GjenopprettetMedlem
"Vakker Forvandling":
I choose not call it reiki but soul healing.
why not
reiki? it is extreemly popular!
And why must everything be pressed into a system or a learning system?
GjenopprettetMedlem
Im a shaman healer not a reiki healer.
I dont think its good symbolism to make such a statement, its like saying that God and jesus exist at only one point. God exist all around us.
I once spoke with a wiser priest who stated that God does not exist only in the bible. This to me is better symbolism.
Peace and love to you.
Anonymous
jesus levde i nuet . hvorfor lengte etter et langt liv på jorden når budskapet nådde frem
på godt og vondt, verden burde tatt lærdom av det, skal hilse han stikker innom en gang imellom ;)
ja livet er herlig å leve, det man fokuserer på blir sterkere, ikke glem kjærligheten sier jesus i det han
koser seg med et glass vin
han sådde også et menneske frø som bærer hans gener,før han forlot denne dimensjon har ikke fått svar på
om det var gutt eller jente men barn fikk han befruktet, før han bled spikra på korset,
tenk jesus hadde sex også dette står ikke i biblen tror jeg :)
kun kanalisert visdom som har kommet til meg. Det er min sannhet, kan hende andre også har fått dette budskapet
som ikke står skrevet i noen bøker så vidt jeg vet ?
klem bast.
peace and love
noe jeg la til selv her var: i det han koser seg med et glass vin, hold deg til fakta kom det på øret her.
GjenopprettetMedlem

thanks for the conversation,now I must do what i do.
GjenopprettetMedlem
There are many stories about jesus. Some believe that he did not die on the cross but lived on and took a wife and got many children and lived to be an old man, and as you said Bast drank wine and enjoyed life.
Reiki to me sounds like some new-age thing that was invented recently in Japan.
Peace and love to you both.
GjenopprettetMedlem
"Vakker Forvandling":
Reiki to me sounds like some new-age thing that was invented recently in Japan.
But do
everything good in life have to be invented in a
dim,distant past,(often in the east)to be reliable, then to be "rediscovered" by (usually)a western,white woman,fed -up-by-her-sucking-western-life-style,and who is(strange enough) also lucky to earn good money on a book about it -for starving seekers?
GjenopprettetMedlem
It is my understanding that shamans are soul healers and soul travellers with alot of wisdom and knowledge.
Peace and love to you.
GjenopprettetMedlem
So you do not fancy hands-on-healing?
love,but just a pittelite peace

Anonymous
Jeg er en reiki healer eller burde jeg si Karuna Reiki Master
sånn jeg ser det er reiki en ingangsport til healing energien
å at dette bled min utdannelse
har aldrig angret på at akkurat dette bled ledet inn i min vei

ettervært som tiden går har det kommet kanaliserte budskap fra indianere
ang ritualer så da måtte jeg få meg trommen, som er som forbinder meg med energien til stammens energi.
shaman sonen dukket vist bare opp, å jeg som ikke har intrisert meg for data overhode,
så jeg meldte meg på å hoppet inn uten å lese et eneste innlegg før jeg var i gang,
hvor lenge energien holder meg her ikke godt å vite ?
men jeg har skjøndt at en av tingene var at jeg skulle lære meg litt om data, og ha et ansikt ut mot verden
å for en verden dette har vært for meg, med likesinnende medmennsker i prossessene som vi gjennomgår,
så til en del av tema i diskusjon,
indianerne sier til meg, kall det da healing vi sier Balanse,
men det er samme synes jeg hva vi kaller det, forde alt er energi å Balansering (healing) skjer det er godt nok
for meg
klem bast. til dere alle :wub: :wub: :wub: I love you.
GjenopprettetMedlem
Part of soul healing could include that one touch another soul physically, but I would not personally call it reiki.
Just my shamanic opinion.
A lot of piece and love to you both reiki healers.
GjenopprettetMedlem
One dont need to get married in order to enter in to a soul relationship.
Peace and love.
GjenopprettetMedlem
I believe it is very important to understand religions before one can call oneself a shaman since most people on planet earth belong to a religion, I include atheism as a religion.
Peace and love to all religious people.
GjenopprettetMedlem
"Vakker Forvandling":
I believe it is very important to understand religions before one can call oneself a shaman since most people on planet earth belong to a religion, I include atheism as a religion.
Peace and love to all religious people.
Do you mean understanding religions from a intellectual point of view,or?
By saying this,you in a way answers to the question earlier here,about if a shaman can heal someone outside his culture?
GjenopprettetMedlem
No, I mean from personal experiences through speaking and listening to religious people. How can one heal a religious person without knowing his background and faith.
Peace and love.
GjenopprettetMedlem
When I lived in Japan I learned that most people live as shintoists and die as buddhist in order to reach nirvana.
Peace and love to everybody in Japan.
Anonymous
Jeg er glad jeg ikke behøver å skjønne meg på noen ting jeg :biggrin:
jeg er
du er
dere er
alle er
alle har en sjel
ikke alle tenker på sjelen som en del av alt, eller gjør de ?
hilsen en vandrene sombi :icon_rolleyes: som mediterer på frekvens :w00t:

