Anonymous
når du skriver sjel
snakker du kun om sjelelige
eller menneske/sjelen
er klar over at det hører sammen
men når du snakker om healing har jeg lyst til å henge med her
sorry I dont understan english wery well.
GjenopprettetMedlem
"Vakker Forvandling":
How can you heal a soul without the knowledge of the souls faith, background and problems. Soul sickness can be caused by many things.
Man kan "reise" i tid, finne og hente sjelebiter. Da vandrer man inn i en sjels mytologi og intensjon+intuisjon er guiden.
Det har ingen betydning hvilket liv sjelebiten ble mistet i,
men jo dypere man må for å hente den jo hardere og tøffere kan reisen bli -men ikke nødvendigvis.
En annen mulighet kan være å tromme mens man sender sine former for hjelpere ut på oppdrag, dette er heller ingen gratisgreie, man må holde fokus, gå dypt, være til stede men bare som mellomledd. Man jobber pr intensjon og lar ting skje, ikke pr egotripp der man selv tar styringen. Underveis er man observatør mer enn noe annet.
Slikt kan ta brøkdelen av et sekund fordi tid ikke finnes i vår lineære målestokk på "den andre siden".
Om man er innstilt på noe annet kan det hende at man ikke er på høyde med det som faktisk skjer/kan skje.
Mulig at dette som så mye annet er noe subjektivt..
man får det man er klar for og trenger av hjelp av åndene og de tilpasser vel slikt til den enkelte, for de er ikke akkurat dumme.
Hva man bringer tilbake blir pr intensjon, så man må være tydelig, om det så er generelt så må man være tydelig.
Slike biter oppfatter jeg som skyggepersoner, særlig om det gjelder store sjeletap.
Det jeg starter med aller først er å visualisere en åpning i mottakeren, det siste er å forhandle med sjelebiten.
Ofte kan det være nødvendig med en form for bevisstgjøring hos mottakeren og jeg er av den oppfatning at dette bør gjøres hver gang såfremt det er mulig, da er det størst sjanser for at resultatet skal bli varig.
Dette er mine erfaringer, oppdragsmessig med min "nåværende" identitet er de ikke mange,
men min sjel vet og den husker fra utallige liv, derfor har jeg betingelsesløs tillit til intensjon og intuisjon når jeg jobber.
Håper dette kan være noen til hjelp -for å hjelpe andre.
GjenopprettetMedlem
I agree with you that the methods used when soul healing is subjective, thats why we all heal using different methods.
Peace and love.
GjenopprettetMedlem
The muslims are taking over swedish tv.
What do you think of this way of using the tax payers money in the public tv stations?
http://www.svd.se/opinion/brannpunkt/ar ... 972377.svd
What about all the other cultures in Sweden.
Peace and love.
GjenopprettetMedlem
Hi Bast,
Im talking about each humans soul.
I hope this answer your question.
Peace and love Bast.
GjenopprettetMedlem
How can you heal a soul without the knowledge of the souls faith, background and problems. Soul sickness can be caused by many things.
Min erfaring er at jeg ikke trenger å vite noe om vedkommende siden jeg bare er kanal for Guds kjærlighet og legende kraft.
Det er Gud/universum eller hvilket navn du ønsker å bruke som healer, ikke jeg.
gunilla
GjenopprettetMedlem
Based on my own experiences with soul healing it is very important to understand the backround of the soul you heal, how can you otherwise understand why the soul is sick.
We must differ in our understanding of soul healing.
Peace and love to you.
GjenopprettetMedlem
Hvorfor skal
jeg forstå.
Jeg må ikke vite, jeg er kanalen.
Gud vet og sender det som trengs.
GjenopprettetMedlem
A shaman is a soul with knowledge and wisdom and should therefor act accordingly.
Part of this wisdom and knowledge is to understand a soul sick persons situation.
How can we heal if we dont know what the soul sickness is caused by.
Peace and love.
GjenopprettetMedlem
Og da kansje vi ikke mener detsamme med healing.
For å formiddle healing fra gud/universet trengs ikke den kunskap du snakker om, etter min erfaring.
GjenopprettetMedlem
I have understood that by your comments.
Each shaman heals in his own way based on experiences, knowledge and wisdom.
Peace and love to you.
GjenopprettetMedlem
If jesus was messias Gods only son, why did he then die on the cross. A wise man does not die on a cross, he lives on to be a wiser old man.
Kansje var ikke Jesus en visman.
Kansje var Jesus kjærligheten.
Hvis en vil vise at kjærligheten er for alle, fra den såkalt høyeste til den såkalt laveste.
Hvis vil at alle skal forstå.
