healed