:wub: :wub:
klem bast
Vakker Forvandling I see tou

takk for nå
nå pleier ikke det være et samtalevne når mennesker ber om healing
de hendvenner seg til healeren som overfører kraften så sier kraften. pyt pyt det var da så lite
de kommer lig.som dalende på ei fjøl samme hvem du er, når du ber om hjelp, veldig enkelt serru
Nirvana er en del av gleden på jorden, om noen skulle spørre meg

GjenopprettetMedlem
Have a beautiful evening Bast.
I hope you reach nirvana if that is what you believe in.
Peace and love from me to you.
GjenopprettetMedlem
"Vakker Forvandling":
No, I mean from personal experiences through speaking and listening to religious people. How can one heal a religious person without knowing his background and faith.
Det tror jeg du har mye rett i!
Fagerhjul
Anonymous
Tusen hjertelig takk
det samme ønsker jeg deg
jada nirvana når jeg titt og ofte, men tilbakemellinger jeg får, barnet i meg gleder seg men jeg ser ikke ut til å få nok
jeg ønsker meg å kjenne gledes rusen hele tiden som bærer deg som vinden over alle sletter
samtidig er bast premenstruel så hun skulle ikke blande seg i andres innlegg, så vist mine svar ikke har passet inn
så vet du hvorfor :)
jeg har ikke lest mange bøker i mitt liv, men er niravana en plass kun noen få slipper inn om gangen så har jeg vert der før, nå mener jeg plassen ikke gleden som jeg søker i meg selv :wub:

klem bast
GjenopprettetMedlem
I once met a woman who was a christian priest and a communist, she told my friend to kill her self because my friend said something she did not like.
Peace and love.
GjenopprettetMedlem
My friend she told the priest that she did not like to waste money on new unnecessary things.
GjenopprettetMedlem
Ett er sikkert,
jo mere jeg opplever,
desto mere blir jeg ydmyk og fasinert over
mennesket.
Tilsynelatende et vesen som ser omtrent likedan ut over hele verden....
Men innvendig kan forskjellene være utrolig store..
GjenopprettetMedlem
I agree with you that each soul is unique.
Peace and love.
GjenopprettetMedlem
Det er et stort tema å begi seg inn i dybden på dette med religioner og hvordan det påvirker sjelen. Hvordan man noen ganger kan bli blindet av ord og regelverk, og slutte å lytte til seg selv og sitt hjerte. (Have been there and done that...)
Alle har sin vei å gå, og jeg tror at mange av de som er knyttet opp til en religion, trenger det på sin vei.
At man skal forstå de ulike religioner for å kunne hjelpe mennesker, er meg ukjent så langt, men interessant at du tar det opp. Bare med at det har blitt tatt opp her, gjør jo at vi får fokus på det også, og knytter oss til en kunnskap vi kan finne om det.
GjenopprettetMedlem
How can you heal a soul without the knowledge of the souls faith, background and problems. Soul sickness can be caused by many things.
Peace and love.