Da kansje det ikke strekker til å bare snakke, å forkynne.
Da kansje en er nødt til å leve i virkeligheten
Hvis jeg skal tro på noe så vil jeg også se, føle at det tilsvarer det som er min virkelighet.
Hvis jeg er den så kalt laveste ville jeg nok tenke, dette er ikke for meg.
Gjennom å dele den verste virkeligheten så viste Jesus at kjærligheten er for alle.
gunilla
GjenopprettetMedlem
I understand what you mean but since I am not a christian I believe we all can show the same kind of love that Jesus did.
Peace and love to you my christian friend.
GjenopprettetMedlem
Jeg har ikke skrevet at jeg er kristen det jeg har beskrevet er mine tanker på Jesus.
GjenopprettetMedlem
Jesus was a good man with a lot of love even though he got very angry sometimes, especially when he saw what the jews did in the temple.
I did not like when he started to call himself for messias, Guds only son.
Peace and love to you.
Anonymous
Den dagen jeg går på vannet
da kaller jeg meg også Guds eneste datter med glede, jesus var å er en fin fyr han (kjærlighet)
samtidig er intressen stor her ang tema levitasjon, jeg er ikke så flink til å øve da,
jeg tar det på strak arm når det skjer.
samtidig må jeg jo si at de som ønsker det er jo alle Guds barn
og hvordan man ser på Gud - Alla- osv er jo opp til hvert menneske
i illusjonens verden
selvsagt kan vi vise den samme kjærlighet som jesus gjorde ,
men innimellom er jeg litt premenstruel å da er det greit å kunne stille seg inn på eks jesus energi
isteden for min, når man jobber med energi, forde om jeg jobber i kjærlighets energien,
er jeg et menneske som alle andre sånn jeg har erfart det ivertfall
klem bast.
GjenopprettetMedlem
I have been thinking a lot about this story about Jesus walking on water. When I read the bible I interpreted the water as being a symbol for tears. Jesus was a powerfull man, he could leave everything without crying, he could walk on tears (water).
Peace and love to you all.
Anonymous
Ja der skal jeg ikke si deg imot for det vet jeg ingenting om var sannhet
men nå er det jo andre mennesker på jorden som kan gå i løse lufta i levitasjon
så jeg holder energien oppe jeg, for jeg elsker ting folk ser på som vanskelig/uoppnårlig

klem bast.
GjenopprettetMedlem
Hi Bast,
I have never seen anybody levitating except for the astronauts in space where there is no gravity.
Peace and love to you Bast.
GjenopprettetMedlem
Hi Bast,
Here is a short definition from Wikipedia on Soul:
The soul is the spirit or essence of a person, usually thought to consist of one's thoughts and personality. It is often believed to live on after the person’s death. The terms soul and spirit are often used interchangeably, although the former may be viewed as a more worldly and less transcendent aspect of a person than the latter.[1] The words soul and psyche can also be treated synonymously, although psyche has relatively more physical connotations, whereas soul is connected more closely to metaphysics and religion.[2]
You can search on the word Soul on Wikipedia and read what the different religions say about the Soul.
Ps. I will write something more about the Soul tomorrow.
Anonymous
Takk jeg gleder meg til i morgen
eller til jeg for kommet meg inn på nettet å skjøndt forskjellen her
jeg er et barn her tenker kun kropp sjel og etter døden å selvsagt ikke belest.
så da får vi se om noen av disse teoriene passer inn i mine tanker
spennende en fordel om det er noe som er på norsk
klem bast.
GjenopprettetMedlem
You have to excuse me Bast but I have only lived in Norway for three years while I went to high-school, so my norwegian writing skills are not up to date. I went to universities in the USA for six years so english is the language I write best.
GjenopprettetMedlem
"Shamanism vs Religions", selve uttrykket er selvmotsigende da sjamanisme er et livssyn og ikke en religion -så de går fint overens.
Man bestemmer selv hva man vil mikse sammen, og lapskaus er godt, mmmmmmmmmmmm
GjenopprettetMedlem
Tenker at sjamanismen er som potetene, kristendommen kjøttkaker, islam er svinekjøtt... og.... og... og... og så kan jeg ikke navnet på flere religioner, helgefylla blir som peppersausen man heller over (vet ikke helt om det passet med saus her, men..)

GjenopprettetMedlem
Angående dette med at Jesus hang på korset, jeg har en teori der, om at han hadde kranglet med sin far, Faderen, og at det var straffen.
Mulig han hadde nektet å rydde på et av "de mange rom" eller at han hadde nektet å vedlikeholde noen "uransakelige veier".